قالبیاف: جلوی پارتی بازی را خواهیم گرفت :   شهردار تهران گفت: شهرداری با همراهی ...



پارتی بازی , پیرمرد 84 ساله جلوی دزد را گرفت , نمونه گزارش تخلف اداری پارتی بازی

 

شهردار تهران گفت: شهرداری با همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر تهران اجازه نمی دهد ایمنی و سلامت مردم و ریه های تنفسی شهر با پارتی بازی و پول معامله شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران، «محمدباقر قالیباف» با تاکید بر قانونمداری شهرداری در راستای برخورد با تخلفات حوزه شهری، افزود: به شهروندان اطمینان می دهم که هر برج ساز و گردن کلفتی که بخواهد با پول و رابطه، قانون را زیرپا گذاشته و تخلف کند در شهرداری تهران حاشیه امن نخواهد داشت.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در پاساژ علاالدین، اظهار کرد: مالک پاساژ علاالدین اگر به اندازه کل بودجه شهرداری تهران هم پول پرداخت می کرد، شهرداری مطابق قانون با تخلفات انجام شده دراین مجتمع با هدف تضمین سلامت و ایمنی شهروندان برخورد می کرد.

قالیباف تصریح کرد: شهرداری با هرگونه تخلف غیرمجاز ساختمانی بویژه آن دسته از برج ها و مجتمع های اداری و تجاری که نفس شهر را گرفته اند و حقوق شهروندان و قانون را زیر پا گذاشته اند، بدون اغماض و قاطعانه برخورد می کند.

شهردار تهران با بیان اینکه کارکنان و مدیران شهری با روحیه جهادی مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند، تصریح کرد: دراین میان با افرادی که به تکالیف و وظایف قانونی خود در راه حفظ حریم شهر، جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و دیگر تخلفات شهری عمل نکند نیز برخورد خواهد شد.
اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو : قالبیاف: جلوی پارتی بازی را خواهیم گرفت