فرکی: به دلم افتاده قهرمان می‌شویم : سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شما یک نفر ...


سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شما یک نفر را پیدا کنید که عادل فردوسی پور به رفتارش ایراد نگرفته باشد! کاپ: حسین فرکی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. ما از 4 بازی گذشته 12 امتیاز به دست آورده ایم و این یک موفقیت بزرگ است. امیدوارم در دو بازی آینده نیز این شرایط را ادامه دهیم و بتوانیم جام قهرمانی را برای هواداران سپاهان به ارمغان بیاوریم.

وی ادامه داد: شرایط جدول رده بندی به گونه است که هر 3 تیم نفت، تراکتورسازی و سپاهان شانس قهرمانی دارند؛ البته در ابتدا همه چیز به خود ما بستگی دارد. ما تلاش خود را می کنیم تا دو بازی مان را پیروز شویم و بتوانیم قهرمان شویم اما چیزی مشخص نیست و باید ببینیم در دو هفته پایانی چه اتفاقاتی رخ می دهد. ضمن اینکه بازی نفت و تراکتورسازی بسیار اهمیت دارد و این برای ما خوب است.

سرمربی سپاهان درباره خط حمله موفق تیمش در بازی های قبل تاکید کرد: ابتدا باید بگویم محرم نویدکیا از زمانی که به تیم سپاهان برگشته در همه بخش ها کمک شایانی انجام داده است. او بازیکن بسیار تاثیرگذاری است. من زمانی که به سپاهان آمدم، تیم با 3 مدافع بازی می کرد اما من به 4 دفاعه روی آوردم و در خط حمله هم با دو مهاجم بازی می کردیم. واقعا در آن مقطع حیفم آمد از بین شریفی، خلعتبری و شیمبا یک نفر بیرون از ترکیب باشد و به همین منظور با 3 مهاجم به تیم را به زمین فرستادم. الان هم می بینید که چقدر تیم ما خوب کار می کند و همکاری بسیار خوبی در ترکیب ایجاد شده است.

فرکی با اشاره به اینکه عادل فردوسی پور به یادداشت هایش در کنار زمین ایراد می گیرد، بیان داشت: ایرادی ندارد؛ شما یک نفر را پیدا کنید که عادل فردوسی پور به رفتارش ایراد نگرفته باشد! او به همه گیر می دهد و من هم مشکلی با این موضوع ندارم. من فقط مواردی را که لازم است در رختکن با بازیکنان در باره اش صحبت کنم، یادداشت می کنم و اگر دقت کنیم در نیمه های دوم دیگر خبری از یادداشت و این مسائل نیست. این دست نوشته ها فقط جنبه یادآوری دارد.

وی درباره اینکه گفته می شود برخی بازیکنان در لیگ برتر ترامادول و کوکایین مصرف می کنند، عنوان کرد: باور اینکه بازیکنان فوتبال چنین موادی مصرف کنند، برایم دشوار است اما باید بررسی شود که آیا وجود دارد یا خیر. اگر در حد صحبت است که مسئولان و دستگاه های نظارتی با شایعه پراکنان برخورد کنند و اگر موردی است که ثابت شده باید به بدترین شکل ممکن با شاکیان برخورد شود. این مساله تاثیرات منفی روی جوانان مملکت می گذارد و من فقط امیدوار هستم که چنین امری در فوتبال ایران وجود نداشته باشد.

سرمربی سپاهان درباره دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی دشواری داریم. تیم نفت بازیکنان جوان و دونده ای دارد؛ کادرفنی توانمندی بالای سر این تیم است و به نظر من جایگاه نفت اینجای جدول نیست. با این حال برای برد بازی می کنیم و امیدوارم بتوانیم با کسب 3 امتیاز شانس قهرمانی خود را افزایش دهیم.

فرکی در پایان افزود: به دلم افتاده امسال سپاهان قهرمان لیگ می شود. سال گذشته هم به دلم افتاده بود با فولاد قهرمان می شوم. امیدوارم خدا دوباره به حرف دل ما گوش کند.


ویدیو : فرکی: به دلم افتاده قهرمان می‌شویم