فـال روزانه 91/08/04 :  فـال روزانه  1391/08/04 فال روزانه متولدین فروردینامکان ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/08/04

فال روزانه متولدین فروردین

امکان دارد کاری را که در پی انجامش هستید دیرتر از موعد مقرر به پایان برسانید. کارهایی که از قبل باقی مانده اند و همین طور کارهای خانه ممکن است روند کارهای شما را کند کنند.

پیش بینی روابط شما: فصلی در رابطه عاطفی شما رو به پایان است، البته این پایان می تواند شروع یک رابطه باشد. اگر دوست دارید زمان بیشتری را به تنهایی خود اختصاص دهید وقت مناسب برای این تغییر فرا رسیده است.

پیش بینی شغل شما: یکی از اطرافیان لحن سخن گفتن و رفتار خود را نسبت شما تغییر می دهد و ممکن است در پایان روز اختلافتان با او به اوج خود برسد. خود را برای یک نبرد دشوار آماده کنید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

هدفی که امیدوار بودید به آن برسید در حال حاضر در هاله ای از ابهام به سر می برد. از خود می پرسید که آیا تلاشتان بیهوده بوده است؟ این تصور را از خود دور کنید چون اتفاقات زیادی در پشت صحنه در جریان است

پیش بینی روابط شما: تغییری ناگهانی در زندگی عاطفی شما پدید می آید. ممکن است رابطه ای که رو به سردی گراییده بود تمام شود. اشکالی ندارد، یک بار برای همیشه!

پیش بینی شغل شما: طبیعت انعطاب پذیر شما امروز به کمکتان می آید. دیگران سرسختی به خرج می دهند و لجبازی می کنند ولی شما قدرت آن را دارید که آنها را متقاعد کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

هیجان بخشی جدایی نشدنی از اتفاقات امروز خواهد بود. همیشه می دانستید که باید تغییراتی به وجود آورید و امروز فرصتی برای ایجاد این تغییرات خواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: بر خلاف تصورتان مسئله ای که در ابتدا کوچک و بی اهمیت می نمود حالا بزرگ و بزرگ تر شده و بخش زیادی از ذهنتان را اشغال کرده است. شاید بیش از اندازه به کسی علاقمند شده اید.

پیش بینی شغل شما: نیروهای خلاقانه شما به جریان افتاده اند پس از آنها به سود خود استفاده کنید. ایجاد خلاقیت در محیط کار به ایجاد خلاقیت در خود کار کمک می کند.

فال روزانه متولدین تیر

آیا امروز با یک رویای نیمه تمام بیدار شدید و هرچه فکر می کنید قسمت هایی از آن را به یاد نمی آورید؟ به خودتان فشار نیاورید فقط سعی کنید قسمت هایی را که به یاد دارید تحلیل کنید.

پیش بینی روابط شما: کسی هست که توجه شما را به خود جلب کرده است. به زودی فرصتی خواهید داشت تا او را بیشتر بشناسید.

پیش بینی شغل شما: کسی هست که هیشه سعی می کند ایده های شما را زیر سوال ببرد و این کار را با حالتی تهاجمی و خشن انجام می دهد. شاید حق با او باشد اما این به آن معنا نیست که باید دیدتان را عوض کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

بعضی رویاها در عین حال که محال به نظر می رسند شیرین هستند و دوست دارید همیشه در آنها غرق شوید. ولی توصیه می کنیم که هرچه زودتر به خودتان بیایید و دنیا را آن طور که هست ببینید.

پیش بینی روابط شما: دیگران به راحتی تحت تاثیر آنچه شما می گویید قرار می گیرند و به همین دلیل گاهی خیلی راحت به خواسته خود می رسید. اما امروز ممکن است خواسته شما مورد مخالفت قرار بگیرد.

پیش بینی شغل شما: اگرچه آرامش و ثبات یک نعمت است ولی مراقب باشید شغلتان حالت یکنواخت و تکراری به خود نگیرد. همیشه به دنبال یادگیری مهارت های تازه باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به کمک و نصیحت احتیاج داریدپس خجالت نکشید و این نیاز را با دیگران مطرح کنید. استقلال و توان شما قابل افتخار است ولی نباید به غرور و سختی منجر گردد.

پیش بینی روابط شما: امروز از فرد موردعلاقه خود رفتارهای عجیب و غیرعادی سر می زند. شاید بسیار تودار و کم حرف شده باشد و درعین حال ناآرام و بی قرار به نظر برسد. اما این لزوما نشانه بدی نیست!

پیش بینی شغل شما: اگر بتوانید ایده های خود را در کارتان پیاده کنید به نتایج خوبی خواهید رسید. ولی برای این کار باید تمرکز و تلاش کافی داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در یک فعالیت گروهی دقایقی شاد و پرهیجان را خواهید داشت. از ته دل بخندید و خوش بگذرانید.

پیش بینی روابط شما: شکستی که در روابط عاطفیتان به وجود آمد تنها یک مقصر ندارد. شما و طرف مقابل هر دو مقصر هستید اما اگر بتوانید این تقصیر را بپذیرید یک قدم بزرگ به سمت جلو برداشته اید.

پیش بینی شغل شما: شاید حس کنید عدالت در مورد شما رعایت نمی شود. شاید هم دیگران پرتوقع و بی انصاف رفتار می کنند. هرچه که هست، شما باید برای حق خودتان تلاش کنید و آنچه را شایسته اش هستید به دست آورید.

فال روزانه
متولدین آبان

بعضی چیزهای کوچک به راحتی شما را مضطرب می کنند. چیزهایی که شاید برای دیگران مهم نباشند. سعی کنید مثبت تر به قضایای دور و بر نگاه کنید و افکار ناامید کننده را دور بریزید.

پیش بینی روابط شما: امشب مهمان دارید و نگران هستید که مهمان ها در مورد خانه و میزبانی شما چه قضاوتی خواهند داشت. وقتتان را با نگرانی هدر ندهید. به همه مهمان های خوش خواهد گذشت و همه شبی به یاد ماندنی را در منزل شما خواهند گذراند.

پیش بینی شغل شما: اگر امروز زود از خواب بیدار شوید روزی پرثمرتر خواهید داشت و خواهید توانست به بعضی کارها سرو سامان بدهید.
فال روزانه متولدین آذر

آرزوهای بزرگی دارید و خدارا شکر که از اراده و قدرت لازم برای رسیدن به آنها برخوردارید. فقط مراقب باشید بیش از حد بلندپروازی نکنید.

پیش بینی روابط شما: مدتی است که به کسی فکر می کنید امروز یک موقعیت بی نظیر برای دیدن و صحبت با او پیش می آید. سعی کنید در این موقعیت خود را به او ثابت کنید تا شما را بپذیرد.

پیش بینی شغل شما: اگرچه امروز صبح چندان سرحال نیستید و شاید نسبت به دیگران بدخلقی کنید ولی اجازه ندهید این حالات تا پایان روز باقی بمانند. حرف های دیگران را خیلی جدی نگیرید.

فال روزانه متولدین دی

امروز روزی پر از پویایی و تلاش است چون سعی می کنید کارهایی را که در طول هفته انجام نداده اید تکمیل کنید. این کارها ممکن است بانکی یا اداری باشند.

پیش بینی روابط شما: به همراه یک دوست یا آشنا به خرید می روید ممکن است شام را هم در کنار هم صرف کنید. این تفریحات ذهن شما را به خوبی از کار و مشکلات جدی زندگی دور خواهند کرد.

پیش بینی شغل شما: قبل از اینکه ایده ای را به کار بگیرید آن را به خوبی بررسی کنید. کاری را رد کردید که البته با توجه به شرایط زندگی شما رد کردنش کار درستی بوده است.

فال روزانه متولدین بهمن

ممکن است کسی به وعده خود عمل نکند یا کاری به تاخیر بیفتد. بهتر است خودتان تلفن را بردارید چون از طریق تلفن هم می توانید کار موردنظرتان را انجام دهید.

پیش بینی روابط شما: بعضی دوستی ها با گذشت زمان کمرنگ شده اند. مدت ها است از بعضی افرادی که دوستشان دارید خبری نگرفته اید. دوستی های شما ثروتی مهم هستند که باید کاملا مراقبشان باشید.

پیش بینی شغل شما: به جای زیاده طلبی بهتر است همین چیزهایی را که دارید به خوبی حفظ و آنها را تقویت کنید. الان زمانی است که باید به جای حمله، همه تلاش خود را صرف دفاع کنید.
فال روزانه متولدین اسفند

بعضی آرزوهای بزرگ دوران کودکی و نوجوانی خود را فراموش کرده اید. شما روزگاری با این خاطرات زندگی می کرده اید پس نباید آنها را دست کم بگیرید.

پیش بینی روابط شما: بودن در کنار دوستانی که مدتی است از آنها بی خبر بوده اید روحیه تان را کاملا عوض می کند. این افراد فرصت های زیادی را برای خنده و شوخی دراختیارتان قرار می دهند.

پیش بینی شغل شما: پیشنهاد کاری ای را دریافت کرده بودید که به دلیل شرایط خاص زندگیتان آن را رد کردید. شاید با برنامه ریزی و تلاش بیشتر می توانستید از عهده آن بر بیایید. هرچند رد کردن آن از جهاتی عاقلانه به نظر می رسد.

با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 91/08/04