فـال روزانه 1391/08/06 :  فـال روزانه  1391/08/06 فال روزانه متولدین فروردینزندگی ...


فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/08/06

فال روزانه متولدین فروردین

زندگی کم کم روی خوش به شما نشان داده و چیزی که از یکی دو سال پیش خواهان آن بوده اید در یک یا دو هفته آینده اتفاق می افتد.

پیش بینی روابط شما: دیگران را آن طور که هستند بپذیرید و برای تغییر دادن شخصیتشان تلاش نکنید. یادتان باشد آنها مسئول خوشحال کردن شما نیستند.

پیش بینی شغل شما: در محل کار از اینکه دیگران در انجام وظیفه ای کوتاهی کرده اند عصبانی نشوید، به جای اینکه آنها را سرزنش کنید شرایطی را که در آن قرار دارند مدنظر قرار دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

چه بخواهید چه نخواهید باید با بعضی مشکلات زندگی روبرو شوید. اگر از آنها فرار کنید شما را دنبال خواهند کرد و ممکن است در بن بست گرفتار شوید.

پیش بینی روابط شما: اکثر دوستان شما را به خاطر طبیعت آرام و نرمتان دوستان دارند. اگر کسی نمی خواهد و نمی تواند زیبایی درون شما را ببیند، از او دور شوید.

پیش بینی شغل شما: شما از سکون و روزمرگی بیزارید و به همین دلیل هیچ گاه خود را به کار پشت یک میز اداره یا یک مغازه کوچک محدود نخواهید کرد. پیروزی از آن شما است.

فال روزانه متولدین خرداد

کسی منتظر پیام تبریک شما است. او رافراموش نکنید. 

پیش بینی روابط شما: اتفاقی افتاده که علاقه شما را نسبت به همسر یا نامزدتان بیشتر کرده است. جنس علاقه شما در حال تغییر و تکامل است.

پیش بینی شغل شما: وقت زیادی را هدر می دهید که اگر آن را صرف کارهای مفید و ارزشمند کنید به نفع شما و حتی دیگران خواهد بود.

فال روزانه
متولدین تیر

معتقدید زندگی آنچه را که لایقش بوده اید به شما نداده است. صبر کنید و بردباری به خرج دهید. هیچ چیز شیرینی یک شبه به دست نمی آید.

پیش بینی روابط شما: یکی از اعضای خانواده با مسئله ای روبرو شده و بیش از قبل به کمک و همراهی نیاز دارد. مراقب باشید وظیفه خود را در قبال او به خوبی انجام دهید.

پیش بینی شغل شما: اگرچه در حال حاضر با نوعی رکود روبرو هستید ولی به زودی شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهید بود.

فال روزانه متولدین مرداد

بیهوده ذهنتان را آشفته نکنید. آینده روشن است وهمه کارها به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت.

پیش بینی روابط شما: فعلا رابطه عاطفی شما در جایی متوقف شده است.اجازه بدهید زمان بگذرد و بعضی چیزها روال عادی خود را طی کنند. 

پیش بینی شغل شما: بعضی ها می خواهند شما را در منگنه قرار دهند یا چیزی را به شما تحمیل کنند. اما رفتار پخته شما در محل کار به آنها اجازه این کار را نخواهد داد.


فال روزانه متولدین شهریور

برای بیان دیدگاه های خود از روش غیرمستقیم استفاده کنید و دیگران را با لحن تند و صریح نرنجانید.

پیش بینی روابط شما: نقش دیگران را در زندگی خود دست کم نگیرید و به آنها اجازه بدهید خود را ثابت کنند.

پیش بینی شغل شما: نارضایتی شما از شرایط فعلی طبیعی است، ولی نباید باعث دلسردی شما شود. به تلاش خود ادامه دهید چون حتما موفق خواهید شد.

فال روزانه متولدین مهر
به یک مهمانی دعوت شده اید. همچنین ممکن است مهمان هایی به خانه تان بیایند. در روزهای آینده به یک جلسه مهم خواهید رفت.

پیش بینی روابط شما: از آنجایی که  در برخورد با دیگران همیشه با سیاست و دقت رفتار می کنید، امروز هم خواهید توانست از پس یک موقعیت دشوار بر آیید.

پیش بینی شغل شما: برای داشتن یک زندگی بهتر لازم نیست قدم هایی بزرگتر از توانایی خود بردارید. واقع بین باشید و زندگی خود را در مسیری مناسب و منطقی هدایت کنید.

فال روزانه
متولدین آبان

برای رفتن به جایی یا انجام کاری لحظه شماری می کنید فقط مراقب باشید با عجله  و شتاب نتیجه کار را خراب نکنید.

پیش بینی روابط شما: اشکالی ندارد اگر گاهی در لاک خود فرو بروید . همه ما بعضی اوقات به تنهایی نیاز داریم.

پیش بینی شغل شما: اجازه ندهید دیگران عواقب بی مسئولیتی و سهل انگاری خود را به گردن شما بیندازند. شفاف و بی پرده صحبت کنید و از حقوق خود دفاع کنید.
فال روزانه متولدین آذر
راه حل اصلی همیشه خوشایندترین و آسان ترین راه نیست، ولی گاهی ناچاریم بعضی چیزها و مقتضیات زندگی را بپذیریم.

پیش بینی روابط شما: چون خود را باور دارید و می خواهید کارها را خودتان انجام دهید، از مداخله دیگران متنفرید و به هیچ کس اجازه ورود به حریم خود را نمی دهید.

پیش بینی شغل شما: همیشه بر سر پیشرفت ما موانعی وجود دارد. افراد موفق هرگز تسلیم این موانع نمی شوند و دست روی دست نمی گذارند.

فال روزانه متولدین دی

کاری که آن را تمام شده می دانستید نیاز به بررسی و تلاش بیشتر خواهد داشت.

پیش بینی روابط شما:  شیوه برخورد خود را با بعضی از اطرافیان خود تغییر دهید، و این تغییر را به سایر محیط هایی که در طول روز در آن حضور می یابید منتقل کنید.

پیش بینی شغل شما: شما قبلا  در بسیاری از زمینه ها شایستگی و لیاقت خود را نشان داده اید و از این به بعد هم در این زمینه ها موفق خواهید بود.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر در حال یادگیری مهارتی هستید، بیشتر تمرین کنید و از شکست های کوچک ناامید نشوید. تمرین و تکرار تنها راه برای تسلط بر موضوع مورد نظر است.

پیش بینی روابط شما: اگر کسی می کوشد شما را از مسایل مهم و ارزشمند زندگی غافل کند، به او اجازه این کار را ندهید. اولویت های زندگی خود را هرگز فراموش نکنید.

پیش بینی شغل شما: هرگز زندگی خود را به کار محدود نکنید. ورزش و تفریح را یکی از اولویت های زندگی خود قرار دهید.
فال روزانه متولدین اسفند

در جمعی صمیمی حضور خواهید یافت و لحظات خوب و خوشی را سپری خواهید کرد. بعضی حرف ها اگر در لفافه بیان شوند بهتر است.

پیش بینی روابط شما: اجازه ندهید دیگران بیش از حد وارد حریم شخصیتان شوند یا به رازهای مهم زندگیتان پی ببرند. به هیچ کس بیش از اندازه اعتماد نکنید.

پیش بینی شغل شما: پیشرفت شما در زمینه های کاری از هر جهت قابل توجه است. همچنانا به سعی و تلاش ادامه دهید.

با سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762
با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فـال روزانه 1391/08/06