فـال روزانه 91/4/27 :    فـال روزانه  1391/04/27فروردینامروز طبیعت گرم و مهربان ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
   


فـال روزانه  1391/04/27


فروردین

امروز طبیعت گرم و مهربان شما بیشتر از هر زمان دیگری بر رفتارهایتان تاثیر خواهد گذاشت. جذابیتتان از همیشه بیشتر خواهد بود و به همین دلیل احساس می کنید که دیگران بیشتر از قبل با شما کنار می آیند.

پیش بینی روابط شما: شاید در گذشته اشتباهی کرده باشید، ولی نباید اجازه بدهید تاثیرات آن همچنان بر زندگیتان سایه بیندازد. نام این اشتباهات را تجربه بگذارید، و اجازه بدهید تمایلات عاطفیتان شکوفا شوند.

پیش بینی شغل شما: در محل کار بیش از حد رک و بی پروا صحبت نکنید. قبل از به زبان آوردن هر حرفی عواقب آن را در نظر بگیرید. مراقب احساسات و غرور دیگران هم باشید.


اردیبهشت

امروز علایق خانوادگی و اختلاف نظرهایی که با اعضای خانواده دارید تبدیل به یک دوراهی می شوند اما با کمی تفکر و تعقل می توانید کار درست را از نادرست تشخیص دهید. تسلیم فشارهایی اطرافیان نشوید و کاری را انجام بدهید که به نفعتان است.

پیش بینی روابط شما: اگرچه ممکن است همچنان با کسی که دوستش دارید دچار اختلاف باشید، ولی هردوی شما خواهان یافتن یک راه حل عملی برای مشکل خود هستید و این یک گام به سمت جلو است.

پیش بینی شغل شما: در مورد کسی عجولانه قضاوت کرده اید. او آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست، ولی شما هرگز با او به صورت مستقیم صحبت نکرده اید. به یاد داشته باشید که سکوت فایده ای جز عمیق تر کردن اختلافات ندارد.


خرداد

از اینکه حس کنید رفتار شما را زیر ذره بین گذاشته اند، یا بیش از حد نسبت به شما توجه و دلسوزی نشان می دهند آشفته می شوید. شاید بهتر باشد به کسانی که این رفتار را نشان می دهند بگویید که چه احساسی دارید، و البته خود را به آنها ثابت کنید.

پیش بینی روابط شما: آنچه امروز به عنوان یک مشکل بر سر راه رابطه عاطفیتان وجود دارد، نتیجه بعضی انتخاب های گذشته شما است. بنابراین ریشه را در گذشته جست و جو کنید.

پیش بینی شغل شما: از اینکه مجبورباشید در مورد تصمیم های خود توضیح بدهید و برای مجاب کردن دیگران تلاش کنید، عصبانی می شوید. اما این یکی از مقتضیات فضاهای کاری و تحصیلی است. پس خودتان را با شرایط وفق دهید.


تیر

احساس می کنید در یک زمینه خاص از دیگران عقب مانده اید. اجازه ندهید این رقابت تبدیل به حسادت شود و روح شما را آزار دهد. کمتر خود را دیگران مقایسه کنید و به توانایی های خود ایمان داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: برای حفظ چیزهایی که ارزشش را ندارند، یا برای راضی نگه داشتن کسانی که به سختی راضی می شوند، به خودتان سخت نگیرید. روابط عاطفی خود را بر پایه عشق آمیخته به مطق بسازید تا ناچار نشوید برای حفظ آن به هردری متوسل شوید.

پیش بینی شغل شما: یکی از اعضای گروهی که در آن عضو هستید ( این گروه می تواند کوچک یا بسیار بزرگ باشد) روند کار دیگران را با مشکل مواجه کرده است. به جای ناراحتی و بدگویی لازم است شما و دیگران او را متوجه اشتباهش بکنید.
 
مرداد

رابطه شما با کسانی که برایتان مهم هستند همچنان گرم و صمیمانه خواهد بود. ممکن است دوستان بخواهند در زمینه ای به شما کمک کنند، شاید هم این شما باشید که دیگران را از کمک فکری یا مادی خود بهره مند می کنید. روابط خوب شما با دیگران می تواند دوستی هایی واقعی و درازمدت ایجاد کند.

پیش بینی رابطه شما: کم کم تردیدهای شما از بین می روند و احساس می کنید باید جلو بروید و روابط عاطفی خود را وارد مرحله ای جدی تر بکنید. اگر متاهل هستید مراقب باشید نقش همسرتان را در زندگی مشترک کمرنگ تر از آنچه که باید باشد نکنید. شاید روحیه ریاست طلب شما به او فرصت ابراز وجود نمی دهد. مراقب باشید.

پیش بینی شغل شما: روابط شما با بعضی همکاران (یا همکلاسی ها) گرم تر از گذشته شده و احساس می کنید که بد نیست اگر دوستی خود را با آنها بیشتر کنید. فکرخوبی است، فقط مراقب باشید در هیچ چیز دچار افراط نشوید.

شهریور

در انجام بعضی کارها عجله کنید و آن ها را به فردا و فرداها موکول نکنید. هرچه زودتر دست به کار شوید بهتر است. بیشتر از قبل به اعضای خانواده خود توجه کنید چون آنها عمیقا شما را دوست دارند.

پیش بینی روابط شما: برای شناخت بعضی افراد خاص نیاز به زمان کافی دارید. ممکن است امروز بعد از ظهر با کسی ملاقات کنید و از مصاحبت با او لذت زیادی ببرید. فقط فراموش نکنید که هنوز برای بازگو کردن بعضی رازها خیلی زود است.

پیش بینی شغل شما: بین دو گروه از اطرافیان خود مانده اید، هردو گروه از شما انتظاراتی دارند و هر دو به خود حق می دهند. به نظر می رسد بعضی افراد تنها به خود فکر می کنند.
مهر

هرگز چشمان خود را به روی خوبی های دیگران ( و به خصوص اعضای خانواده خود) نبندید و به آنها نشان دهید که می دانید دوستتان دارند. وقت آن رسیده خوبی هایی که به شما شده است را جبران کنید.

پیش بینی روابط شما: اگرچه امروز تنهایی را ترجیح می دهید، ولی امروز روز خوبی برای بیرون رفتن با دوستان و ملاقات با افراد جدید است. امروز روابط قبلی شما هم به شکوفایی خود ادامه خواهند داد.

پیش بینی شغل شما: کسی در محل کار شما خودنمایی می کند و با رفتارهای غیرمنطقی و بچگانه شما ودیگران را ناراحت می کند. بهترین استراتژی این است که از این فرد دوری کنید و تنها برا کار خود تمرکز داشته باشید.


آبان

چهره جدید و البته جذابی وارد زندگی شما می شود. این امر می تواند دوستی جدیدی را به وجود بیاورد. همچنین امروز سرشار از احساسات مثبت خواهید بود و بیشتر از قبل به زندگی و به اطرافیان عشق خواهید می ورزید.

پیش بینی روابط شما: چند ساعتی را با کسی که دوستش دارید میگذرانید. اگرچه ممکن است در یک موقعیت رسمی و ناخوشایند گرفتار شوید، ولی باز هم می توانید از لحظه ها لذت ببرید.

پیش بینی شغل شما: موفقیت های چشمگیر شما توجه دیگران را جلب خواهد کرد. به زودی خواهید فهمید که بسیاری از نگرانی هایتان بی مورد بوده است. خبرهای خوبی در انتظار شما است.


آذر

به زودی متوجه می شوید که تلاش و کوششی که در گذشته داشته اید در حال نتیجه دادن است. این اتفاق شما را بی نهایت خوشحال خواهد کرد، فقط مراقب باشید دچار افراط و زیاده روی نشوید.

پیش بینی روابط شما: فراموش کردن رابطه ای که مدتی پیش به پایان رسیده آسان نیست، اما شاید دوستی ها و سرگرمی های جدید راهی برای فرار از ناراحتی ها باشد. پس از همین امروز شروع کنید و راه های تازه ای برای تفریح وشادی به وجود آورید.

پیش بینی شغل شما: اشکالی ندارد اگر گاهی خودنمایی کنید و توانایی ها و دستاوردهای خود را به رخ دیگران بکشید. آنچه شما انجام داده اید ارزشمند است، و دیگران باید آن را بشناسند.

دی

در اواخر این هفته اتفاقات جالب و غیرمنتظره ای می افتد. مراقب باشید از تک تک آن لحظه ها نهایت استفاده را ببرید، و همه را در خاطرات خود ثبت کنید.

پیش بینی روابط شما: با بیشتر شدن صمیمیت شما و همسر یا نامزدتان، کم کم رابطه تان پیچیده تر می شود. شاید احساس کنید راضی نگه داشتن او سخت و توقعات او نسبت به گذشته بیشتر شده است. از اینجا به بعد باید سیاست بیشتری به خرج بدهید.

پیش بینی شغل شما: خود را از بعضی مسائل حاشیه ای دور کرده اید و دیگر وارد بحث های متفرقه همکاران نمی شوید. این رویه به نفع شما است، به شرط آنکه حمل بر خودبزرگ بینی شما نشود.

بهمن

کم کم متوجه بعضی اشتباهات خود شده اید. شاید دیدگاه شما نسبت به جایگاه خودتان و دیگران غلط بوده است. البته هنوز برای جبران وقت هست. پس تا دیر نشده دست به کار شوید.

پیش بینی روابط شما: پنهان کاری و عدم صداقت بزرگترین آفت یک رابطه است که باید ریشه های آنرا پیدا کرد و با آن مبارزه کرد. این تنها راه برای نجات یک رابطه عاطفی است.
پیش بینی شغل شما: امروز به رئیستان نگویید که چه کاری درست و چه کاری غلط است، چراکه نتیجه چنین کاری بر آینده شغلیتان تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است افکار خود را برای یک یا دو روز نزد خودتان نگه دارید.

اسفند

بیشتر مراقب سلامتی خود باشید و برای خواب کافی و رژیم غذایی مناسب برنامه ریزی کنید. در عین حال خودتان را و ظاهر و بدنتان را دوست داشته باشید. یادتان باشد خداوند نعمت های بی شماری را به شما عطا کرده است.

پیش بینی روابط شما: توقعات خود را از طرف مقابل تعدیل کنید و به او حق بدهید اگر گاهی نتواند آنها را برآورده کند. برای هرچه بهتر کردن این رابطه لازم است گذشت و بزرگواری بیشتری از خود نشان بدهید.

پیش بینی شغل شما: چند روز استراحت و یک مسافرت روحیه شما را به کلی عوض خواهد کرد. ولی قبل از آن سعی کنید به همه کارهای خود سروسامانی بدهید و کارهای نیمه تمام را تمام کنید.


اگر امروز روز تولدتان است

دونالد ساترلند (بازیگر) هم متولد امروز است. شما خجالتی و ساکت به نظر می رسید ولی در پس این چهره آرام شخصیتی جاه طلب و بلندپرواز وجود دارد. شما عاشق موفقیت هستید، همچنین از هوش طنز ی فوق العاده برخوردارید. آزادی و استقلال دو ارزش اساسی زندگی شما هستند.


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/4/27