فـال روزانه 91/6/10 :    فـال روزانه  1391/06/10فروردینبا گذر زمان  و طی سال ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/06/10

فروردین
با گذر زمان  و طی سال های اخیر اراده  و پشتکار شما بیشتر شده است. از مشکلات نمی ترسید و شجاعانه با آنها روبرو می شوید.

پیش بینی روابط شما: دیگران و به خصوص دوستان شما را قبول دارند و به زودی یکی از آنها به سراغتان خواهد آمد تا از همفکری و مشورت با شما بهره مند شود.

پیش بینی شغل شما: برای رسیدن به هدف خود لازم است روشی مناسب را برای بیان دیدگاه خود انتخاب کنید تا بتوانید بر دیگران تاثیر بگذارید.

اردیبهشت

از اتفاقی که افتاده دلخور نباشید چون  علیرغم آنچه  ظاهر امر نشان می دهد، این اتفاق در دراز مدت به نفع شما خواهد بود چون در ازای از دست دادن آن چیز، چیزی ارزشمندتر به دست خواهید آورد.

پیش بینی روابط شما: اگر کسی از زندگی شما بیرون رفته برای بازگرداندن او اصرار نکنید. اگر او مال شما باشد برمی گردد و اگر برنگشت هرگز مال شما نبوده است.

پیش بینی شغل شما: چون مدیری عالی هستید و به خوبی از عهده همه کارهای خود برمی آیید، از مداخله دیگران متنفرید و گاهی تلاشی برای پنهان کردن این تنفر نمی کنید.

خرداد

اگر در حال یادگیری چیزی هستید، هرچه بیشتر تمرین کنید و اگر شکست کوچکی خوردید ناامید نشوید. تمرین و تکرار تنها چیزی است که به آن احتیاج دارید.

پیش بینی روابط شما: برای کسی که دوستش دارید فداکاری می کنید ولی ترجیح می دهد از احساسات خود صحبت نکنید و آنها را پنهان نگه دارید.

پیش بینی شغل شما: ناشکری نکنید. از خود حرکتی نشان بدهید تا خداوند به زندگی و شغلتان برکت بدهد.

تیر

پیش بینی هایتان در مورد چیزی درست از آب درنیامده است و از این بابت  کمی آشفته هستید. ظرف چندماه آینده تکلیف شما با خیلی از موضوعات زندگیتان روشن می شود و به ثبات و آرامش خیالی بی سابقه می رسید.

پیش بینی روابط شما: بالاخره دل را به دریا می زنید و حرفی را که می خواستید به زبان بیاورید به او می گویید. مرگ یک بار شیون هم یک بار!

پیش بینی شغل شما: درست است که از شرایط کنونی صد درصد راضی نیستید، ولی مطمئن باشید که خیلیها حسرت چیزهایی را دارند که شما ندارید. پس ناشکری نکنید و در عین حال به تلاش خود ادامه دهید.

مرداد

بعضی کارهایی که در طول روز انجام می دهید مورد تنفر شما هستند و تنها از سر ناچاری آنها را انجام می دهید. چاره ای نیست زندگی ایده آل تقریبا غیرممکن است.

پیش بینی روابط شما: معتقدید که شما مسئول حل مشکلات دیگران نیستید، اما امروز اگر کسی به شما مراجعه کرد و از شما کمک خواست، تا جایی که می توانید به او کمک خواهید کرد.

پیش بینی شغل شما: اگر با موقعیتی روبرو شدید که نامناسب به نظر می رسد، عقب نشینی کنید. به چیزی که به نفعتان نیست اصرار نورزید و تحت هر شرایطی مصلحت خود و اطرافیان را در نظر بگیرید.

شهریور

چیزی که مدتی انتظارش را می کشیده اید فرا رسیده است. علیرغم مشکلاتی که به طور طبیعی بر سر راهتان قرار می گیرد، احساس آرامش خاصی در دلتان به وجود خواهد آمد.

پیش بینی روابط شما: ما انسان ها مثل آینه هستیم، یعنی هرچه را که بر سر راهمان قرار می گیرد منعکس می کنیم. اگر چیزهای منفی بشنویم، خواه ناخواه تحت تاثیر قرار می گیریم و دچار تفکرات منفی می شویم. پس بهتر است ارتباط خود را با کسانی که تاثیر منفی بر شما دارند کمتر کنید.

پیش بینی شغل شما: از نظر کاری فعلا در یک خط صاف حرکت می کنید و تغییر خاصی ایجاد نخواهد شد.

مهر

کمی به خود استراحت بدهید و زندگی خود را از حالت روزمرگی بیرون بیاورید. به گردش یا سفر بروید و افراد تازه را ملاقات کنید.

پیش بینی روابط شما: رازی در زندگی شما هست که نمی خواهید دیگران بدانند. البته تا به حال کسی به وجود این راز پی نبرده و راجع به آن کنجکاوی نکرده است پس نگران نباشید.

پیش بینی شغل شما: اجازه ندهید یک فکر تکراری همه زندگیتان را پر کند. زندگی خود را تنها به یک جنبه حدود نکنید تا دچار حس تکرار و خستگی نشوید.

آبان

مطمئن باشید که هیچ مشکلی آنقدر بزرگ نیست که ارزش هدر رفتن لحظات عمر ما را داشته باشد. کمی ذهن خود را از سختی ها منحرف کنید و به ذهنتان استراحت بدهید.

پیش بینی روابط شما: یک مسئله عاطفی یا عشقی ذهنتان را به خود مشغول خواهد کرد. شاید در این مقطع راه حلی قطعی برای این مشکل وجود نداشته باشد.

پیش بینی شغل شما: پیشرفت های قابل توجهی خواهید داشت به طوری که در مرکز توجه دیگران قرار می گیرید و حتی دیگران از شما کمک می خواهند.

آذر

یک مهمانی یا جشن برگزار خواهید کرد. در روزهای آینده ممکن است دچار ولخرجی شوید و کمی بیشتر از آنچه پیش بینی می شد خرج کنید.

پیش بینی روابط شما: رابطه تان با یک دوست یا همکار به سردی گراییده بود، اما کم کم این رابطه به حال عادی بازخواهد گشت. مراقب باشید دوباره خصومت های دیرینه را زنده نکنید.

پیش بینی شغل شما: امروز تغییراتی در چهره محل کارتان به وجود می آید. مشعله کمتری خواهید داشت و می توانید بیشتر از روزهای قبل استراحت کنید.

دی

پیوستن به یک جمع دوستانه روحیه تان را عوض خواهد کرد. مراقب باشید بیشتر از حد لازم خرج نکنید چون در روزهای آینده بعضی مخارج پیش بینی نشده شما را غافلگیر خواهد کرد.

پیش بینی روابط شما: اشتباهی که از شما سر زده است رابطه تان را با شخصی خاص تحت تاثیر قرار داده و با وجود آنکه زمان زیادی گذشته است، هنوز تاثیر آن را احساس خواهید کرد. اگر به رابطه خود با آن شخص علاقمند هستید هرگز آن اشتباه را تکرار نکنید.

پیش بینی شغل شما: از بیکاری و سکون بیزارید و هیچ وقت دست روی دست نمی گذارید. این ویژگی شما الی ترین عامل موفقیتتان خواهد بود.

بهمن

اگر به دنبال یک هیجان یا تحول در زندگیتان هستید، می توانید آن را ایجاد کنید. یک ماجرای هیجان انگیز و جالب که شما را حسابی سرحال می کند.

پیش بینی روابط شما: لزومی ندارد دیگران را درجریان همه کارهای خود بگذارید و رازهایی را که تنها به خودتان مربوط می شود به آنها بگویید. این کار می تواند در آینده باعث پشیمانی شما شود.

پیش بینی شغل شما: امروز تغییراتی در روند کاری شما به وجود خواهد آمد، ضمن اینکه ممکن است در مورد چیزی بیشتر احساس مسئولیت کنید.

اسفند

برای رهایی از حس رخوت و خستگی حتماً ورزش کنید و غذاهای سالم مثل میوه و سبزی را فراموش نکنید.

پیش بینی روابط شما: امروز ممکن است بعضی دوستان را ملاقات کنید، اما در عین حال تمایل چندانی به صحبت و معاشرت ندارید. این گرایش شما کاملا با گرایش دیگران به صحبت و تعامل در تضاد خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: امروز مشغله کمتری دارید و در کل از کار خواهید بود. بیشتر لبخند بزنید و به زندگی عشق بورزید. سختی ها هرگز پایان ناپذیر نیستند.







فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/6/10