قلب مادر بار دیگر به تپش درآمد :     در اقدامی خداپسندانه، قلب و كلیه های ...



 

کسب درآمد از مشاهده آگهی , کسب درآمد از تبلیغات کلیکی , کسب درآمد از اینترنت

 

در اقدامی خداپسندانه، قلب و كلیه های زن ۴۰ ساله ای به ۳ بیمار نیازمند اهدا شد.شامگاه روز پنجشنبه عضو یك خانواده با چشمانی اشكبار آخرین نگاه حسرت بارشان را به صورت زن ۴۰ ساله ای دوخته بودند كه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سینا آرام خوابیده بود، دختر و پسر نوجوان بی قراری می كردند و پدر خانواده نیز زیرلب آرام زمزمه می كرد و احساسش این بود كه آخرین نجواهای او را همسرش ـ كه پزشكان از او قطع امید كرده اند ـ می شنود.

 

دقایقی پس از امضای برگه های رضایت اهدای عضو، زن ۴۰ ساله به اتاق جراحی منتقل و قلب و كلیه های او به ۳بیمار نیازمند ـ كه با این اهدای عضو، روزنه امید به زندگی برای آنها گشوده شده بود ـ هدیه شد.

 

پس از پایان جراحی، دختر و پسر جوان سر در شانه های پدر آرام آرام می گریستند و خوشحال بودند كه قلب مادر بار دیگر در سینه ای به تپش درآمده است.

 

آخرین لبخند مادر وقتی به كما رفت، با خاطرات ۳ عضو خانواده پیوند خورد. پدر، دو فرزندش را در آغوش كشید و به یكباره بغض فروخورده اش تركید... مادر آسمانی شد.

 

به دنبال سردرد شدید زن ۴۰ ساله ای به نام خدیجه مسكوت، وی ۲۲ خرداد به بیمارستان سینا منتقل و با معاینات اولیه معلوم شد دچار خونریزی مغزی شده است. پس از اقدامات درمانی، تلاش پزشكان جراح مغز و اعصاب به نتیجه نرسید و زن ۴۰ ساله مرگ مغزی شد.

 

در پی این ماجرا، مسوولان بیمارستان در تماس با خانواده زن ۴۰ ساله، شرایط بیمار را توضیح داده و بیان كردند، هیچ امیدی به نجات بیمار از مرگ مغزی وجود ندارد.

 

بستگان بیمار؛ همسر دختر و پسر او گفتند خدیجه به آنها وصیت شفاهی كرده است در صورتی كه مشكلی برایش پیش آمد، اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شود.

 

پس از این اظهارات، دكتر پورمند رئیس بیمارستان و رئیس بخش پیوند، دكتر ضرغام احمدی، دكتر طالب نژاد، دكتر خواجوی و دكتر ساناز دهقانی شامگاه روز ۲۷ خرداد با انتقال بیمار مرگ مغزی به اتاق جراحی، ۲ كلیه و قلب او را به ۳ بیمار نیازمند كه در انتظار دریافت عضو بودند، پیوند زدند.


ویدیو : قلب مادر بار دیگر به تپش درآمد