فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند : فوتبالیست فقط با آنچه که درون مستطیل ...


فوتبالیست فقط با آنچه که درون مستطیل سبز انجام می دهد به انظار نشان داده نمی شود. یک فوتبالیست بزرگ را علاوه بر بازی اش، با خانه اش، لباس هایش، تبلیغاتی که انجام می دهد، مقدار ثروتش، همسرش، ساعتش و ... می شناسند. ویژه نامه نوروز روزنامه گل - حاتم شکریان: فوتبالیست فقط با آنچه که درون مستطیل سبز انجام می دهد به انظار نشان داده نمی شود. یک فوتبالیست بزرگ را علاوه بر بازی اش، با خانه اش، لباس هایش، تبلیغاتی که انجام می دهد، مقدار ثروتش، همسرش، ساعتش و ... می شناسند.

یکی دیگر از چیزهایی که همیشه برای دوستداران فوتبال جذابیت داشته، این است که بازیکن محبوب شان چه ماشینی سوار می شود. مطابق معمول، بهترین ماشین ها متعلق به بازیکنانی است که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند. از لیگ برتر تا لالیگا، سوپراستارها پول های کلانی به جیب می زنند که بخشی از آن را خرج ماشین زیر پای شان می کنند.

در لیست فوتبالیست های ماشین باز، کریس رونالدو در صدر قرار دارد اما لیونل مسی خیلی به زرق و برق این وسیله چهار چرخ توجه نمی کند.

کریس رونالدو

فرش ماشینی , فوتبالیست ها , خرید فرش ماشینی

شماره هفت پرتغالی که در مراسم توپ طلا قافیه را به لیونل مسی واگذار کرد، حداقل می تواند امیدوار باشد که در بخش ماشین از همتای آرژانتینی اش با اختلاف پیش است. رونالدو جزو معدود بازیکنانی است که علاقه شدیدی به ماشین و ماشین بازی دارد. در پارکینگ خانه کریس چند نوع ماشین از جمله رویال رویس، فراری 599 و لامبورگینی دیده می شود. با ارزش ترین ماشین او اما بوگاتی ویرون است که یک میلیون و هفتصد هزار دلار می ارزد. هر ماشین برای یک مراسم خاص.



زلاتان ایبراهیموویچ

زنانی که ازپشت می دهند , فوتبالیست , با 100 میلیون چه ماشینی بخریم

از اینجا به بعد تفاوت فاحشی در قیمت ماشین سه نفر اول با دیگر فوتبالیست ها به چشم می خورد. زلاتان در کتاب زندگینامه خود نوشته بود که چقدر به ماشین و ماشین بازی علاقه داشته و یکی از تفریحات دوران جوانی اش جنون سرعت بوده است. او که همیشه ثابت کرده دنبال تقلید از سایرین نیست و می خواهد خودش باشد، ماشین زیر پایش را هم متفاوت از بقیه انتخاب کرده است. پورشه اسپایدر ماشین ایبرا است که بیش از 600 هزار پوند برایش هزینه کرده است.



نیمار

با 25 میلیون چه ماشینی بخرم , بهترین فرش ماشینی چه مارکی است , کمال خلیلیان فوتبالیست

عضو مثلث ام اس ان بارسلونا که گران ترین بازیکن برزیلی شاغل در اروپا محسوب می شود، برای ماشین زیر پایش 246 هزار دلار هزینه و آئودی آر 8 جی تی را خریداری کرده است.

البته باید به این نکته اشاره کرد بازیکنان بارسلونا به صورت جداگانه تحت قرارداد کمپانی آئودی نیز هستند و موظف هستند با ماشین های این کمپانی سر تمرین بیایند. دو آئودی متفاوت در پارکینگ نیمار خوابیده است.



رونالدینیو

شستشوی فرش ماشینی , عکس خواستگاری فوتبالیست , مزاحمت و رفتار زشت فوتبالیست مشهور با مهماندار زن

دلیل نمی شود هر بازیکنی که از سطح اول فوتبال دنیا فاصله بگیرد، ماشین زیر پایش را هم نادیده بگیرد. رونالدینیو ثابت کرد افت فوتبالش هیچ ربطی به ماشین بازی اش ندارد و کار خود را انجام می دهد. او که زمان حضورش در بارسلونا یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا به حساب می آمد، زیر پایش هامر 2 داشت اما ماشین اصلی او بوگاتی ویرون است؛ همان ماشینی که کریس رونالدو دارد. رونالدینیو اخیرا یک تصادف شدید هم داشت که خوشبختانه خودش آسیبی ندید.



ساموئل اتوئو

ازدواج فوتبالیست , فرش ماشینی خوب , با 30 میلیون چه ماشینی بخرم

اینجا مشخص می شود که بعضی فوتبالیست ها بیشتر از فوتبال، عشق ماشین هستند؛ مثل ساموئل اتوئو که با بالا رفتن سنش از سطح اول فوتبال کم کم فاصله می گیرد اما برای ماشین اش هزینه می کند. در گاراژ ساموئل اتوئو همان ماشینی یافت می شود که کریس و رونالدینیو دارند؛ یعنی بوگاتی ویرون.



لیونل مسی

طلاق فوتبالیست , انتشار عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست ایرانی , با 50 میلیون چه ماشینی بخریم

مشخص است که مسی اصلا در قید ماشین نیست و خیلی به ماشینی که می راند توجهی ندارد. مهم نیست آن ماشین مدل 2016 باشد یا چه قیمتی داشته باشد. برای مسی اول فوتبالش در اولویت قرار دارد و سعی می کند خودش را وارد دنیای ماشین نکند؛ به همین خاطر هم است که در رتبه های پایین فوتبالیست های ماشین باز قرار دارد. اصلا هم اهمیت ندارد که یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا به حساب می آید. او پولش را صرف خرید این ماشین و آن ماشین نمی کند. همین آئودی آر 8 اسپایدر که زیر پایش است برایش کفایت می کند. هم زیبا است، هم شتاب دارد، هم طراحی اش شیک است و از همه مهمتر اینکه هم مسی دوستش دارد. در رابطه با قیمت آئودی آر 8 مدل اسپایدر باید بگوییم 102 هزار پوند بیشتر نمی ارزد.



گرت بیل

انتشار عکس بدون حجاب همسر یک فوتبالیست ایرانی در اینستاگرام , واکنش بازیگران و فوتبالیست ها به درگذشت منصور پورحیدری , رسوایی اخلاقی فوتبالیست معروف تصاویر

آئودی آر 8 جی تی سفید گرت بیل در مادرید خیلی معروف است چرا که او با این ماشین خیابان های پایتخت اسپانیا را بالا و پایین می کند، در حالی که عینک دودی هم به چشم دارد. گرت البته تصمیم گرفته امسال بیشتر متمرکز به فوتبالش باشد تا اینکه بخواهد به ماشین و این چیزها فکر کند.



وین رونی

عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست ایرانی , اشتباهاتی که زوج ها جوان انجام می دهند , پله فوتبالیست

آستون مارتین ونگوییش نام ماشین وین رونی است. کاپیتان یونایتد و تیم ملی انگلیس برای ماشین اش حاضر شده 150 هزار پوند هزینه کند. البته کالین همسر رونی ماشین جداگانه ای دارد تا مزاحم دور دورهای همسرش نشود.



لمپارد

فوتبالیست فرانسوی , بهترین فرش ماشینی ایرانی , انگور می دهند که قربانی ات کنند

لمپارد هم یکی دیگر از آن فوتبالیست های ماشین بازی است که رفتن به آمریکا هم نتوانست این عادت را از سرش بیندازد. فراری اسکاگیلتی ماشین بازیکن سابق چلسی است که 200 هزار پوند می ارزد.



مسوت اوزیل

با 40 میلیون چه ماشینی بخرم؟ , بهترین مارک فرش ماشینی , هلالی در کنار فوتبالیست ها

بازیکن مسلمان آرسنال یک ماشین بسیار زیبا را انتخاب کرده و با آن در سطح لندن دیده می شود. مسوت زیبایی و طراحی را به سرعت ترجیح داده و ماشین 458 گرفته است. هزینه این ماشین که رنگ آن آبی تیره است برای اوزیل 169 هزار پوند تمام شد.


ویدیو : فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند