فیلم های کودکانه، خاطره انگیز و محبوب (1) : قطعاً فیلم ها، سریال های کارتونی ...


قطعاً فیلم ها، سریال های کارتونی و انیمیشن های زیادی از دوران کودکی مان وجود دارند که با آنها خاطرات فراوانی داریم. این برنامه های خاطره انگیز کودکی و نوجوانی ما را تعریف می کنند، و تخیلات و رویاهای ما را تعریف می کنند.
   


پادشا : 
قطعاً فیلم ها، سریال های کارتونی و انیمیشن های زیادی از دوران کودکی مان وجود دارند که با آنها خاطرات فراوانی داریم. این برنامه های خاطره انگیز کودکی و نوجوانی ما را تعریف می کنند، و تخیلات و رویاهای ما را تعریف می کنند. بعضی از آنها برای نوجوانان مناسبند و بعضی دیگر برای کودکان مهد کودکی. خودتان به انیمیشن ها و فیلم های زیر نگاهی گذرا بیندازید تا آن خاطرات برایتان زنده شوند.

"در جستجوی نمو" (Finding Nemo)

در انیمیشن جذاب، داستان "نمو"ی دلقک ماهی را مشاهده می کنید که پس از دور شدن از پدرش و دنیایی که با آن آشنا بود، راهی سفری پرماجرا، خطرناک و هیجان انگیز می شود. وقتی نمو با خطرات مسیر دست و پنجه نرم می کند یاد می گیرد که خانواده اش را دوست داشته باشد.

نگاهی به فیلم خاطره انگیز خواهران غریب , فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها , دانلود آهنگ خاطره انگیز

"جادوگر شهر اوز" (The Wizard of Oz)

این فیلم در سال 1939 بسیار نزد کودکان محبوب بود. زیرا پس از دنیای سیاه و سفید تلویزیون کودکان برای اولین بار تخیلات خود را در این فیلم به صورت رنگی مشاهده می کردند. ده ها سال پس از اولین اکران جادوگر شهر اوز هنوز هم کودکان از تماشای این فیلم لذت می برند.

فیلم غم انگیز , خاطره انگیز , فیلم های هیجان انگیز سال 2014

"ای. تی." (E.T. the Extra-Terrestrial)

"ای. تی." در سال 1982 اکران شد و این فیلم یکی از آن فیلم هایی است که هر بچه ای باید تا قبل از 12 سالگی آن را ببیند. البته دلیلی برای این حرف داریم. این شاهکار علمی-تخیلی استیون اسپیلبرگ نه تنها خنده دار، نیمه ترسناک و تکان دهنده است، بلکه داستان آن درباره یک بچه طلاق است که می بیند و می پذیرد که گاهی عشق واقعی بدان معناست که بگذاری عشقت برود.

دانلود فیلم سینمایی کودکانه ایرانی , بازی خاطره انگیز , تصاویر خاطره انگیز

"سفیدبرفی و هفت کوتوله" (Snow White and the Seven Dwarfs)


سفیدبرفی در سال 1937 اکران شد و تقریباً قالب همه فیلم های خانوادگی بعدی را ساخت و از آن پس دیگر "فیلم های کودکانه" تبدیل به فیلم های پرفروش شدند. این فیلم بلند دیزنی یکی از عجایب تکنیکی آن بود، زیرا ترکیبی از ترسناکی و زیبایی بود و افسانه ای قدیمی را به خوبی بازگو می کرد. کودکان با تماشای این فیلم بلافاصله عاشقش می شوند.

بازی های خاطره انگیز کودکی , سفری خاطره انگیز و , محبوب ترین فیلم های سال 2013

"بادکنک قرمز" (The Red Balloon)


سال 1956 فیلمی ساخته شد که مدت آن کمی بیش از نیم ساعت بود و فیلم بلند محسوب نمی شد، ولی طبق استانداردهای مدرن فیلم کوتاه هم نبود. این فیلم شاهکاری ساده و مسحورکننده درباره پسر نوجوانی به نام پاسکال است که شیفته یک بادکنک قرمز می شود که انگار فکر و اراده خاص خودش را دارد و این دو با هم دوست می شوند.

بهترین فیلم های هیجان انگیز , عکس خاطره انگیز خسرو احمدی در کنار ارگ زیبا , کارتون های خاطره انگیز

"شیر شاه" (The Lion King)

این انیمیشن در سال 1994 ساخته شد، کمی عجیب است که از کلمه شکسپیر برای توصیف یکی از کارتون های دیزنی استفاده کنیم، ولی این انیمیشن واقعاً داستانی شکسپیری داشت. تقریباً می توان گفت این حماسه کارتونی داستانی مبتنی بر داستان "هملت" داشت و موضوع آن درباره مسئولیت خانوادگی بود و موزیک "هاکونا ماتاتا" از موسیقی های اصلی آن بود.

فیلم تکنولوژی شگفت انگیز خودروی بنز , تصاویر خاطره انگیز تام جری , معرفی 10 ماشین در کارتون‌های خاطره انگیز

"بازگشت جدای" (Return of the Jedi)

سال 1983 برای اولین بار یک خانواده می توانست با فرزندش بنشیند و حماسه "جنگ ستارگان" را تماشا کند و همه اعضای خانواده از آن لذت ببرند. طرفداران فیلم های جنگ ستارگان از ادامه فیلم های این حماسه نیز لذت بردند، زیرا پس از این فیلم، چندین ادامه برای آن ساخته شد.

محبوب ترین فیلم های ایرانی , محبوب ترین فیلم های سال 2011 , محبوب ترین فیلم های قدیمی

"داستان اسباب بازی 2" (Toy Story 2)

مطمئناً هر انیمیشنی که کمپانی پیکسار می سازد، انیمیشن موفقی است. در سال 1999 ماجراهای وودی و باز دنیای تخیلات کودکان را هیجان انگیز کرد. دنباله دوم این انیمیشن حتی قبل از ساخته شدنش، پیش بینی های موفقیت در گیشه را همراه داشت. زیرا داستان این انیمیشن داستانی پرماجرا و نو بود که همه کاراکترهای آن برای کودکان محبوب بود.

محبوب ترین فیلم های 10 سال , تصاویر کارتون خاطره انگیز کاراگاه گجت , فیلم های هیجان انگیز سال 2015

"پینوکیو" (Pinocchio)


در سال 1940 کارتونی ساخته شد که هر کودکی را از تصور داشتن بینی دراز می ترساند و در عین حال درس های اخلاقی زیادی به او می داد.

دانلود فیلم محبوب عاشقانه خارجی , غم انگیز ترین فیلم ها , فیلم سینمایی کودکانه

"شگفت انگیزان" (The Incredibles)

سال 2004 کودکانی که هنوز خیلی کوچک بودند تا داستان هایی مانند "انتقامجویان" یا "شوالیه تاریکی" را تماشا کنند، انیمیشن "شگفت انگیزان" را داشتند. این انیمیشن اکشن ما را یاد قهرمانان تحسین برانگیزی می اندازد که اصلاً بی نقص و عالی نیستند.

فیلم های محبوب ایرانی , کارتون خاطره انگیز کاراگاه گجت , تولد خاطره انگیز

"دیو و دلبر" (Beauty and the Beast)

انیمیشن دیو و دلبر که در سال 1992 اکران شد شباهت زیادی به رقبای پرنسسی خود در دیزنی دارد، ولی تیم خلاقی که این انیمیشن را ساخت آن را طوری طراحی کرد که قهرمان آن دختری بااراده، مستقل و کتاب خوان باشد. به همین دلیل است که این انیمیشن یکی از انیمیشن های خوب است که با استقبال خوبی روبرو شد.

فیلم طراحی اعجاب انگیز و بسیار جالب از پورشه , خاطره انگیز تولد , دانلود محبوب ترین فیلم های سینمایی

"غول آهنی" (Iron Giant)

غول آهنی در زمان اکرانش در تابستان سال 1999 بر گیشه مسلط بود. زیرا این انیمیشن علمی-تخیلی ساخته براد برد به خوبی طراحی شده بود، طوری که حالا یکی از کلاسیک های مدرن انیمیشن محسوب می شود، زیرا ظاهری قدیمی دارد، ولی پیام های خوبی بر ضد خشونت و اسلحه می دهد که همچنان این پیام ها از اهمیت بالایی برخوردارند.

وسایل تزیینی خاطره انگیز در دکوراسیون منزل شما , غم انگیز ترین بخش فیلم میان ستاره ای , فیلم شگفت انگیز طبیعت


ویدیو : فیلم های کودکانه، خاطره انگیز و محبوب (1)