فـال روزانه 1391/12/07 :   فـال روزانه  1391/12/07 فال روزانه متولدینفروردینامروز ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/12/07



فال روزانه متولدینفروردین

امروز شما بطور غیرعادی سرزنده و احساسی هستید. خوش بینی شما مرزی نمی شناسد، به همین دلیل در محل کار اگر کسی با شما مخالفت کند با او اصطکاک می یابید. پس باید امروز بسیار صبور باشید.

پیش بینی روابط شما: اگر امروز مشکلی برای رابطه شما پیش آمد تقصیر شما نیست. بلکه مسئله عدم تعادل است. باید برای خودتان وقت بگذارید و خودتان را بشناسید و سعی کنید آرام باشید. بعداً احساس بهتری خواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: شاید بخاطر کمبود انرژی و آشفتگی ذهنی امروز عصبی باشید. نگران نشوید. استعدادهای خود را بکار بگیرید و بگذارید ذهنتان آرام شود و به غرایز خود گوش کنید. آهسته تر پیش بروید، بدین ترتیب موفقیت به سمت شما می آید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما برای سرگرمی و تفریح، تئاتر، هنر، ورزش یا هر چیزی در رابطه با کودکان و عشق پول خرج می کنید. در میان دیگران به خصوص جوانترها و هندمندان محبوب می شوید. باید بتوانید بهای هر چیزی را بپردازید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد رابطه خود احساس گرانش می کنید. شاید مشکل خاصی نباشد، ولی حس می کنید که به زمان احتیاج دارید تا به انگیزه های خود فکر کنید و به همه جنبه ها و چالش های موجود در رابطه خود بیندیشید.

پیش بینی شغل شما: امروز خیلی راحت حواستان پرت می شود. به نظر می رسد که کار دیگران از کار شما مهمتر است. غیبت در محل کار بیشتر می شود. نظرات شخصی خود را به این آشفته بازار اضافه نکنید. منطقی باشید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز بین تقاضاهای خانه و خانواده و تقاضاهای دنیای بیرون گیر افتاده اید، و این برای متولدین خرداد امری طبیعی است. ولی امروز دوست دارید در هر کاری که انجام می دهید زیاده روی کنید. مراقب باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد مسئله خاصی که در رابطه شما پیش آمده نباید فوراً تسلیم شوید. صحبت های شما با هم چندان درخشان نیستند، و شاید دلیلش این باشد که هر دوی شما ذهنتان مغشوش است. به یکدیگر فرصت بدهید و چیزهایی که آزارتان می دهد را بهم بگویید.

پیش بینی شغل شما: حس می کنید که هدف والاتری دارید. این صدای درونی را در خودتان خاموش نکنید و بدانید که برای هدف بهتری ساخته شده اید. این ایده را تغذیه کنید و اهداف مهم خود را پرورش دهید.


فال روزانه متولدین تیر
انرژی امروز باعث می شود که روزتان مستعد حادثه باشد که دلیلش فقط اشتیاق، هیجان و انرژی خودتان است. چیزی را دست کم نگیرید، به خصوص سرعت را. بی دقت نباشید. فرصت های مسافرت، تحصیل و رسانه را جدی بگیرید.

پیش بینی روابط شما: شما به زمان احتیاج دارید تا در مورد رویدادهای اخیر در رابطه خود فکر کنید. ممکن است بدبین شوید و چیزهایی را در خیالتان مجسم کنید که بدتر از واقعیت هستند. برای اجتناب از فاجعه های بزرگ، بر اساس نتیجه هایی که امروز می گیرید تصمیم گیری نکنید.

پیش بینی شغل شما: فرصت هایی که از ناکجا در آغوشتان می افتند را ساده هدر ندهید. به خودتان ایمان بیاورید و توانایی های خلاقانه خود را بکار بگیرید. بدرخشید و پاداش هایی که به سمتتان می آید را در بر بگیرید.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز از لحاظ مالی هیجان زیادی دارید. در مورد چیزی از خود اشتیاق نشان می دهید. یا پول بدست می آورید یا پول می دهید. هر اتفاقی که بیفتد به خصوص در مورد رابطه شما با گروه ها یا دوستی خاص، به دلایلی از حد می گذرد.  

پیش بینی روابط شما: طرفتان هنوز غمگین است و شما سعی می کنید که او را خوشحال کنید، ولی شاید بهتر باشد که او را تنها بگذارید. او به زمان نیاز دارد تا به مسئله خاصی که برایش پیش آمده فکر کند. او در حال حاضر دوست ندارد در مورد آن حرف بزند. صبور باشید.

پیش بینی شغل شما: اگر امروز کسی به شما پروژه ای خلاقانه واگذار کرد، به او نخندید و نگویید که شما از پس چنین پروژه ای برنمی آیید. شما استعدادی بیشتر از آنچه فکر کنید دارید و امروز باید بگذارید که این استعداد بدرخشد.


فال روزانه 
متولدین شهریور

امروز کاملاً بر شرکا و دوستان نزدیک خود متمرکز هستید. در واقع شاید حس کنید که کسی هست که همه چیز را از حد خارج کرده است. شاید این خوب باشد، شاید هم اصلاً خوب نباشد. حواستان را جمع کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز نباید به طرفتان سخت بگیرید. فراز و نشیب ها، شادی ها و هیجان ها هرچه که باشند، باید آنها را پشت سر بگذارید و اکنون زمان استراحت است. یا باید هر کدامتان برای خودش تنها باشد یا اینکه در کنار هم آرام باشید. این برای هر دوی شما خوب است.

پیش بینی شغل شما: کار گروهی با افراد همفکر امروز برایتان موفقیت می آورد. کار و تلاشی گروهی نتایجی عالی دارد، پس از همکاری نترسید. افراد دور و برتان امروز از اهداف شخصی شما حمایت می کنند.

فال روزانه متولدین مهر

انرژی امروز بر سلامتی شما اثرگذار است و احتمالاً بر شغل و رابطه شما با همکاران هم تأثیر می گذارد. سعی نکنید به زور راهتان را باز کنید. برای دریافت همکاری باید میانه رو باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز در مورد رابطه جدیدی که دارید، زیاد هیجانزده نشوید. اگر می خواهید زمان خوبی داشته باشید، باید با هم فعالیت کنید تا شالوده محکمی برای آینده بسازید. چه از طریق صحبت کردن باشد یا بحث کردن درباره ترتیبات عملی. شاید کسل کننده باشد، ولی مهم است.

پیش بینی شغل شما: امروز ذهنتان را باز نگه دارید. زمان خوبی برای احساسی حرکت کردن است. غرایز شما امروز قوی هستند، پس باید به آنها گوش دهید. امروز دودلی بزرگترین دشمن شماست.


فال روزانه متولدین آبان
امروز دوست دارید بازی کنید! از تعطیلات، گریزهای رمانتیک، رویدادهای ورزشی، تئاتر، مهمانی، گپ و گفتگو با دیگران و بازی با کودکان لذت ببرید. بدانید که چه چیزی خرج می کنید و انتظار دارید دیگران چه خرجی بکنند.

پیش بینی روابط شما: امروز باید در مورد یک سری از رویدادهایی که در رابطه شما اتفاق افتاده است کمی سرعتتان را کم کنید. شما به زمان نیاز دارید تا به همه این چیزها فکر کنید و تصمیم بگیرید که از اینجا به کجا می خواهید بروید و مقصدتان کجاست. ولی اگر قرار است تصمیمات مهمی بگیرید باید صبور باشید.

پیش بینی شغل شما: امروز پروژه های مهمی دارید که مدتی است روی آنها کار کرده اید. اغلب اوقات، این پروژه ها نتیجه نمی دهند. ولی حالا وقت آن رسیده که این پروژه ها را پیش ببرید. امروز پیشرفت زیادی می کنید.


فال روزانه متولدین آذر

تأکید شما بر منزل امروز بیش از همیشه است. با شرکا سخاوتمند باشید و به یاد داشته باشید که با خودتان هم سخاوتمند باشید. اگر مراقب خودتان نباشید، برای هیچ کس مفید نخواهید بود.

پیش بینی روابط شما: امروز دوست ندارید که با چند واقعیت خانگی روبرو شوید، ولی شاید این رویداد مثبتی باشد. یکی از آزاردهنده ترین خصلت های شما این است که به پندها خوب دیگران گوش نمی دهید و نمی گذارید که شما را مورد نقد قرار دهند. به این قضیه بیشتر فکر کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز بجای مبارزه و دعوا کردن با دیگران باید روی طول موج آنها حرف بزنید. این کار را با استعداد درونی خود در لبخند زدن و روحیه خوش خلق انجام دهید. جذابیت و اشتیاق شما مسری است. اینها بهترین ابزاری هستند که شما دارید.

فال روزانه متولدین دی

امروز باید حواستان را جمع کنید، زیرا ممکن است آنقدر هیجانزده شوید که از بعضی چیزها چشم پوشی کنید و در نتیجه حادثه ای رخ دهد. عجول نباشید. قبل از حرف زدن فکر کنید. قول هایی ندهید که نتوانید به آنها پایبند بمانید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما در مورد رابطه فعلی خود، به یک نظر یا دیدگاه خاص چسبیده اید و به منظور بدبین هستید. بهتر است که به احساسات و انگیزه های خود فکر کنید و زود نتیجه گیری نکنید.

پیش بینی شغل شما: اصطکاک بین شما و افراد دور و برتان امروز زیاد می شود. این تنش را با نشان دادن روحیه حساس و دلسوز خود برطرف کنید. اگر حس می کنید که رنجیده اید، باید درباره آن حرف بزنید. دیگران طرف شما را می گیرند.

فال روزانه متولدین بهمن

شاید وسوسه شوید که ولخرجی کنید و پولتان را هدر بدهید. روز خوبی برای کسب و کار و تجارت است، بنابراین می توانید در کاری که انجام می دهید موفق شوید. ولی شاید در این کار هم زیاده روی کنید.

پیش بینی روابط شما: اگر فکر می کنید که امروز بجای بیرون رفتن باید خانه بمانید و موهایتان را بشویید، شاید حق با شما باشد. ولی اگر دوست دارید سفره دلتان را برای کسی باز کنید و ترس ها و امیدهای خود را با او در میان بگذارید، انتخاب با شماست.

پیش بینی شغل شما: امروز از طریق اینترنت پیشنهادی دریافت می کنید که برایتان وسوسه انگیز است. حالت ذهنی و فکری خود را در نظر بگیرید و بدین ترتیب مزایایی که این پیشنهاد به شما وعده می دهد، مشخص می شوند. شما به راحتی گول می خورید. باید مواظب باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز آن اتفاقی که نباید بیفتد می افتد. این معمولاً بین شرکا و دوستان نزدیک تنش و استرس ایجاد می کند. ولی انرژی و اشتیاق در منزل یا در خانواده شاید مسائل را ملایم تر کند. این احتمالاً به نفع شما و خانواده شماست.

پیش بینی روابط شما: با آنکه امروز فکر می کنید که چیزی در رابطه شما کم است، ولی مسئله جدیدی در حال شکل گرفتن است. شما به تدریج درک عمیقی بدست می آورید از اینکه چقدر انسان ها بینهایت دوست داشتنی هستند. طولی نمی کشد که می فهمید چه زوج عالی ای هستید.

پیش بینی شغل شما: امروز چیزهای زیادی را در برنامه قرار دهید. شاید لقمه بزرگتر از دهانتان بردارید ولی اشکالی ندارد. می توانید آن را هضم کنید. شاید متوجه شوید که دیگران هم با برنامه های شما همکاری می کنند. حمایت زیادی شما را احاطه کرده است.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه





ویدیو : فـال روزانه 1391/12/07