فـال روزانه 1391/12/17 :   فـال روزانه  1391/12/17 فال روزانه متولدینفروردیناخیراً ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/12/17



فال روزانه متولدینفروردین

اخیراً شما در تحقیق در مورد هر چیزی بسیار موفق هستید. هرگز مشکلی را حل نشده نمی گذارید. شما سرسخت و یکدنده هستید. بدین ترتیب شما رازهای آبداری در مورد یک فرد کشف می کنید!

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد زندگی عشقی خود، چیزی شبیه شوک الکتریکی دریافت می کنید. اخیراً در مورد نوع احساس خود دچار سوء تفاهم شده اید یا اینکه احساسی بهم ندارید. صحبت امروز نه تنها روشنگرانه است، بلکه بسیار درمان بخش است. هر دوی شما بعد از صحبت از ته قلب، احساس بهتری پیدا می کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز بجای گیر کردن در فراز و نشیب های روزانه، به رویه های بزرگتری بپردازید. غیبت های محل کار و افکار خاله زنکی شما را از کار می اندازند. نسبت به این روندها آسیب پذیر نباشید. توجه خود را به سمت چیز بهتری معطوف کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز تعامل های شما با دیگران جالب می شود زیرا شما به دنبال جواب یا شاید حقیقت هستید. شاید نسبت به کسی مشکوک شوید. ولی در صحبت های گروهی، در خط فکری خود محصور می شوید یا نسبت به یک ایده وسواس به خرج می دهید. ذهنتان را باز نگه دارید.

پیش بینی روابط شما: اشتباهی که امروز مرتکب شدید این است که زیاد به عشق و نه به دوست داشتن فکر کردید. اگر به احساسات فعلی خود اتکا کنید، شما را به سوی مفاهیم عجیب و غریبی سوق می دهند که در واقع مبنای حقیقی ندارند. شریک شما انسان و واقعی است و لیاقت بهتر از اینها را دارد.

پیش بینی شغل شما: در موقعیت بدی گیر کرده اید که باید از خودتان اعتماد به نفس نشان دهید، ولی بخشی از شما احساس ضعف و آسیب پذیری می کند. تسلیم عواطف ناامن خود نشوید. قدرت و نیروی عظیم خود را دریابید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز نسبت به کاری که رئیس یا افراد بانفوذ در محل کار یا در زندگی شخصی خود انجام می دهند کنجکاو می شوید. حس فضولی شما گل کرده است و می خواهید تا آنجا که ممکن است درباره رئیس تان اطلاعات کسب کنید.

پیش بینی روابط شما: هر دوی شما امروز در مسیرهای عجیب و غریب و متفاوتی فعالیت می کنید که ممکن است انحراف جالبی به خود بگیرند. از فعالیت های خود لذت ببرید و این فعالیت های جداگانه به رابطه شما آسیب نخواهد رساند.

پیش بینی شغل شما: در آغاز روز احساس دودلی و ناامنی می کنید. در ادامه روز، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد و از درون احساس انرژی و قدرت فراوانی می کنید. تصمیمات مهم خود را به بعد از ظهر یا شب موکول کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در مطالعه هر چیزی موفق خواهید بود؛ و در گسترش برنامه خود به مسائل مربوط به چاپ، رسانه، پزشکی و حقوق موفق می شوید. دیگران به شما گوش می دهند، زیرا شاید به آرامی راه می روید، ولی بار سنگینی به دوش دارید.

پیش بینی روابط شما: شما از معما و انواع و اقسام بازی های فکری لذت می برید، به همین دلیل است که امروز می تواند برایتان مسحورکننده باشد. برای آنکه توجه بی قید و شرط فرد خاصی را بدست آورید، در جریان ستیز میان احساسات خود گیر می کنید.

پیش بینی شغل شما: حالا زمان خوبی برای جستجوی کار است و به شما فرصت استفاده از توانایی های خلاقانه تان را می دهد. شما به راحتی می توانید کاری کنید که در شغل جدید توانایی ها و خصلت های تخیلی تان نمایان شود. نگذارید این استعدادها هدر بروند.
فال روزانه متولدین مرداد

امروز شاید راه های جدید و استادانه ای برای استفاده از منابع دیگران بیابید. یا شاید راه های جدیدی برای تقسیم مسئولیت یا روش های بهتر تقسیم کارها بیابید. آستین هایتان را بالا بزنید و با کاغذبازی مشغول شوید.

پیش بینی روابط شما: امروز افکار عجیبی درباره رابطه فعلی خود پیدا می کنید. این می تواند منجر به دیدن چیزها از دیدگاهی منحصر بفرد شود و موجب شود که موانع ذهنی خاصی را بشکنید که بین شما و شریک زندگی تان سر برآورده بودند. ولی برای آنکه موقعیت کنونی را به درستی حل کنید باید با هم حرف بزنید. به خودتان ایمان داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: وسوسه می شوید که جلوتر از چیزی که ته دلتان می دانید زیرکانه ترین کار نیست، حرکت کنید. دو بخش از شخصیت شما با هم در تعارض هستند و نمی گذارند اقدام کنید. فعلاً عقب نشینی کنید.


فال روزانه 
متولدین شهریور
صحبت با دیگران و دوستان نزدیک امروز بسیار پرشور خواهد بود. مراقب باشید. نسبت به وسوسه دگرگون کردن یا بهبود فرد مقاومت کنید. قاعدتاً اگر کسی این کار را با شما بکند، شما تحت تأثیر قرار نمی گیرید.

پیش بینی روابط شما: در روند سعی برای جذب فرد خاصی، شاید متوجه شوید که خودتان را درگیر مکالمات عجیب و غریبی نموده اید. شاید چیزهایی کشف کنید که قبلاً نمی دانستید و رازهایی در مورد فردی کشف کنید که رویکرد او نسبت به زندگی برایتان منحصر بفرد و جدید است. زمان آن رسیده که گذشته را پشت سر بگذارید و به آینده بیندیشید.

پیش بینی شغل شما: امروز احساسات بیشتری را در کارتان بگذارید. به مردم نشان دهید که درباره کاری که انجام می دهید، اشتیاق دارید. اگر نسبت به کاری که می کنید احساس نیرومندی ندارید، پس چیز جدیدی بیابید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در محل کار بازده شما بسیار بالاست زیرا در سبک ارتباطی خود با دیگران بسیار قوی هستید. به علاوه، می خواهید چیزی را اصلاح کنید تا بهبود یابد. به خصوص می خواهید از چیزی که دیگر مفید نیست خلاص شوید.

پیش بینی روابط شما: زیاد فکر کردن منجر به اتصالی می شود، به خصوص اگر موضوع افکار شما کسی باشد که معنای زیادی برایتان دارد. عشق موضوعی قلبی است نه مغزی. این حرف را بارها شنیده اید، ولی امروز روند فکری تان شما را به قلمروی هدایت می کند که به مسائل واقعی دسترسی ندارد.

پیش بینی شغل شما: امروز در موقعیت دشواری قرار دارید. برای آنکه در کارتان پیشروی داشته باشید، به نظر می رسد که بایستی پا روی پای فرد دیگری بگذارید. نسبت به این فرد حساس باشید، وگرنه اعمال شما نتیجه بد و معکوسی می دهند.

فال روزانه متولدین آبان
تلاش های شما در دنیای هنر و سرگرمی، صنعت مهمان نوازی یا هر چیزی مربوط به ورزش و کودک، امروز بسیار مؤثر خواهد بود. ممکن است موضع خاصی بگیرید و آن را بهبود دهید. شاید هم اصلاحات خاصی انجام دهید. یا کاربردهای جدیدی برای اشیا بیابید.

پیش بینی روابط شما: امروز حیات اجتماعی شما به مسیر غریبی می رود. اگر به دنبال عشق هستید، مشکلتان این نیست عشق واقعی چیست، و مزایا و معایب آن چیست و آیا ارزش دارد که وارد رابطه ای دائمی شوید یا خیر. شما خیلی احساساتی تر از این حرف ها هستید.

پیش بینی شغل شما: یک فرصت مالی خوب در دسترس شماست. اگر درست اقدام کنید، نوعی پول و پاداش به سمت شما می آید. حواستان به سرمایه گذاری کوتاه مدت یا پاداش کاری باشد.

فال روزانه متولدین آذر

صحبت های خانوادگی امروز شدت و حدت می یابند. سعی کنید انعطاف پذیر باشید و روی عقاید خود پافشاری نکنید. در کارهای تعمیری کمک کنید تا خانه و خانواده شما فضای بهتر و گرمتری به خود بگیرد.

پیش بینی روابط شما: شما خودتان می دانید که عشق و دوست داشتن یکی نیستند. عاشق تر از آن هستید که بخواهید بنشینید فکر کنید که ماهیت واقعی احساسات شما چیست تا بتوانید آنها را با شدت کامل تجربه کنید. اگر شریک باهوشی دارید، شاید لازم شود یکی دو درس به او بدهید.

پیش بینی شغل شما: شما اغلب اوقات در محل کار اعتماد به نفس بالایی دارید. ولی امروز گویی دچار دردسر می شوید. صدایی در سرتان می گوید که مراقب و هشیار باشید و همه دیدگاه ها را در نظر بگیرید. به این پند گوش فرادهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما بسیار متقاعدکننده هستید. و این باعث می شود که روز خوبی برای فروش، بازاریابی، نویسندگی، بازیگری یا تدریس باشد. از پازل ها و رازهای گیج می شوید زیرا می خواهید عمق مسائل را درک کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز مسئله ای که در جریان است را به وضوح می بینید و درک می کنید. متوجه می شوید که احساسات نیرومندی نسبت به یک فرد دارید که این فرد در دایره اجتماعی یا سبک زندگی شما نمی گنجد. صدها راه را امتحان می کنید تا او را تغییر دهید. سعی کنید او را همانطور که هست دوست داشته باشید.

پیش بینی شغل شما: رفتار رئیس مآبانه فردی در محل کار، شما را آزار می دهد. با این فرد روبرو شوید و برایش توضیح دهید که رفتارش شما را ناراحت می کند. در این مورد بدجنسی یا بی ادبی نکنید. فقط حس خود را بگویید و احترامی که لایقش است را به او نشان دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

شاید راه های جدیدی برای پول درآوردن پیدا کنید. یا کاربردهای جدیدی برای چیزی که دارید پیدا کنید. فقط باید خوش فکر و اهل خیال پردازی باشید.

پیش بینی روابط شما: گاهی ذهنمان اصرار می کند به همان مسیری برود و همان افکاری را درباره مردم داشته باشد که قبلاً داشت و به آنها فرصت نمی دهد که ثابت کنند تغییر کرده اند. شما ناگهان متوجه می شوید که مشکلی که با شریک زندگی تان داشتید از ذهن خودتان نشأت می گیرد.

پیش بینی شغل شما: امروز اطرافتان انرژی عصبی فراوانی هست. شما از همه طرف احساس فشار می کنید و نمی توانید اقدامی بکنید. چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید، در جنگ دشواری گیر می کنید. با دیگران صبور باشید و سعی کنید واکنش بدی نشان ندهید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید نسبت به ایده خاصی وسواس پیدا کنید زیرا مشتاقید که به عمق مسائل پی ببرید. یک چیز قطعی است: قوه ذهنی و انرژی روانی شما باعث می شود که امروز خوب ارتباط برقرار کنید. یادتان باشد که خوب گوش کنید و در یک دیدگاه گیر نکنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما بر مبنای ایده های عجیبی که در ذهنتان جریان دارد اقدام می کنید. شما با ایده های عجیب، متفاوت و منحصر بفرد، غریبه نیستید. ولی اولویت های شما شامل تأثیرگذاری بر فردی خاص، به نحوی می شود که هرگز فراموش شدنی نیست.

پیش بینی شغل شما: امروز خصوصاً خانم ها برای شما منابع مهمی می شوند. به آنچه آنها می گویند گوش دهید و پند و اندرزشان را بپذیرید. خانم های دور و برتان بینش هایی درباره موقعیت شخصی شما دارند که خودتان آنها را نمی بینید. به دقت گوش کنید.

با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه






ویدیو : فـال روزانه 1391/12/17