فیلم «۱۷۵ غواص» از سال آینده کلید می‌خورد : کارگردان فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» ...



افزایش قیمت نان سال 93 کلید خورد , طرح لغو ویزای روسیه برای ایرانی ها کلید خورد , کاتی کوتی ستاره کلید خورد

کارگردان فیلم سینمایی «۱۷۵ غواص» گفت: پس از پایان بازنویسی این فیلم سینمایی تولید این اثر از سال آینده آغاز می‌شود.

سعید چاری کارگردان «175 غواص» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین جزییات تولید این فیلم سینمایی گفت: تا چند روز آینده آخرین مرحله بازنویسی فیلمنامه غواصان شهید به تهیه کنندگی صالح شیخ رضایی به پایان می‌رسد و وارد مرحله تولید می‌شویم.

وی افزود: طبق هماهنگی با تیم تولید و تهیه‌، تغییراتی در فیلمنامه ایجاد شد که با واقعیت نزدیک‌تر شود که در این راستا سعی کردیم برای فیلمنامه از نقطه نظرات اکثر کار‌شناسان این حوزه استفاده کنیم تا واقعیت‌های بیان نشده را به تصویر بکشیم.

چاری درباره گروه نویسندگی و مشاوران این پروژه توضیح داد: در نگارش فیلمنامه از کار‌شناسان مختلفی از مرکز اسناد انقلاب و دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی ارتش کمک گرفتیم.

کارگردان «175 غواص» اضافه کرد: این فیلم قرار است که در بخش خصوصی توسط صالح شیخ رضایی تهیه شود و نیرو دریایی ارتش نیز حمایت‌های لجستیکی با این پروژه خواهند داشت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جنگ همه را به کام خود می‌کشد. غواصان خط شکنی که معبر را باز می‌کنند. فوتبالیستی که چهار گوشه زمین را می‌بوسد تا بقیه بازی را در میدان جنگ باشد. طلبه جوان که ادامه جهاد را در جبهه‌ها می‌بیند. سرباز عراقی شیعه‌ای که برای گذراندن خدمت سربازی مجبور است به جنگ با شیعه بیاید. جاسوسان منافقی که ادامه مبارزه را در پناهندگی به خاک عراق و جنگ با هم وطن خود می‌دانند و مادرانی که دسته گلهای خود را با افتخار به جبهه‌های جنگ می‌فرستند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - تسنیم


ویدیو : فیلم «۱۷۵ غواص» از سال آینده کلید می‌خورد