فیگو از انتخابات فیفا کناره‌گیری کرد : ستاره سابق بارسا و رئال مادرید که شانس ...


ستاره سابق بارسا و رئال مادرید که شانس بالایی برای جانشینی سپ بلاتر در ریاست فیفا داشت تصمیم گرفت از نامزدی خود در انتخابات فدراسیون بین‌المللی فوتبال کناره‌گیری کند. خبرگزاری ایسنا: ستاره سابق بارسا و رئال مادرید که شانس بالایی برای جانشینی سپ بلاتر در ریاست فیفا داشت تصمیم گرفت از نامزدی خود در انتخابات فدراسیون بین‌المللی فوتبال کناره‌گیری کند.

لوئیس فیگو که پیش از این خود را برای انتخابات ریاست فدارسیون بین‌المللی فوتبال نامزد کرده بود تصمیم گرفت که از این تصمیم خود صرف‌نظر کند تا همچنان بلاتر بیشترین شانس را برای انتخاب چند باره به عنوان رئیس فیفا داشته باشد.

این تصمیم فیگو در حالی گرفته شد که چند روز پیش نیز مایکل فان‌پراگ هلندی از کناره‌گیری خود را از انتخابات ریاست فیفا خبر داده بود تا تنها رقیب بلاتر سوئیسی شاهزاده علی بن‌حسین اردنی باشد.

فیگو در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: بعد از فکر و مشورت کردن با چند تن تصمیم گرفتم که از انتخابات ریاست فیفا کناره‌گیری کنم. بر این باور هستم که آن چه در روز 29 مه در زوریخ رخ می‌دهد انتخاباتی طبیعی نیست.

این سخنان لوئیس فیگو بسیار طعنه‌آمیز است و به نظر می‌رسد که او به خوبی می‌داند که در انتخابات ریاست فیفا دست‌های پشت پرده وجود دارد که به سود سپ بلاتر در حرکت کردن هستند.

بلاتر 79 ساله چهارمین دوره ریاست خود را در فیفا پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که به راحتی برای پنجمین بار پیاپی به عنوان سکان‌دار فیفا انتخاب می‌شود.


ویدیو : فیگو از انتخابات فیفا کناره‌گیری کرد