قائمی: تیم‎های مرحله بعد خطرناک هستند : دریافت‎کننده تیم ملی والیبال ایران ...


دریافت‎کننده تیم ملی والیبال ایران پس از صعود به مرحله دوم رقابتهای جهانی گفت تمام تیم‎هایی که ایران قرار است در مرحله بعدی با آنها رو به رو شود، خطرناک هستند. خبرگزاری مهر: تیم ایران یکشنبه با نتیجه 3 بر صفر (25 بر 17، 25 بر 22، 25 بر 14) مقابل پورتوریکو در سالن کراکو شهر کراکو در لهستان به برتری رسید و به عنوان تیم دوم گروه D پشت سر فرانسه راهی مرحله دوم رقابتها شد.

فرهاد قائمی گفتگویی را با سایت برگزاری رقابتها انجام داده که به این شرح است:

* ایران در بازی با پورتوریکو به سادگی برنده شد. آیا از عملکرد تیم خوشحالی؟

- واقعا از نتایجی که به دست آوردیم خوشحالم. ما خیلی خوب تورنمنت را آغاز کردیم و می‎خواستیم که رقابتهای این مرحله در کراکو را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

* در مرحله بعد شما با چهار تیم برتر گروه A بازی خواهید کرد. آیا بعضی از حریفان آینده خود را نسبت به دیگران خطرناک‎تر می‎بینید؟

- همه تیم‎های گروه A قوی و جنگنده هستند. ما باید با حداکثر توانمان مقابل این تیم بازی کنیم.

* خیلی از بازی ها در گروه شما برعکس گروه A بیش از سه ست طول کشید. آیا به طور کامل به لحاظ بدنی آماده بازی در این سطح با حریفانی هستید که از نظر بدنی از شما کمتر خسته‎اند؟

- ما برای این رقابتها به سختی خودمان را آماده کردیم و اکنون به لحاظ بدنی آمادگی خیلی خوبی داریم. اعتقادی ندارم که بازی‎های طولانی مدت در گروه ما تاثیر برجسته‎ای بر روی آمادگی بدنی تیم ما در مرحله بعد داشته باشد.

* بازی های بعدی شما در لودز و بیگاس برگزار می‎شود. و این یعنی پایان حضور شما در کراکو. آیا فرصت داشتید شهر را بگردید؟

- واقعا ما این فرصت را نداشتیم تا شهر را ببینیم و فقط خیابان‎های حد فاصل هتل و محل مسابقات را می‎دیدیم. کراکو شهر زیبایی است و مهم تر از آن اینکه به نظر می‌رسد مردم این شهر عاشق والیبال هستند. به همین دلیل است که من فکر می‎کنم بین شهرهای ایران و کراکو مشابهت‎هایی وجود دارد.


ویدیو : قائمی: تیم‎های مرحله بعد خطرناک هستند