قتل در پرواز خیالی! : جوان معتادی برادر بزرگترش را پس از مصرف موادمخدر صنعتی ...



جوان معتادی برادر بزرگترش را پس از مصرف موادمخدر صنعتی و در حالت یک پرواز خیالی در حالی از ارتفاع ۴متری به پایین انداخت که خود نیز به همراه وی سقوط کرد.

به گزارش خراسان، عقربه های ساعت ۲۲ شب دوم اردیبهشت را نشان می داد که زنی با شنیدن صدای ناله های دلخراش از منزلش بیرون آمد. او دو مرد را داخل رودخانه و روی بتن های سنگی دید که یکی از آن ها بیهوش شده بود. با تماس تلفنی این زن، بلافاصله نیروهای امدادی و اورژانس به محل حادثه رفتند و ۲مرد مجروح را به بیمارستان رساندند، اما مرد ۴۴ساله به کما رفت و برادرش پس از ۳روز بستری از مرکز درمانی مرخص شد.

این گزارش حاکی است: پس از گذشت ۲۷روز از این ماجرا، مرد ۴۴ساله از کما بیرون نیامد و خانواده وی، او را به منزل بردند اما وی پس از گذشت ۲روز بر اثر شدت صدمات جان سپرد.

در همین حال برادر کوچک تر مدعی شد من و برادرم در حال استعمال موادمخدر در کنار رودخانه بودیم که مردی هر دوی ما را به پایین رودخانه پرت کرد. با این ادعا، پدر متوفی از او شکایت کرد و این پرونده مرداد گذشته در شعبه ویژه قتل عمد دادسرای مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت و به دستور قاضی سیدجواد حسینی، بررسی های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی در این باره آغاز شد.

در حالی که پزشکان قانونی علت دقیق مرگ مرد ۴۴ساله را به انجام آزمایش های تخصصی بیشتر موکول کرده بودند، قاضی شعبه ۸۱۱ دادسرای مشهد دستورشناسایی و دستگیری فرد مورد ادعای برادر متوفی را صادر کرد، اما وقتی آن مرد دستگیر شد، گفت: شب وقوع حادثه و برای شرکت در مجلس عروسی به شمال کشور رفته بود.

پس از آن که ادعای وی با انجام تحقیقات قضایی به اثبات رسید، قاضی حسینی به برادر متوفی ظن برد و بدین ترتیب بازجویی های تخصصی از وی به عنوان مطلع آغاز شد اما او باز هم ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد تا این که روز گذشته وقتی برای چندمین بار به شعبه ویژه قتل عمد احضار شد، مقام قضایی از وی پرسید «آیا اختلافات قبلی نیز با برادر خود داشتی و یا روز حادثه با او درگیر شدی؟»

 جوان ۳۸ساله که با شنیدن این سوال دست و پایش را گم کرده بود، با نگرانی پاسخ داد: نه! ما نه تنها برادر بودیم بلکه با یکدیگر دوست هم بودیم و موادمان را با هم مصرف می کردیم، در این لحظه قاضی که پی به نگرانی جوان ۳۸ساله برده بود، او را از اتاق بیرون کرد و از پدر متوفی پرسید آن ها با هم درگیری داشتند؟

پدرمتوفی گفت: صبح روز حادثه هر دو نفرشان به خاطر بیشتر و یا کمتر کشیدن موادمخدر با هم درگیر شدند که پس از آن هم از منزل بیرون رفتند و این حادثه رخ داد. در این هنگام وقتی برادر کوچک متوفی دوباره وارد اتاق قاضی شد و در جریان موضوع قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: آن شب ما با هم در کنار رودخانه مواد مصرف می کردیم که من یک لحظه احساس کردم در حالت پرواز هستم. این در حالی بود که با برادرم درگیر شده بودم و با یکدیگر به داخل رودخانه سقوط کردیم ولی می ترسیدم این ماجرا را فاش کنم چون من قصد کشتن او را نداشتم.

این گزارش حاکی است: در پی اعترافات متهم، قاضی حسینی با تفهیم ماده ۱۲۹ قانون مجازات اسلامی، وی را به اتهام ارتکاب قتل عمد و با صدور دستور بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد تا زوایای تاریک این پرونده نیز روشن شود.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو : قتل در پرواز خیالی!