فـال روزانه 1391/12/01 :   فـال روزانه  1391/12/01 فال روزانه متولدینفروردینامروز ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/12/01



فال روزانه متولدینفروردین

امروز روز خوب و سرگرم کننده ای است. خوش بگذرانید. شما صحبت کردن با دیگران را دوست دارید زیرا امروز احساس کنجکاوی و اجتماعی بودن می کنید. می خواهید بدانید که اطرافتان چه می گذرد. روابط با خواهر و برادرها، همسایه ها و اقوام خوب و سرزنده خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: امروز روال عادی روزانه شاید شما را اذیت کند. الگوهای همیشگی رابطه عشقی شما محدودکننده و آزاردهنده هستند. این فاز گذرا است. بهتر است آن چیزهایی که شما را از لذت بردن از زندگی باز می دارند تغییر دهید.

پیش بینی شغل شما: امروز از کاری که برایتان جالب نیست خسته می شوید. سعی کنید کارهایی که دیگران می توانند بهتر انجام دهند را به آنها بسپارید. نیازی نیست که خلاف جهت جریان حرکت کنید. زمان شما بسیار ارزشمند است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روز خوبی برای کسب و کار و تجارت است. ولی باید مراقب ممنوعیت های امروز باشید. می توانید بانک داده های خود را تکمیل کنید و تکالیفتان را انجام دهید. شاید هم رویاها و ایده های زیرکانه و پولسازی داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز سفره دلتان را باز می کنید و در مورد رابطه نزدیکی که دارید نفس راحتی می کشید. اگر از نحوه پیش رفتن امور راضی نیستید و احساس می کنید که به مرزی رسیده اید که دیگر دوست ندارید از آن فراتر بروید. اکنون وقت عمل است.

پیش بینی شغل شما: امروز نفس راحتی می کشید و از کاری که اخیراً مشغول انجامش بودید خیالتان راحت می شود. مطمئن باشید که مشغله روزهای گذشته تمام شده است و می توانید زمانی برای استراحت بیابید.


فال روزانه متولدین خرداد
امروز بسیار مهربان و صمیمی هستید. از بازدید از مکان هایی که قبلاً ندیده اید لذت می برید. همچنین از صحبت با افرادی با پس زمینه ها و فرهنگ های مختلف خوشحال می شوید. دنیایتان را گسترش دهید.

پیش بینی روابط شما: مهمانی ها و مناسبت های اجتماعی برای روابط شخصی فرصت هایی طلایی هستند. امروز فرد خاصی وارد زندگی شما می شود، ولی انتظار ندارید که اتفاق خاصی بیفتد. این فرد خاص نه تنها لباس های خاصی می پوشد بلکه ایده هایی دارد که با رویکردهای عمومی از زندگی متفاوتند.

پیش بینی شغل شما: آرام باشید و درست فکر کنید. اخیراً در مورد کارهایتان بی پروا بوده اید. زمان آن رسیده است که توقف کنید و ایده های بهم ریخته خود را نظم بخشید. حرکت خود را کند کنید. با ذهنی باز می توانید ایده های بد را از ایده های خوب تشخیص دهید. سعی نکنید همه آنها را یکجا عملی کنید.


فال روزانه متولدین تیر
مراقب باشید. تمرکز شما بر مالیات، بدهی، اموال مشترک و مسائل ارث و میراث و بیمه است. امروز پنجره کوچکی باز می شود و می توانید تصمیمات مهمی بگیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز طبل زندگی شما ضرب دیگری دارد که باید به آن گوش دهید. با آنکه به افرادی که با آنها پیوند نزدیکی دارید وفادار بوده اید، تمایل دارید که روابطی که دیگر ارزش انرژی گذاشتن ندارند را متوقف کنید. به ندای دلتان گوش دهید و اگر لازم شد اقدام کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز باید از ابرها پایین بیایید و با واقعیت موقعیت کاری خود مواجه شوید. آنقدرها که فکر می کردید بد نیست. نترسید و برای انجام کارتان وقت مفید بگذارید. بازدهی شما بیش از همیشه است.


فال روزانه متولدین مرداد

بحث و گفتگو با دوستتان امروز گرم و صمیمی خواهد بود. از گپ زدن با افراد در مهمانی ها لذت می برید. با آنها در مورد رویاهایتان برای آینده حرف بزنید و بازخورد آنها را بگیرید.

پیش بینی روابط شما: امروز حس می کنید که باید کار خودتان را بکنید. وارد شدن به روال عادی و کسل کننده همیشگی می تواند انسان را غمگین کند و بهترین روابط را ویران کند. اگر حس می کنید که این اتفاق در شرف وقوع است، باید همین حالا اقدام کنید. بیرون بروید، لباس و رفتارتان را عوض کنید و کارهای متفاوتی انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: با انرژی بالای امروز رسیدن به گرد پای شما سخت می شود. حالا زمان خوبی برای ترمز کردن و نگاه کردن به نقشه است. قبل از آنکه پایتان را روی پدال گاز بگذارید و بی هدف حرکت کنید، ببینید که به کجا می روید.


فال روزانه 
متولدین شهریور

جزئیات خصوصی زندگی شخصی شما امروز کمی جنبه عمومی می یابند، به خصوص در چشم رؤسا، والدین، معلمین و افراد بسیار مهم. از این موضوع آگاه باشید. شاید حس کنید که کنترل مسائل کمی از دستتان در رفته است.

پیش بینی روابط شما: امروز حقایقی در مورد شما و طرفتان فاش می شود. از این فرصت برای صحبت کردن در مورد اسرار استفاده کنید و اگر هر دوی شما می توانید با آن کنار بیایید و اسرارتان را با هم در میان بگذارید، باید این کار را بکنید. اگر این کار را بکنید، صداقت و عشق شکوفا می شود و انحاء غیرمنتظره ای نمود می یابد.

پیش بینی شغل شما: امروز افراد سراغ شما می آیند تا از شما مشورت بخواهند. ذات قابل اطمینان، متعادل و اهل عمل شما مایه آرامش افرادی است که درگیر مشغله روزانه هستند. شاید بهتر باشد برای زمانی که می گذارید پول بگیرید.


فال روزانه متولدین مهر

امروز شاید کمی بیقرار باشید زیرا به دنبال ماجرا و کمی تفریح هستید. می خواهید کار متفاوتی انجام دهید و این خارج از روتین و روال عادی شماست. از یاد گرفتن چیزهای تازه لذت می برید. در مورد برنامه های بزرگ خود مراقب باشید و چشم و گوشتان را باز نگه دارید.

پیش بینی روابط شما: از این فرصت برای امتحان کردن راه های جدید بودن با طرفتان استفاده کنید. امروز می توانید فعالیت های مختلفی را تجربه کنید و به مکان هایی بروید که تابحال نرفته اید. عادت بلای هر رابطه ای است، ولی رابطه ای که کارهای جدیدی را امتحان می کند برای هر دو طرف خوب است.

پیش بینی شغل شما: به حرف هایی که به افراد مختلف می زنید دقت کنید و کلمات خود را با دقت انتخاب کنید. دیدگاه های دیگران شاید از دیدگاه شما محافظه کارانه تر باشد به خصوص در چنین روزی. اگر مواظب نباشید شاید به کسی توهین کنید. حرفه ای رفتار کنید.


فال روزانه متولدین آبان
حمایت دیگران شاید امروز برای خانه و خانواده به کمکتان بیاید. بهر طریق باید از هر کمکی استقبال کنید. امروز با هر چیزی موافقت نکنید. صحبت در مورد اموال مشترک محتمل است. فقط حرف بزنید. چیزی را امضاء نکنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شیطان درون شما خودش را نشان می دهد. اگر می خواهید آرزویتان برآورده شود، به طریق معمول رفتار نکنید. مسیری غیرمتعارف انتخاب کنید. ذات واقعی خودتان را نشان ندهید.

پیش بینی شغل شما: اخلاق کاری شما امروز بسیار قوی است. کارهای زیادی را به انجام می رسانید، پس نترسید و مقدار بیشتری کار انجام دهید. قوه تمرکز شما قوی است و منابعی که نیاز دارید موجود است.



فال روزانه متولدین آذر

امروز تمرکز شما بر روی شراکت ها و دوستی های نزدیک است. باید آماده سازش و مصالحه باشید. امروز جذاب خواهید بود و به همین علت می توانید از صحبت کردن و نوشتن پول درآورید.

پیش بینی روابط شما: اگر امروز حس کردید که از فرد مورد علاقه خود کمی دور شده اید، باید تقصیر را گردن تقدیر امروز بیندازید! دوست ندارید که به چیزی وابسته باشید، چه به روال عادی زندگی چه به رابطه. پس بهتر است که از انرژی امروز بهره ببرید و انگیزه ها، امیدها و ترس های خود را کشف کنید. آماده هر سورپریزی باشید.

پیش بینی شغل شما: نقاط قوت شما در بازآفرینی، گسترش و تقویت است. ولی امروز متوجه می شوید که باید عکس موارد فوق را انجام دهید. قطعاً این حالت محبوب کاری شما نیست، ولی در محل کار به شما کمک می کند.

فال روزانه متولدین دی

روز خوبی برای کسب و کار و تجارت است. به ایده های پولساز خود اعتماد کنید. شاید هم پول جذب کنید. اگر باید پول خرج کنید یا تصمیمات مهمی بگیرید، باید مراقب باشید. امروز هر چیزی که می توانید یاد بگیرید و تا فردا برای تصمیمات مهم صبر کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز ترک هایی بر روی رابطه شما ایجاد می شود و اگر سعی کنید که آنها را پنهان کنید بیشتر آشکار می شوند. بهتر است که به مشکلات اعتراف کنید و با گشاده رویی و صداقت با آنها مواجه شوید. شروع کنید و به زودی احساس بهتری خواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: اخیراً حس می کردید که در محل کار از همه عقب تر هستید. ولی حالا همکارانتان متوجه می شوند که بدون شما انجام کارها سخت تر می شود. دیگران شما را بسیار تحسین می کنند، چه این مطلب را ابراز کنند چه نکنند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز روزی پر از بازی و سرگرمی است. با آنکه بر پول و وجه نقد و درآمدها متمرکز هستید، ولی امروز سرحال و سرزنده هستید. زمانی خوبی برای خریدن لباس و چیزهای دیگر است.

پیش بینی روابط شما: اگر واقعاً دوست دارید که امروز اتفاق مثبتی بیفتد، باید روش غیرعادی تری برای رسیدن به آن در پیش بگیرید. امروز باید موارد غیرمتعارف را امتحان کنید. اگر به دنبال فردی هستید که دیدگاه خاص خود از زندگی را با او در میان بگذارید، احتمالاً شانس با شماست. ولی اینکه او را چگونه و کجا ملاقات می کنید، مشخص نیست.

پیش بینی شغل شما: بجای آنکه با نقشه ای پیش بروید که هنوز از آن مطمئن نیستید، انرژی خود را نگه دارید. بهتر است که صبر کنید و نقشه های ب و ج بکشید، نه اینکه کورکورانه نقشه آ را دنبال کنید. دیگران به سوی رویکرد شما جذب خواهند شد.


فال روزانه متولدین اسفند

صحبت با اعضای خانواده امروز گرم و خوشایند است. از تنها مانند در خانه لذت می برید و با این حال دوست دارید کار سرگرم کننده ای انجام دهید. در جهت جریان حرکت کنید.

پیش بینی روابط شما: در مورد رابطه خاصی امروز احساساتتان شدید است. شاید برای نحوه رفتارتان یا انجام کارهایی که دوست ندارید انجامشان دهید، تحت فشار بودید. امروز حال و هوای آشوبگری دارید و نمی خواهید همکاری کنید. البته این موجب بدتر شدن اوضاع بین شما نمی شود.

پیش بینی شغل شما: امروز روزی عالی برای انجام هرگونه ویراستاری یا کنترل دوباره است. پس این کارها را انجام دهید. امروز چشم عقاب دارید و می توانید از یک کیلومتری خطاها را تشخیص دهید. حرکت های شما مؤثر و دقیق خواهند بود.


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه




ویدیو : فـال روزانه 1391/12/01