قتل فجیع نوزاد یک روزه توسط شوهر صیغه ای : پدری كه پسر یك روز‌ه‌اش را پس از ...


پدری كه پسر یك روز‌ه‌اش را پس از تولد درون یك كیسه پلاستیك زباله قرار داده و باعث فوت وی شده بود، دستگیر شد. پدری كه پسر یك روز‌ه‌اش را پس از تولد درون یك كیسه پلاستیك زباله قرار داده و باعث فوت وی شده بود، دستگیر شد.

 مأموران آگاهی طبس از وجود جسد نوزادی در نزدیكی یكی از داروخانه‌های بخش «دستگردان» شهرستان مطلع شدند كه پس از هماهنگی با دادرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در محل حاضر و مشاهده كردند جسد متعلق به نوزاد پسر یك روزه‌ای است كه بدن وی بصورت لخت و عریان درون یك پلاستیك زباله قرار گرفته و از ناحیه سر دارای خونریزی است.

در ادامه جسد نوزاد به بهداری عشق‌آباد طبس منتقل و آزمایشات اولیه انجام و مشخص شد از زمان تولد وی كمتراز یك یا دو ساعت می‌گذرد كه با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات محلی و مقدماتی آغاز و زن مطلقه 27 ساله‌ای شناسایی و پس از دلالت وی به یگان انتظامی در بازجویی مشخص شد وی روز قبل وضع حمل كرده است.

این زن در اظهارات خود مدعی شده از مدت‌ها قبل صیغه مردی 54 ساله بوده و از وی باردار شده است اما شوهرش نمی‌خواسته موضوع فرزند‌دار شدنشان را بپذیرد به همین دلیل از وی خواسته برای وضع حمل به بیمارستان مراجعه نكند.

سرانجام پس از به دنیا آمدن نوزاد در منزل شوهر صیغه‌ای زن، وی به منزل آمده و با این بهانه كه نوزاد در شرایط بدی متولد شده و باید او را برای مداوا و تحت نظر قرار دادن به بهداری منتقل كرد، نوزاد را از مادرش گرفته و زن نیز از آن لحظه به بعد اطلاعی از شوهرش ندارد.

به دنبال اعترفات زن، شوهر وی نیز دستگیر و پس از تشكیل پرونده، هر دو به دادسرا معرفی و پس از صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

جسد نوزاد نیز به منظور تعیین علت فوت و این كه در زمان تولد زنده بوده یا خیر تحویل پزشكی قانونی شهرستان شده است.



منبع: ایسنا


ویدیو : قتل فجیع نوزاد یک روزه توسط شوهر صیغه ای