فیلم بعدی وولورین در دسته R قرار گرفت : فیلم ابرقهرمانی دیگری از کمیک‌های شرکت ...


فیلم ابرقهرمانی دیگری از کمیک‌های شرکت مارول در راه است. فیلم سوم وولورین (Wolverine) با بازی «هیو جکمن» (Hugh Jackman) هم رده‌بندی R خواهد بود. مجله دیجی کالا - حدیث جانی: ابرقهرمان‌ها در داستان‌های کمیک می‌جنگند و اغلب این جنگ‌ها بی‌رحمانه است. اما در فیلم‌های اقتباسی از این کمیک‌ها این جنگ‌ها از خشونت فراتر می‌رود و مانند فیلم «ددپول» (Deadpool) در صدر فیلم‌های رده‌بندی R تاریخ سینما قرار می‌گیرد. فیلم‌های رده‌بندی R به آن دسته از فیلم‌ها اتلاق می‌شود که درجه‌ی خشونت‌شان بالاست و دیدن آن‌ها به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود. شایعات می‌گویند از این پس ددپول الهام‌بخش فیلم‌های دیگر ابرقهرمانی خواهد بود.

در خاورمیانه چه فیلم های ایرانی مورد توجه قرار گرفت , فیلم های سه بعدی , قرار دادن متن زیر فیلم در تلگرام

فیلم ابرقهرمانی دیگری از کمیک‌های شرکت مارول در راه است. فیلم سوم وولورین (Wolverine) با بازی «هیو جکمن» (Hugh Jackman) هم رده‌بندی R خواهد بود. تولیدکننده‌‌ی فیلم «سیمون کینبرگ» در ادامه‌ی تایید این خبر گفت: "این یک فیلم افراطی، جسورانه و متفاوت از وولورین است. چیزی که پیش از این هرگز در فیلم‌های وولورین ندیده‌اید.”

کینبرگ هم چنین گفت: "نمی‌دانم اجازه‌ی گفتن چه چیزهایی را دارم. اما همان طور که حدس می‌زدید، پاتریک استیوارت، بازیگر نقش پروفسور چارلز اگزاویر پیر در مجموعه‌ی مردان ایکس (X-men)، در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. داستان این فیلم که یک فیلم رده‌بندی R است، در آینده رخ می‌دهد و خشن و کمی محتوای وسترن دارد. در کل فیلم متفاوت و جالبی است.”

فیلم‌های فرعی مردان ایکس مثل وولورین، درست مانند فیلم‌های اصلی این مجموعه، همیشه طرفداران خود را راضی نگه‌داشته است. طرفداران وولورین برای دیدن این فیلم فوق‌‌العاده و متفاوت باید تا اردیبهشت سال آینده منتظر بمانند.


ویدیو : فیلم بعدی وولورین در دسته R قرار گرفت