قتل جوان ایرانی در ناگویای ژاپن : مرد جوان ایرانی طی درگیری با هموطنانش در ...


مرد جوان ایرانی طی درگیری با هموطنانش در «ناگویای ژاپن» به قتل رسید. خبرگزاری تسنیم: مرد جوان ایرانی طی درگیری با هموطنانش در «ناگویای ژاپن» به قتل رسید.

صبح امروز خانواده مرد جوانی به نام مهرداد با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از قتل فرزندشان در «ناگویای ژاپن» خبر دادند و مادر مهرداد در اظهاراتش به بازپرس کشیک قتل گفت: فرزند 28 ساله‌ام، 6 سال پیش با یک دختر ژاپنی که مسلمان شده بود، ازدواج کرد و به ژاپن رفت؛ در ژاپن نزد پدر زن خود در یک نمایشگاه اتومبیل مشغول به کار شد و ویزای دائمی ژاپن را گرفت، سه سال پیش نیز صاحب یک فرزند پسر شد.

مادر مهرداد درباره جزئیات قتل فرزندش به سعید احمدبیگی، بازپرس هفتم دادسرای جنایی تهران افزود: ساعت 11 شب 28 آذر ماه امسال به وقت ژاپن، پسرم با تعدادی از شهروندان ایرانی که در ژاپن زندگی می‌کنند، درگیر می‌شود و متأسفانه در آنجا به قتل می‌رسد، ظاهرا لحظات وقوع این درگیری و قتل پسرم توسط رسانه‌های ژاپن ضبط و پخش شده است، اکنون نیز درخواست پیگیری این قتل را دارم و از متهمان قتل فرزندم شکایت دارم.

با اظهارت خانواده مهرداد، پرونده قتل عمد برای وی تشکیل شد و سعید احمدبیگی؛ بازپرس هفتم دادسرای جنایی دستور انتقال جسد مقتول به ایران و بررسی‌های بیشتر برای قتل وی را صادر کرد.


ویدیو : قتل جوان ایرانی در ناگویای ژاپن