قراداد ۵۰ میلیون دلاری بیانسه با پپسی :   قراداد ۵۰ میلیون دلاری بیانسه با ...



عادت های میلیون دلاری , دانلود کتاب صوتی عادتهای میلیون دلاری , جشنِ 300 میلیون دلاری شاه و فرح

 

قراداد ۵۰ میلیون دلاری بیانسه با پپسی

بیاسه نولز مدل تبلیغاتی کمپانی پپسی می شود.

این خواننده جوان با این کمپانی بزرگ نوشیدنیهای غیر الکلی یک قرارداد ۵۰ میلیون دلاری امضاء کرد و در کمپین تبلیغاتی این کمپانی حضور خواهد داشت . علاوه براین ، طبق این قرارداد ، تعداد محدودی از قوطی های پپسی در ماه مارس سال آینده با تصاویر بیانسه تولید و وارد بازار خواهد شد.

بیانسه در بیانیه ای گفت:" کارهای تبلیغاتی پپسی بسیار خلاقانه است و این کمپانی تاثیر هنرمندان در زندگی مردم را بخوبی درک کرده و از آن بخوبی استفاده می کند."

براد جکمن ، رئیس کمپانی پپسی گفت:" مشتریان ما از برندی که دوستش دارند انتظار دارند که در زمینه تبلیغات و بازاریابی پیشتاز باشد و اعتبار بیشتری برای خود کسب کند."

" همین موضوع باعث شد که نگرش ما به قراردادهایی که با هنرمندان می بندیم ، تغییر کند ، به این ترتیب ما با هنرمندان معامله نمی کنیم بلکه با آنها یک همکاری متقابل داریم."

در مراسم سوپر باول که در ماه فوریه سال آینده برگزار خواهد شد نیز کمپانی پپسی، اسپانسر هنرنمایی بیانسه خواهد بود و آگهی تبلیغاتی این کمپانی با حضور بیانسه برای اولین بار در این مناسبت ورزشی پرطرفدار و مشهور در آمریکا پخش خواهد شد.

در ضمن ، پپسی اسپانسر بسیاری از کنسرتهای بیانسه خواهد بود و در انتشار و تبلیغ پنجمین آلبوم استودیویی این خواننده که سال آینده وارد باز خواهد شد کمک خواهد کرد."/پرتال آفتاب

 


ویدیو : قراداد ۵۰ میلیون دلاری بیانسه با پپسی