«قلاده های طلا» در شبکه نمایش خانگی+عکس : «قلاده های طلا» در شبکه نمایش خانگی+عکس در ...



«قلاده های طلا» در شبکه نمایش خانگی+عکس

در پی توزیع نسخه قاچاق «قلاده های طلا» در شبکه نمایش خانگی در اقدامی زودهنگام دی.وی.دی مجاز این فیلم از سوی موسسه رسانه های تصویری به بازار عرضه شد.

در پی توزیع نسخه قاچاق «قلاده های طلا» در شبکه نمایش خانگی در اقدامی زودهنگام دی.وی.دی مجاز این فیلم از سوی موسسه رسانه های تصویری به بازار عرضه شد. زودهنگام بودن عرضه این دی.وی.دی از آن جهت است که این فیلم همچنان در برخی شهرستانها روی پرده است و البته این به یک رویه تبدیل شده که نسخه ویدیویی محصولات سینمایی حداقل با فاصله زمانی شش ماهه از آغاز اکران شان به بازار عرضه می شوند.

 

شبکه نمایش خانگی , خرید فیلم های شبکه نمایش خانگی , جدیدترین فیلم های شبکه نمایش خانگی

 

با این حال دی.وی.دی «قلاده های طلا» که دقیقا منطبق است با همان نسخه ای که نوروز امسال در سینماها روی پرده رفت به بازار محصولات ویدیویی عرضه شده و جالب اینکه برای طراحی جلد دی.وی.دی هم هیچ کار تازه ای انجام نشده و از همان تصاویر پوسترهای فیلم استفاده شده است.

«قلاده های طلا» که به ادعای کارگردانش سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است(!!) داستانی پیرامون حوادث بعد از انتخابات سال 88 را روایت می کند. کارگردانی فیلم برعهده ابوالقاسم طالبی بوده و محمد خزاعی هم تهیه آن را برعهده داشته است./شبکه ایران


ویدیو : «قلاده های طلا» در شبکه نمایش خانگی+عکس