فیلم: اقدام وحشیانه ماشین پلیس آمریکایی : در این تصاویر ویدئویی که منتشر شده ...


در این تصاویر ویدئویی که منتشر شده است پلیس منطقه مارانا در ایالت آریزونا در حالی دیده می شود که با خودرو به یک مرد جوان حمله می‌کند.      
پادشا: در این تصاویر ویدئویی که منتشر شده است پلیس منطقه مارانا در ایالت آریزونا در حالی دیده می شود که با خودرو به یک مرد جوان حمله می‌کند.

مأموران پلیس در روز 19 فوریه سال جاری میلادی، در حال تعقیب یک مظنون می‌باشند که نام او «ماریو والنسیا» است.پلیس مدعی است که والنسیا مسلح بود و با اسلحه‌ای که به دست داشته به سمت آسمان تیراندازی می‌کرده است.
این اتفاق روز نوزدهم فوریه ساعت نه صبح رخ داده است. فردی که در این ماجرا هدف برخورد عمدی خودروی پلیس قرار گرفته ظاهرا به سرقت مظنون بوده است. وی در حالی پیاده روی در پیاده روی منطقه مارانا بود که پلیس این منطقه از ناحیه پشت سر با خودرو به شدت به او می کوبد.

مایکل کوهن، وکیل ماریو والنسیا با مضحک خواندن اظهارات پلیس می گوید: همه چیز در ویدئو مشخص است و اینکه موکل من در آن حادثه کشته نشده عجیب است. این یک اقدام به قتل آشکار است.
در فیلم دیگری که دوربین اتومبیل دوم پلیس ضبط کرده، به وضوح صدای پلیس شنیده می شود که فریاد می زند "خدای من، او مرد".
انتشار این تصاویر تکان دهنده ، با واکنشهای زیادی در داخل آمریکا همراه شده است. فردی که پلیس با خودرویش به او برخورد کرد، دو روز در بیمارستان بستری بود و سپس به بخش درمانی زندان محلی انتقال پیدا کرده است. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
        
ماشین پلیس , پلیس راهور خلافی ماشین , فیلم ماشین

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو : فیلم: اقدام وحشیانه ماشین پلیس آمریکایی