قرض بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس برای جراحی! : بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس برای عمل ...



بازیکن اوکراینی پرسپولیس , استیکر جذاب و باحال برای طرفدارای پرسپولیس متن , سفر بازیگر فیلم های خاص به ایران برای جراحی بینی

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس برای عمل جراحی روی کتف خود مجبور شد از اطرافیانش قرض کند.

به گزارش ورزش سه، بازیکن ملی‌پوش عضو تیم ملی امید بعد از پایان لیگ مجبور شد با توجه به مشکلات مالی برای عمل جراحی روی کتف خود از اطرافیانش قرض کند.

احمد نوراللهی که در نیم فصل دوم یکی از چهره‌های درخشان تیمش بود در اواخر فصل مجبور بود علیرغم مصدومیت کتف با توجه به نیاز تیم در ترکیب قرار گیرد. او بعد از پایان فصل برای تامین هزینه عمل جراحی به باشگاه مراجعه کرد که با پاسخ منفی نژادفلاح مواجه شد و مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد پولی در حساب باشگاه وجود ندارد. هافبک دفاعی پرسپولیس نیز مجبور شد برای تامین هزینه عمل جراحی روی کتف خود از اطرافیانش قرض کند.

محمدحسین نژادفلاح از زمان حضورش در این تیم موفق نشده منابع مالی مورد نیاز را برای این تیم تامین کند و راهکار او برای پول رسانی به باشگاه با توجه به قرض گرفتن از دو حامی مالی بعد از شکست خوردن مزایده با مانع مواجه شده است. او که پیش از این از هر دو حامی مالی باشگاه یعنی حسین هدایتی و بهنام پیش‌رو پول تزریق می‌کرد بعد از اینکه سازمان خصوصی‌سازی با انتقال این باشگاه به این دو حامی مخالفت کرد با مشکل مواجه شد.

نژادفلاح که در این مدت موفق نشده منابع مالی باشگاه را تامین کند با مشکلات فراوانی در روزهای پایانی حضورش در این تیم روبرو شده و قرارداد برانکو و بازیکنان مورد نیاز او و نیز تمدید قرارداد بازیکنان سابق به دغدغه‌ای بزرگ برای او تبدیل شده. دغدغه‌ای که می‌توان به بزرگترین ناکامی او در دوران مدیریت از سوی نژادفلاح نامید و احتمال برکناری‌اش بیشتر از همیشه روی زبان‌ها انداخته است.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو : قرض بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس برای جراحی!