فیلم: اسب آبی سر شیر را قطع کرد : در این فیلم حیات وحش منحصربفرد شاهد جدالی ...


در این فیلم حیات وحش منحصربفرد شاهد جدالی برای بقا میان شکار و شکارچی خواهیم بود که در واقع نبردی میان قدرت و تعداد خواهد بود. جام جم نما: در این فیلم حیات وحش منحصربفرد شاهد جدالی برای بقا میان شکار و شکارچی خواهیم بود که در واقع نبردی میان قدرت و تعداد خواهد بود.

به گزارش نشنال جئوگرافیک، اسب آبی شب هنگام از رودخانه بیرون آمده است. یک شیر نر جوان سرگروه شیرهای شکارچی با تردید به این توده عظیم گوشت می نگرد.

تعداد شیرها زیاد و گرسنه نیز هستند. اسب آبی تنها است اما با توجه به جثه بزرگ و قدرتش ، طعمه ای آسان برای شیرها نخواهد بود. این نبردی میان قدرت شکار و تعداد شکارچیان است.

اسب آبی می خواهد فرار کند، شیرها او را تعقیب کرده و شیر نر جوان به پشت او می پرد. شیرها از هر سو اسب آبی را محاصره کرده اند.

پوست اسب آبی به اندازه ضخیم است که شیرها قادر به گاز گرفتن حیوان نیستند. شیر نر جوان با زبان پرزدارش که مانند یک برس سیمی پوست اسب آّبی را می لیسد تا از آن خون جاری کند.

این کار شیرها زمانی موثر است که شکار بی حرکت باشد اما اسب آبی چنین قصدی را ندارد.

اسب آبی به داخل بیشه دویده و گروه شیرها او را دنبال می کنند. شیرها به حملات خود ادامه داده اما حملاتشان هماهنگ نیست. در این لحظه یک شیر مرتکب اشتباه مرگباری می شود. اسب آّبی با سرعتی که از جثه برزرگ و بدن مجروحش بعید است ، ناگهان سرش را بر مگرداند و سر یک شیر را در دهان بسیار بزرگش می گیرد.

فشاری که آرواره های اسب آبی بر سر و گردن شیر وارد می کند بیش از 2000 پاوند( هر پاوند معادل 450 گرم) است. جمجمه شیر خرد شده و عملا سرش قطع می شود.

اسب آبی از کشتن یکی از شکارچیانش جان تازه ای گرفته است. شیرها باز قصد حمله به طعمه خطرناکشان را دارند اما اسب آبی مانند یک تانک حلقه محاصره شیرها را در هم می شکند.

اسب آّبی در حالی که شیرها تعقیبش می کنند به سوی رودخانه می دود.حیوان با ورود به رودخانه شکارچیانش را ناکام می گذارد.

برای گروه شیرها این یک فاجعه است، آنها به رغم تلاش زیادی که انجام داده و حتی بر سر آن قربانی هم دادند، هنوز گرسنه اند.



ویدیو : فیلم: اسب آبی سر شیر را قطع کرد