فروش لیزینگی پرادو 4 درب آغاز شد/فروش اقساطی یکی از محبوب ترین خودروهای ب ام و :



فروش لیزینگی پرادو 4 درب آغاز شد

فروش لیزینگی خودرو پرادو 4 درب از سوی واسپاری ملت آغاز شد

پس از قطع واردات خودرو در اوایل دهه 70 شمسی خودروهای داخلی شاسی بلند مانند پاترول بازار را فتح کردند، اما پس از آن تولید این خودروها به دلیل مصرف بالایشان کاهش یافت و واردات خودرو دوباره آغاز شد.

در این بین  این تویوتا بود که با محصول پرادوی خود بازار پاترول سواران را به دست آورد. پرادو از سواری نرم و جذابی برخوردار است به خصوص در نمونه سه در شش سیلندر که قدرت بالایی نیز دارد. صندلی های پرادو بسیار راحت است.

حتی فضای بار آن در مدل سه در نیز قابل قبول است می توان بدون خواباندن صندلی ردیف دوم روی  محل بار آن حساب کرد. این روزها پرادو توانسته جای خود را در بازار به دست بیاورد و از بازار دست دوم خوبی نیز برخوردار است و افت قیمت کمتری را در نمونه های کار کرده به نسبت پاجرو و مورانو شاهد هستیم. گفتنی است جدول فروش این خودرو به شرح فایل پیوست قابل مشاهده است:

 

“فروش اقساطی” محصولات “ایران خودرو” آغاز شد جدول قیمت , شرکت مدیران خودرو ، آغاز فروش اقساطی , فروش اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد جدول قیمت

 مشاهده اندازه واقعی تصویر

 

 

فروش اقساطی یکی از محبوب ترین خودروهای ب ام و

واسپاری ملت از آغاز فروش اقساطی خودرو bmw x3 خبر داد.

(BMW X3) خودرویی شاسی بلند است و اولین نسل از این خودرو در کمپانی ب ام و (BMW) بشمار می رود . از موتوری 6سیلندر به حجم 3 لیتر استفاده کرده که این پیشرانه توانایی تولید 225 اسب بخار را دارد . انتقال نیرو در آن به هر چهار چرخ می باشد. گفتنی است جدول تسهیلات اعطایی از سوی واسپاری ملت به شرح زیر است.

 

فروش اقساطی محصولات سایپا انواع پراید و تیبا شرایط لیزینگی و اعتباری , فروش اقساطی محصولات سایپا انواع پراید و تیبا شرایط لیزینگی و اعتباری 95 , فروش اقساطی خودرو رانا آغاز شد

مشاهده اندازه واقعی تصویر

 

 

  

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

/باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو : فروش لیزینگی پرادو 4 درب آغاز شد/فروش اقساطی یکی از محبوب ترین خودروهای ب ام و