فریب دادن زنان جوان در لباس دوستی : سه پسر جوان که در قالب دوستی زنان و دختران ...


سه پسر جوان که در قالب دوستی زنان و دختران را اغفال می کردند در اتوبان تهران- قم شناسایی و دستگیر شدند. خبرگزاری مهر:  سه پسر جوان که در قالب دوستی زنان و دختران را اغفال می کردند در اتوبان تهران- قم شناسایی و دستگیر شدند.

 ساعت 23:30 هجدهم مرداد مأموران گشت انتظامی در حین گشت زنی در بزرگراه تهران – قم به یک دستگاه خودرو 206 سفید رنگ پارک شده در حاشیه بزرگراه مشکوک شده و در حین بررسی علت توقف خودرو اطلاع پیدا کردند که سه جوان با تهدید و در حالی که زن جوانی توسط آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، قصد دارند تا این دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

با حضور مأموران هر سه سرنشین خودروی  206 دستگیر و به کلانتری 171 مصطفی خمینی منتقل شدند.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت و به دستور شعبه 101 جزایی دادگاه بخش آفتاب , پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه نهم  پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی , زن جوان  در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 17 روز حادثه در ایستگاه اتوبوس خیابان مدائن نشسته بودم که پسر جوانی در نزدیکی من نشست و با چرب زبانیT شماره تلفن همراه خودش را به من داد و از من خواهش کرد تا با او تماس بگیرم. چند ساعت از این موضوع گذشته بود که با شماره تلفن این شخص به نام حمیدرضا تماس گرفته و او نیز بلافاصله برای همان روز با من قرار ملاقات گذاشتساعت هشت شب در خیابان شهید رجایی بود که حمیدرضا بر سر قرار آمد و عنوان کرد که با دو نفر از دوستانش و با ماشین به دنبال من آمده و به بهانه دور زدن از من خواست تا به مراه وی سوار ماشین 206 شوم.

زن جوان در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : هنوز چند دقیقه ای از سوار شدن من به ماشین و صحبت کردن با حمیدرضا نگذشته بود که راننده 206 اقدام به قفل کردن درب های ماشین کرد و زمانی که به این موضوع اعتراض کردم ناگهان حمیدرضا و دوستش شروع به ضرب و شتم من کرده و تهدید کردند که هیچ سر و صدایی نکنم و راننده 206 نیز ا به سرعت از شهر خارج شد.

با توجه به اظهارات شاکی، کارآگاهان پایگاه نهم به تحقیق از متهمان به نام حمیدرضا . ش ( 25 ساله ) , ایمان . ن ( 28 ساله ) و محمد . ک ( 23 ساله ) پرداخته و آنها نیز که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در اعترافات خود عنوان داشتند که با طرح و نقشه قبلی برای آزار و اذیت زن جوان اقدام به ربودن و انتقالش به خارج شهر کرده‌اند که توسط مأموران گشت انتظامی دستگیر شده اند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان ، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در ادامه ی اعلام این خبر با اشاره به انجام رفتارهای پرخطر از سوی برخی گروه سنی جوان جامعه عنوان داشت : با وجود اطلاع رسانی انجام شده از سوی پلیس و اصحاب رسانه به افراد جامعه به ویژه گروه سنی جوان و نوجوان و در این میان دختران و زنان جوان در برابر رفتارهای پرخطر و ارائه هشدارهای پلیسی در خصوص دوری از انجام اینگونه رفتاره، متأسفانه همچنان شاهد هستیم که برخی از افراد به علل و بهانه های مختلف و بدون هیچگونه توجه به آسیب های پنهان شده در رفتارهای پرخطر همچنان اصرار به انجام و تکرار اینگونه رفتارها ازجمله ایجاد روابط نامتعارف و تعریف نشده با افراد ناشناس دارند.

در بسیاری از پرونده ها به ویژه با موضوعات جرایم جنایی شاهد هستیم که طریقه آشنایی قربانی و متهم از طریق همین روابط نامتعارف بوده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر با اشاره به صدور قرار قانونی برای متهمان گفت با توجه به اعترافات صریح متهمان، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم ارتکابی و مشابه در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند.

محمدیان ازشکات و مالباختگانی که توسط سرنشیان یک دستگاه خودرو سواری 206 سفید رنگ ، به شیوه و شگردهای مختلف مورد آزار و اذیت، تهدید و احتمالا سرقت اموال و زورگیری قرار گرفته اند خواست تا برای شناسایی متهمان و طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری – خیابان آستانه مراجعه کنند.


ویدیو : فریب دادن زنان جوان در لباس دوستی