فیلم پل چوبی با مدیری و تهرانی و ... + عکس : با نزدیک شدن به سی‌امین جشنواره ...


با نزدیک شدن به سی‌امین جشنواره فیلم فجر و آغاز شمارش معکوس، کارن همایون‌فر به عنوان آهنگساز این پروژه سینمایی، کار خود را با اتمام ساخت قطعات موسیقی به پایان رساند. با نزدیک شدن به سی‌امین جشنواره فیلم فجر و آغاز شمارش معکوس، کارن همایون‌فر به عنوان آهنگساز این پروژه سینمایی، کار خود را با اتمام ساخت قطعات موسیقی به پایان رساند.

همزمان شهاب نجفی ساخت و طراحی تیتراژ این فیلم را آغاز کرده و بهنام خاکسار طراحی جلوه‌های ویژه کامپیوتری را برعهده گرفته است.

 گفتنی است؛ برای ترمیم رنگ‌های این فیلم سینمایی از یک متخصص رنگ فرانسوی، دعوت شده به ایران بیاید و فیلم را به استانداردهای روز جهانی نزدیک کند.

پیش بینی می‌شود تا دو هفته آینده نسخه نهایی فیلم آماده شده و برای صداگذاری نهایی تحویل ایرج شهزادی شود.

احتمال می‌رود اولین نمایش فیلم پل چوبی در سی‌امین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: «پل چوبی» معبری بود بر خندق شمالی طهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران... محل اتصال طهران قدیم و تهران مدرن.

این‌جا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به‌جا مانده در قلب شهر پر هیاهو؛ محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام...

 بازیگران: بهرام رادان، هدیه تهرانی و مهناز افشار. آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، آزاده اعتباریان، توماس اردبرینک با معرفی: خسرو پسیانی، صدف نورمحمد. و با حضور: مهران مدیری.



ویدیو : فیلم پل چوبی با مدیری و تهرانی و ... + عکس