قتل مردی که گرفتار خشم خانواده همسرش شد : بازپرس ویژه قتل شهرستان کرمان گفت: ...



بازپرس ویژه قتل شهرستان کرمان گفت: مردی حدودا 45 ساله به دست اقوام همسر سومش کشته و جنازه اش بعد از مثله کردن و سوزاندن در بیابان دفن شد.

میرزابیگی به وقوع یک فقره قتل فجیع اشاره کرد و افزود: دراین حادثه مردی حدودا 45 ساله به دست اقوام همسر سومش کشته شده و جنازه اش بعد از مثله کردن و سوزاندن در بیابان دفن شده بود.

وی تصریح کرد: با گزارش همسایگان ، آثار اولیه قتل در آپارتمان محل وقوع جنایت مشاهده شد و پلیس کمتر از 12 ساعت توانست بقایای جسد را پیدا کرده و 4 متهم را دستگیر کند.

وی با اشاره به اینکه متهم اصلی برادر همسر مقتول است و سه نفر دیگر با وی همکاری داشتند گفت: تحقیقات درخصوص جزئیات و انگیزه قتل ادامه دارد.

بین همسایگان و همکاران مقتول شایع است که وی اهل استانهای شمالی کشور و دکتر داروساز بود و در شهرستان بم داروخانه داشته است.

آنها می گویند مقتول که از نظر ظاهری جذاب بوده سابقه دو ازدواج در استانهای دیگر را داشت و در کرمان با همسر سومش که اهل بم است ازدواج کرده بود اما ظاهرا با واگذاری امتیاز داروخانه ، قصد ترک همسر سوم را داشته است که گرفتار خشم خانواده همسرش شد که احساس می کردند فریب خورده اند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : قتل مردی که گرفتار خشم خانواده همسرش شد