فروش عکس فرزندان توسط زوج سینمایی : برادپیت اخیرا" اعتراف کرد که او و آنجلینا ...


برادپیت اخیرا" اعتراف کرد که او و آنجلینا اولین عکس دوقلوهایشان را به رسانه های خبری فروختند تا مطمئن شوند که عکاسان سمج از فروش عکسهای دوقلوهای آنها سود نمی برند. برادپیت اخیرا" اعتراف کرد که او و آنجلینا اولین عکس دوقلوهایشان را به رسانه های خبری فروختند تا مطمئن شوند که عکاسان سمج از فروش عکسهای دوقلوهای آنها سود نمی برند.

این زوج مشهور هالیوودی در سال ۲۰۰۸ به فرزندان دوقلوی خود ، ناکس و ویوین ، خوش آمد گفتند و بنا به گزارشات رسیده حق چاپ اولین عکس دوقلوهایشان را به مبلغ ۱۴ میلیون دلار فروختند.

پیت ادعا می کند که او و آنجلینا دلشان می خواست فرزندانشان همانطورکه آنها می خواهند به دنیا معرفی شوند و به همین دلیل عکس دوقلوها را خودشان فروختند.

براد پیت گفت :"می دانم که فروختن عکسی که بسیار شخصی و خصوصی است کار بسیار عجیبی است . عجیب تر از آن این است که عکس کسانی را بفروشی که می خواهی از آنها حمایت کنی ."

" ما مجبوریم هر روز یک راه و نقشه جدید برای بیرون رفتن از خانه پیدا کنیم و به نوعی یک عملیات غیر ممکن انجام بدهیم تا کسی متوجه خروج ما نشود و مزاحمت ایجاد نکند . این زندگی و مشکل همیشگی ما است."



ویدیو : فروش عکس فرزندان توسط زوج سینمایی