قاتل عروس ۱۹ ساله محاكمه شد :     مردی كه همسر برادر خود را به قتل رسانده ...



 

قتل نو عروس 16 ساله , اشک‌های عروس خانم در جدایی از داماد 91 ساله , اعدام قاتل کودک 9 ساله در قزوین

 

مردی كه همسر برادر خود را به قتل رسانده بود، در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، عصر روز ۱۷ مهر ماه سال ۸۷، مأموران كلانتری ۱۷ مارلیك كرج، از مرگ مشكوك زن جوانی به نام سمانه در یكی از بیمارستان های این شهر باخبر شدند.

مأموران با حضور در بیمارستان مورد نظر، با جسد زن جوانی رو به رو شدند كه به گفته پزشكان بعد از اینكه خفه شده بود، به بیمارستان منتقل شده بود.

شوهر این زن به مأموران پلیس گفت: وقتی بعد از ظهر، به خانه برگشتم با جسد بی جان همسرم رو به رو شدم و با توجه به اینكه علت مرگ را متوجه نشده بودم، او را به بیمارستان رساندم اما فهمیدم كه فوت كرده است.

با توجه به محرز شدن قتل سمانه، پرونده در اختیار مأموران آگاهی قرار گرفت و بعد از حدود یك سال از وقوع قتل، مرد جوانی به نام رامین كه برادر شوهر مقتول بود دستگیر شد و به ارتكاب قتل اعتراف كرد.

رامین در اولین تحقیقات وقتی مقابل شواهد غیرقابل انكار قرار گرفت، به ارتكاب قتل اعتراف كرد و مدعی شد همسر برادرش را به خاطر مسائل اخلاقی به قتل رسانده است.

بعد از اعتراف متهم به ارتكاب قتل، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد كه صبح امروز جلسه محاكمه در شعبه ۱۱۳ دادگاه كیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار برگزار شد.

در ابتدای جلسه، اصغری روشن، نماینده دادستان ضمن قرائت كیفرخواست صادره، بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات متهم شد؛ اولیای دم نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان كرد.

در ادامه رامین، متهم به قتل در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینكه اتهام را قبول دارد، گفت: متوجه برخی مشكلات اخلاقی همسر برادرم شده بودم كه خواستم این موضوع را با خودش مطرح كنم.

وی افزود: روز حادثه به خانه برادرم رفتم و بعد از اینكه شماره افرادی كه با وی رابطه دارند را به او نشان دادم، درگیری بین ما رخ داد كه در یك لحظه او را خفه كردم.

در نهایت، قاضی همتیار ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.... / خبرگزارى فارس


ویدیو : قاتل عروس ۱۹ ساله محاكمه شد