فیلم‌های در حال اکران چقدر فروختند؟ :   اخبار فرهنگی - فیلم‌های در حال اکران ...



فیلم های در حال اکران , فیلم در حال اکران , اکران فیلم فروشنده

 

اخبار فرهنگی - فیلم‌های در حال اکران چقدر فروختند؟

طبق اعلام قطبی، فیلم سینمایی «چ» نیز توانست میلیاردی شود به طوری که با دراختیار داشتن 45 سینما در تهران و شهرستان توانست 720 میلیون در تهران و 450 میلیون در شهرستان و در مجموع یک میلیارد و 170 میلیون تومان فروش کند.

5فیلم اکران نوروزی تا پایان 5 شنبه 21 فروردین در حالی به مرز فروش ده میلیارد تومانی رسیده‌اند که نیمی از این فروش متعلق به «معراجی‌ها» بوده است .
 
به گزارش فارس طبق اعلام امیر قطبی مدیر پخش شرکت فیلمیران، آمار فروش فیلم سینمایی «معراجی‌ها» تا پایان پنج‌شنبه 21 فروردین 4 میلیارد و 270 میلیون تومان بوده است که این فیلم با دراختیار داشتن 80 سینمای تهران و شهرستان توانسته 1 میلیارد و 670 میلیون توان در تهران و 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش کند.
 
همچنین طبق اعلام قطبی، فیلم سینمایی «چ» نیز توانست میلیاردی شود به طوری که با دراختیار داشتن 45 سینما در تهران و شهرستان توانست 720 میلیون در تهران و 450 میلیون در شهرستان و در مجموع یک میلیارد و 170 میلیون تومان فروش کند.
 
براساس این گزارش، همچنین طبق اعلام حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش رسانه مولود، «طبقه حساس» با دراختیار داشتن 80 سینما در تهران و شهرستان 3 میلیارد و 200 میلیون تومان فروش کرده است که از این مبلغ 2 میلیارد سهم تهران و 1 میلیارد و 200 میلیون تومان سهم گیشه شهرستان‌ها بوده است.
 
همچنین طبق اعلام منصور لشکری‌قوچانی تهیه‌کننده «خط ویژه» رقم فروش این فیلم نیز در مجموع 1 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است که با در اختیار داشتن 27 سینما توانسته 710 میلیون در تهران و 300 میلیون در شهرستان فروش کند.
 
همچنین طبق اعلام محمدرضا صابری مدیر شرکت پخش نور تابان، فیلم سینمایی «با دیگران» تاکنون 38 میلیون تومان در شهر تهران فروش کرده و این در حالی است که این فیلم از دو روز گذشته اکران خود را در شهر مشهد مقدس آغاز کرده است.
 
براساس این گزارش، بنابراین تا پایان روز 5 شنبه 21 فروردین مجموع رقم فروش 5 فیلم اکران نوروزی به عدد 9 میلیارد و 778 میلیون تومان رسیده است. 

اخبار فرهنگی - فارس

 


ویدیو : فیلم‌های در حال اکران چقدر فروختند؟