فرگوسن: یونایتد مانعی برای قهرمانی ندارد : سرمربی سابق منچستریونایتد بر این ...


سرمربی سابق منچستریونایتد بر این باور است که شیاطین سرخ این شانس را دارند که در فصل جاری جام قهرمانی را در لیگ جزیره بالای سر ببرند. خبرگزاری ایسنا: به نقل از شبکه تلویزیونی ESPN، سر آلکس فرگوسن بعد از قهرمانی منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در سال 2013 تصمیم گرفت که از این تیم کناره‌گیری کند. در مدتی که این مربی بزرگ از هدایت شیاطین سرخ کنار رفته است، به ندرت درباره شرایط این تیم صحبت کرده است اما در فصل جاری گاهی اوقات به سخن گفتن درباره باشگاه محبوب خود می‌پردازد.

فرگوسن در گفت‌وگویی که با شبکه تلویزیونی ESPN داشت، تاکید کرد که منچستریونایتد این شانس را دارد که جام قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ جزیره را بالای سر ببرد. او درباره رقابت در لیگ جزیره گفت: در لیگ برتر انگلیس این احتمال وجود دارد که هر تیمی برابر حریف خود به پیروزی برسد. بر این باورم که لسترسیتی باثبات‌ترین تیم فصل جاری لیگ جزیره بوده است. این تیم تنها یک بار بازنده بوده و عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است. با آغاز سال آتی میلادی تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی خود را از دیگر حریفان جدا خواهند کرد.

او درباره تیم محبوبش گفت: فان‌خال تغییرات زیادی را در فصل جدید اعمال کرده است. او در تابستان شش بازیکن خوب را جذب کرد. او فصل قبل هم پنج - شش بازیکن را جذب کرد. بنابراین همچنان که می‌بینید منچستریونایتد با تغییر و تحول زیادی روبه‌رو شده است و به زمان نیاز دارد. بازیکنان این تیم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. با این حال باید تاکید کنم که یونایتد برای قهرمان شدن مشکلی ندارد و بر این باورم که این تیم می‌تواند در فصل جاری جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منچستر یونایتد با هدایت سرمربی هلندی خود در فصل جاری عملکرد خوبی داشته است و با 16 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار و با منچسترسیتی صدرنشین تنها دو امتیاز اختلاف دارد.


ویدیو : فرگوسن: یونایتد مانعی برای قهرمانی ندارد