قلعه نویی: دربی جنگی است که در آن اخلاق و معرفت هم وجود دارد/شاید مساوی شود :



قلعه نویی , امیر قلعه نویی , چند نوع کوس وجود دارد

 

از بازیکن ملوان که برهانی پایش را لگد کرد عذر می‌خواهم

قلعه نویی: دربی جنگی است که در آن اخلاق و معرفت هم وجود دارد/شاید مساوی شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال دربی را جنگی نامید که در آن معرفت و اخلاق هم دیده می‌شود.

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین استقلال در مورد دربی 75 گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. دربی اگر چه 3 امتیاز بیشتر ندارد اما از حساسیت‌های زیادی برخوردار است. در دو بازی گذشته استقلال بدشناسی آورد، با این حال امیدوارم اول دربی یک بازی خوب شود و بازیکنان و طرفداران به سلامت به خانه بروند. ما توانایی خوبی برای این بازی داریم. البته مشکل ما مصدومیت خسرو حیدری است.

وی در مورد اینکه آیا به مساوی فکر می‌کند یا نه گفت: هم ما و هم پرسپولیس برای برد به میدان می‌آییم اما شاید بازی مساوی شود. من همیشه بازی هجومی را دوست داشتم، چه در زمانی که در استقلال بودم و چه در تیم‌های دیگر به بازی هجومی اعتقاد داشتم.

سرمربی استقلال در مورد احتمال جدایی جباری و زندی گفت: ما کار مشاوره‌ای انجام می‌دهیم و در نهایت نظرات را به فتح الله زاده منتقل می‌کنیم و او تصمیم گیرنده نهایی است. با این حال ما خواسته‌ایم که هیچ بازیکنی در نیم فصل از استقلال جدا نشود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه مشکلات مالی بر روی دربی هم تاثیر گذار است یا نه، گفت: در دربی این مسائل تاثیری ندارد اما مشکلات مالی بازیکنان باید حل شود. میداودی که اکنون مصدوم شده و می‌توانست در دربی به ما کمک کند از ماه پنجم سال قبل هنوز یک ریال از استقلال دریافت نکرده است. یک بازیکن این گونه نشان می‌دهد که عاشق پیراهن تیم و هوادارانش است.

وی ادامه داد: فتح الله زاده و هیئت مدیره در تلاش هستند تا مشکلات را حل کنند، فتح الله زاده در 24 ساعت فقط 2 ، 3 ساعت استراحت می‌کند. هیئت مدیره هم همین گونه است اگر تلاشی در مدیران نمی‌دیدیم بحث دیگری بود اما اکنون مدیران در تلاش هستند تا مشکلات حل شود. 10 روز است که مسائل اقتصادی باشگاه را به فتح الله زاده واگذار کرده‌اند و انشاالله قرار داد اول اسپانسر هم امضا می‌شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه پروین از او تعریف کرده است گفت: اینکه بزرگی مثل پروین از من تعریف کند باعث افتخار است. پروین و پورحیدری از نوادر فوتبال ایران هستند. پروین روح بزرگی دارد که از شاگردانش تعریف می‌کند.

وی در مورد خسرو حیدری گفت: این بازیکن 3 هفته با ما نخواهد بود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه صادقی دربی 75 را جنگ می داند گفت: هر بازیکنی تعبیر خودش را از بازی دارد. به نظر من دربی جنگی است که در آن معرفت، اخلاق و بازی جوانمردانه هم دیده می‌شود. جنگی که مردانه و قشنگ است.

وی افزود: باید از بازیکن ملوان هم عذرخواهی کنم که برهانی پای او را لگد کرد، البته او گفت این کار را ناخودآگاه انجام داده است.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت جباری گفت: این بازیکن 6 هفته از میادین دور خواهد بود.

سرمربی استقلال در مورد تعویق بازی استقلال و پیکان گفت: این برنامه ریزی به ما لطمه می‌زند زیرا تا می‌خواهیم هماهنگ شویم به تعطیلات می‌خوریم. ما بازیکن کلیدی خود را از دست دادیم. با این حال باید به نظرات کی‌روش احترام گذاشت و به او آرامش داد اما تا هماهنگ می‌شویم بازی‌ها تعطیل می‌شود و باید کار بدنی و قدرتی انجام دهیم.

وی در مورد پیامش به هواداران گفت: ما در حدی نیستیم به هواداران قرمز و آبی پیام بدهیم اما طرفداران دو تیم ضمن انرژی دادن به تیم خود به حریف هم احترام بگذارند. این کار را ما سال گذشته در تراکتور سازی انجام می‌دادیم. قشنگی‌های فوتبال است که می‌ماند. اینکه چند سال پیش ملوان و استقلال چه نتیجه‌ای گرفتند مهم نیست اما همه کار امین متوسل‌زاده را به یاد دارند. باید فوتبال‌مان را به این سمت ببریم./فارس

 


ویدیو : قلعه نویی: دربی جنگی است که در آن اخلاق و معرفت هم وجود دارد/شاید مساوی شود