قتل خواهر با شارژر موبایل : سوءظن عامل جنایت در مراغه؛ قتل خواهر با شارژر موبایل فرمانده ...



سوءظن عامل جنایت در مراغه؛

قتل خواهر با شارژر موبایل

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: سوء ظن سرنوشت زن 25 ساله مراغه‌ای را با مرگ رقم زد.

به گزارش فارس، عیسی هاتفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در مرداد ماه جسد یک خانم 25 ساله که توسط فرد یا افراد ناشناسی خفه و به قتل رسیده بود، در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان پیدا شد.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و با انجام هماهنگی‌های لازم قضائی، تحقیقات وسیع و دامنه‌داری به منظور کشف و دستگیری قاتل یا قاتلان فراری آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیق و بازجویی و جمع‌آوری مدارک لازم، شک پلیس به برادر مقتول که به علت شرب خمر و حمل سلاح در زندان مراغه بسر می‌برد و در زمان قتل نیز در مرخصی بوده شدت گرفته و تحقیقات از وی آغاز می‌شود.

هاتفی افزود: نامبرده برای بررسی بیشتر با هماهنگی لازم از زندان به مقرر انتظامی دلالت و پس از انجام بازجویی‌های فنی با توجه به شواهد و مدارک مستدل به جرم خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌ها، انگیزه خود از قتل را سوء ظن نسبت به خواهرش (مقتول) اعلام کرده و گفت: خواهرم به علت سوءسابقه اخلاقی مورد نفرت من بود که در این خصوص چندین بار به وی تذکر داده بودیم ولی به تذکرات و هشدارهای من اهمیت نمی‌داد.

هاتفی افزود: در نهایت در زمانی که در مرخصی از زندان بودم با غیبت از مرخصی، خواهرم را به منزل خالی برادرم برده و با استفاده از سیم شارژر موبایل وی را خفه و با کمک پسر عمویم، او را شبانه به محل کشف جسد منتقل کردیم.

هاتفی ادامه داد: در پیگیری قضیه با هماهنگی‌های لازم پسر عموی قاتل نیز دستگیر و به آگاهی منتقل شد که پس از تائید اعترافات قاتل، بازسازی صحنه انجام و پس از تکمیل پرونده هر دو متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند./فارس

 

 

 


ویدیو : قتل خواهر با شارژر موبایل