فیلم: با این ماسک می توانید لبخند بزنید! : تهران تنها شهر آلوده جهان نیست. ...


تهران تنها شهر آلوده جهان نیست. کشورهای زیادی به آلودگی هوا دچار شدند که مردم آن اغلب با ماسک در خیابان ها تردد می کنند.ابتکار دو طراح باعث شد مردم راحت تر ماسک بزنند. مجله مهر- عطیه همتی: آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و پرجمعیت تبدیل به معضل بزرگی برای شهرهای بزرگ شده است معضلی که بیمارهای بسیار خطرناکی را برای شهروندان این شهرها به همراه خواهد داشت. در کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا به خصوص چین وضعیت هوا واقعا نگران کننده است و شهروندان مجبورند همواره از ماسک استفاده کنند و این بعد از مدتی برایشان ناراحت کننده است.
«سیمونه ریبادنگو» و «پل آدامز» دو طراحی هستند که تصمیم گرفتند ماسک هایی طراحی کنند که افراد زمان استفاده از آنها احساس خوبی داشته باشند. این ماسک ها که در حاضر تولید آن به صورت آزمایشی انجام می شود به گونه ای است که به افراد این اجازه را می دهد که احساساتشان را از طریق ماسک بیان کنند.
در قسمت دهانه ماسک صفحه نمایشی LED وجود دارد که می تواند شکلک های «خنثی، لبخند، تعجب، بوسه» استفاده کنند. فعلا این طرح در حالت آزمایشی قرار دارد و صرفا یک پیام اجتماعی است اما این زوج خوش فکر قصد دارند این ایده را توسعه دهند و این نوع ماسک را در سایزها و مدلها و جنس های مختلف تولید کنند.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
فیلم ماسک , ماسک فیلم , ماسک ضد چروک لبخند
در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.



ویدیو : فیلم: با این ماسک می توانید لبخند بزنید!