"فلافل هسته ای" دلیل بنر ساختگی "سفارت ایران در اسرائیل" : نصب بنر بزرگی با ...



نصب بنر بزرگی با عنوان افتتاح سفارت ایران در اسرائیل حدس و گمان زیادی را ایجاد کرد تا جایی که برخی ها فکر کردند این بنر نوعی تبلیغ برای رستورانی با غذاهای ایرانی است.

"فلافل هسته ای" دلیل اصلی اطلاعیه غیر واقعی درباره افتتاح سفارت ایران در تل آویو است.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری ها، انتشار عکس هایی از بنر بزرگی تحت عنوان "به زودی در این محل سفارت ایران افتتاح می شود" در شهر تل آویو جنجال زیادی را ایجاد کرده است به طوری که برخی آن را جدی گرفته اند و برخی هم به آن مشکوک شده بودند.

در این بنر شماره تلفنی نیز ذکر شده بود که در صورت تماس با آن، متن ضبط شده ای به این شرح اعلام می شد: "شما با سفارت ایران در تل آویو تماس گرفته اید، متاسفانه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود ندارد، لطفا پیغام خود را بگذارید» رو به رو شد."

 حقیقت این است که این بنر یک تبلیغات برای فیلم کمدی به نام " فلافل هسته ای" (Atomic Falafel) است که در روز دهم سپتامبر آینده (10 شهریور1394) اکران می شود.

بنر نصب شده در یکی از خیابان های تل آویو با عنوان: "به زودی در این محل سفارت ایران افتتاح می شود"

 

دلیل افزایش قیمت دلار , دلیل , دلیل بازداشت امیر تتلو


فیلم "فلافل هسته ای" نگاهی طنز آمیز به تحولات پرونده هسته ای ایران و اختلافات تهران - تل آویو دارد.

تهیه کنندگان فیلم فلافل هسته ای تصمیم گرفته اند برای تبلیغ فیلم خود بنر بزرگی را با عنوان "به زودی در این محل سفارت ایران افتتاح می شود" را در یکی از خیابان های تل آویو نصب کنند.

در این فیلم کمدی، داستان دو دختر ایرانی و اسراییلی را به تصویر می کشد که هر دو در شهرهایی زندگی می کنند که تاسیسات هسته ای دارد. آنان تلاش می کنند با فاش کردن اسرار حکومتی، از برخورد میان ایران و اسرائیل جلوگیری کنند.

کارگردان فیلم تاکید کرد: این فیلم یک محصول کاملا طنز است و هدفی کاملا مسالمت امیز دارد.

ایران پس از پیروزی انقلاب 1357 روابط دیپلماتیک را با اسرائیل قطع کرد و اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد. 37 سال است ایران و اسرائیل هیچ نوع رابطه ای اعم از سیاسی، تجاری و فرهنگی با یکدیگر ندارند.

نصب بنر بزرگی با عنوان افتتاح سفارت ایران در اسرائیل حدس و گمان زیادی را ایجاد کرد تا جایی که برخی ها فکر کردند این بنر نوعی تبلیغ برای رستورانی با غذاهای ایرانی است.

"آوراهام پیرچی" Avraham Pirchi تهیه کننده این فیلم است.

دلیل پخش نشدن فوتبال از شبکه 3 , دلیل زندانی شدن تتلو , دلیل سر شدن انگشتان دست

 

اخبارسیاست خارجی - عصر ایران 


ویدیو : "فلافل هسته ای" دلیل بنر ساختگی "سفارت ایران در اسرائیل"