فن‌خال: منتظر بازگشت رونالدو هستیم : سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد ...


سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد که از اضافه شدن مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید به جمع شاگردانش استقبال می‌کند. خبرگزاری تسنیم: لوئیز فن‌خال در واکنش به شایعاتی فراوانی که از بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد حکایت دارند، اعتراف کرد که امیدوار است بتواند ستاره پرتغالی رئال‌مادرید را برای پیوستن به شیاطین سرخ در تابستان سال آینده وسوسه کند.

او اظهار داشت: در مورد رونالدو تنها کاری که الان می‌توانیم انجام دهیم، انتظار و امیدواری برای آمدن اوست. فکر نمی‌کنم در دنیا سرمربی‌ای باشد که نخواهد با رونالدو کار کند اما بازیکنان در حد و اندازه‌های او را به آسانی نمی‌توان به خدمت گرفت. ما البته تمام بازیکنان را زیر نظر داریم، نه فقط رونالدو.

فن‌خال همچنین عنوان کرد که تیمش در بازار نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه قصد دارد یک دفاع چپ بخرد تا جای خالی لوک شاو مصدوم را پر کند. شاو 20 ساله به دلیل شکستگی استخوان پایش در بازی من‌یونایتد و پی‌اس‌وی آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا برای مدتی طولانی خانه‌نشین خواهد بود.

این مربی هلندی با اشاره به وضعیت شاو گفت: ریکاوری شاو دارد خوب پیش می‌رود اما این روند ممکن است زمانبر و آهسته باشد. نمی‌دانم که آیا او در این فصل باز هم خواهد توانست بازی کند یا خیر. پزشکان نمی‌خواهند ریسک کنند اما اگر بتوانند او را به میادین برگردانند، خوب خواهد شد. من مطمئنم که اگر لوک مصدوم نمی‌شد، فصلی فوق‌العاده در انتظارش بود و به همین دلیل یک دفاع چپ دیگر نخریدم اما شاید لازم باشد این کار را در ماه ژانویه انجام دهیم.


ویدیو : فن‌خال: منتظر بازگشت رونالدو هستیم