قتل 2 خواهر در هاله ای از ابهام : شب یکشنبه گذشته جوانی برای جویا شدن از احوال ...


شب یکشنبه گذشته جوانی برای جویا شدن از احوال خاله هایش که در یک منزل مسکونی محقر در شهرک شهیدرجایی زندگی می کردند با تلفن آن ها تماس گرفت ولی کسی به تلفن پاسخ نداد. پادشا: ۲ خواهر میانسال در مشهد به دست فرد یا افراد ناشناس به قتل رسیدند و تلاش پلیس با دستورات صریح مقام قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شده است.

شب یکشنبه گذشته جوانی برای جویا شدن از احوال خاله هایش که در یک منزل مسکونی محقر در شهرک شهیدرجایی زندگی می کردند با تلفن آن ها تماس گرفت ولی کسی به تلفن پاسخ نداد.

این جوان که نگران حال خاله هایش شده بود صبح روز دوشنبه به در منزل آن ها مراجعه کرد ولی هر چه در منزل را به صدا درآورد کسی در را باز نکرد. این جوان به ناچار از بالای در داخل حیاط پرید اما داخل اتاق با دیدن صحنه ای وحشتناک در جای خود میخکوب شد. جسد دو خاله این جوان در حالی که دست و پاها و دهانشان توسط چادر رنگی و مشکی بسته شده بود کف اتاق قرار داشت.

جوان مذکور که دچار حیرت شده بود بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد. دقایقی بعد ماموران کلانتری شهرک شهید رجایی به محل اعلام شده عزیمت کردند و با تایید خبر مرگ ۲ زن در اتاق کوچک، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اعلام کردند.

با توجه به اهمیت موضوع مقام قضایی به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی و گروه بررسی صحنه جرم عازم محل جنایت شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت. اجساد مربوط به ۲ زن ۵۸ و ۵۶ ساله بود که دست و پاها و دهانشان با چادر بسته شده بود.

ادامه بررسی ها نشان داد عامل یا عاملان این جنایت با انگیزه سرقت وارد منزل این ۲ خواهر شده و اشیایی را به سرقت برده اند همچنین در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که گردنبند طلای یکی از مقتولان نیز به سرقت رفته است.

 بررسی های بیشتر از اهالی محلی بیانگر آن بود که افرادی نیز با این دو خواهر رفت و آمد داشته اند که در حال حاضر خبری از آن ها نیست.

به دستور قاضی ویژه قتل عمد، اجساد قربانیان این جنایت برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد.


منبع: خراسان


ویدیو : قتل 2 خواهر در هاله ای از ابهام