قاتل بن لادن با شبکه فاکس نیوز قرار داد بست (+عکس) : این افسر آمریکایی که به ...



این افسر آمریکایی که به قاتل بن لادن معروف شده است، تاکنون ۵۲ مدال افتخار از مقامات نظامی و سیاسی کشورش دریافت کرده است.

شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» آمریکا با «راب اونیل»، افسر سابق نیروی دریایی این کشور و قاتل بن لادن در سال ۲۰۱۱، به عنوان تحلیلگر روزانه امور نظامی قرارداد بست.
 
به گزارش العربیه، اونیل که تاکنون در ۴۰۰ ماموریت جنگی برون مرزی شرکت داشته، خبر امضای قرارداد تحلیگری با شبکه فاکس نیوز را از طریق صفحه توییتر خود تایید کرده است.
 
به گفته سایت روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» افسر سابق نیروی دریایی آمریکا گفته:« از پیوستن به این گروه خرسند هستم.»
 
اونیل پیشتر در یک فیلم مستند با عنوان «قاتل بن لادن» که از طریق شبکه «فاکس نیوز» به نمایش درآمد، ظاهر شد. گفته می شود که اونیل در عملیات قتل بن لادن در ماه مه ۲۰۱۱ در پاکستان، به سمت رهبر سابق القاعده، شلیک کرده بود.
 
از سوی دیگر، روجرز ایلز، مدیر اجرایی شبکه فاکس نیوز در این مورد با اشاره به اینکه اونیل دارای تجربیات نظامی زیادی است که فوکس می تواند از آن استفاده کند، گفت این افسر سابق، زندگیش را در خدمت به کشورش گذراند.
 
این افسر آمریکایی که به قاتل بن لادن معروف شده است، تاکنون ۵۲ مدال افتخار از مقامات نظامی و سیاسی کشورش دریافت کرده است.
 
بر اساس گزارش دیلی میل، اونیل با گروهی که در ایالت میامی آمریکا آموزش های ویژه ای برای مامویت قتل بن لادن دیده بودند، شرکت داشت.
 
مقامات نظامی آمریکا پیش از انجام ماموریت قتل بن لادن هیچ گونه اطلاعی به این گروه درباره آن ماموریت نداده بودند. برخی از افراد این گروه گمان می کردند که برای دستگیری معمر القذافی آموزش می بییند، اما بعدها مشخص شد که آنها برای ماموریتی مهمتر جمع شده اند.

 

شبکه نیوز , فاکس نیوز , قاتل خواهر شهید لاجوردی پای چوبه‌دار قرار گرفت

 

عضویت در شبکه های اجتماعی حافظ نیوز  , ازدیاد طلاق به خاطر حضور در شبکه های مجازی هشدار نیوز , عکس لادن مستوفی به شبکه جم پیوست

 

شبکه 3 , پخش زنده شبکه 3 , تی نیوز

 

اخبار بین الملل - عصر ایران

 


ویدیو : قاتل بن لادن با شبکه فاکس نیوز قرار داد بست (+عکس)