قتل تازه داماد 4 روز بعد از جشن عروسی : قتل تازه داماد 4 روز بعد از جشن! تازه ...



قتل تازه داماد 4 روز بعد از جشن!

تازه داماد وقتی سراغ عروس قهر كرده رفت پای در سرنوشتی مرگبار گذاشت و به قتل رسید.

به گزارش ایران این جنایت زمانی رخ دادكه عروس خانم 4 روز بعد از مراسم جشن مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و به حالت قهر به خانه پدرش در فاز 4 مهرشهر كرج رفت. شامگاه سه‌شنبه 28 شهریور ماه سال جاری ماجرای جنایتی فامیلی به كلانتری 29 كرج مخابره شد و تیمی از مأموران خود را به قتلگاه تازه داماد رساندند و با پیكر خونین فرامرز كه با ضربات چاقو نقش بر زمین شده بود روبه‌رو شدند.

همزمان با حضور بازپرس ویژه قتل تیمی از كارآگاهان به تجسس‌های میدانی پرداختند و پی بردند قربانی تازه داماد بوده و چون همسرش به نام «سارا» به حالت قهر نزد خانواده‌اش رفته بود به سراغش رفته و قربانی خشم برادرزن شده است.

«سارا»كه در صحنه جنایت حضور داشت و باور نمی‌كرد 4 روز بعد از ازدواج شوهرش كشته شده باشد تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «بلافاصله بعد از عروسی بر سر مهریه اختلاف پیدا كردیم و من وقتی نتوانستم تحمل كنم از خانه قهر كرده و به خانه پدرم رفتم و اصلاً تصور نمی‌كردم چنین حادثه‌ای رخ بدهد. وی افزود: شب شده بود كه فرامرز به در خانه پدرم آمد خیلی ناراحت بود و با عصبانیت حرف می‌زد برادرم كه در خانه بود در هواخواهی از من سراغ شوهرم رفت و این درگیری به جایی رسید كه به جان هم افتادند و فرامرز با ضربات چاقوی برادرم روی زمین افتاد.

مأموران خیلی زود دریافتند قاتل كسی جز «ناصر» برادر عروس‌خانم نیست و وی با دیدن صحنه افتادن دامادشان روی زمین با وحشت پا به فرار گذاشته است. بدین ترتیب با دستور بازپرس جنایی كرج «ناصر» تحت تعقیب قرار گرفته و كارآگاهان به تحقیقاتی ویژه دست زدند و شنیدند «ناصر» كه جوانی 24 ساله است از گذشته با دامادشان اختلاف داشته و وقتی دعوای وی با «سارا» را دیده است به سمت وی رفته و در كمتر از 10 دقیقه به قاتل فراری تبدیل شده است. سارا كه 20 ساله است در بازجویی‌های تكمیلی كارآگاهان گفت: اصلاً باور نمی‌كنم در كمتر از 4 روز تنها شده باشم اگر بر سر مهریه با فرامرز دعوا نمی‌كردم هیچ وقت شوهرم كشته نمی‌شد و برادرم نیز در شرایط سخت قرار نمی‌گرفت.»

بنابراین گزارش، تیم پلیس در حال ردیابی‌های گسترده برای دستگیری ناصر است تا پرده از جزئیات این جنایت بردارد./ایران

 


ویدیو : قتل تازه داماد 4 روز بعد از جشن عروسی