فرمان اوباما برای افزایش اهداف مورد حمله : فرمان اوباما برای افزایش اهداف مورد ...



برنامه غذایی برای افزایش وزن , مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت , ترفندی برای افزایش سرعت اینترنت

فرمان اوباما برای افزایش اهداف مورد حمله

رئیس جمهور آمریکا از وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) خواسته تا تعداد مراکزی که قرار است در حمله احتمالی به سوریه هدف قرار بگیرند را افزایش بدهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، "باراک اوباما" به پنتاگون دستور داده تا لیست اهدافی را که قرار است در حمله احتمالی به سوریه هدف قرار بگیرند را افزایش بدهند.

منابع آمریکایی مدعی هستند که این دستور از آن رو صادر شده تا جلوی انجام حملات جدید شیمایی در سوریه گرفته شود.

بر اساس این گزارش، قرار است اهدافی که در حمله احتمالی آمریکا به سوریه هدف قرار بگیرند به 50 مورد یا بیشتر افزایش بیابد. این لیست شامل اهدافی می شود که پیشتر توسط ارتش فرانسه تهیه شده بود.

این برای نخستین بار است که دولت آمریکا در مورد استفاده از جنگنده های فرانسوی و آمریکایی برای حمله به اهدافی خاص وارد مذاکره با وزارت دفاع می شود. البته استفاده از این جنگنده ها به غیر از کشتی هایی است که قرار است با شلیک موشک های کروز "توماهاوک" به سوریه حمله کنند.

به نوشته نیویورک تایمز، به غیر از این موراد رایزنی هایی در حال انجام است تا از نیروهای نظامی سایر اعضای ناتو (سازمان آتلانتیک شمالی) برای حمله به سوریه استفاده شود.

این حمله احتمالی، با هدف جلوگیری از حملات جدید شیمایی در سوریه انجام می شود. به گفته ژنرال "مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در این رابطه گفت : اهداف جدید شامل تجهیزاتی است که به دولت سوریه اجازه می دهد تا در برابر حملات شیمایی ، حملات هوایی، و موشک های دوربرد از خود دفاع کند.

اوباما مسئولیت تصمیم گیری درباره حمله به سوریه را به کنگره واگذار کرده و بعد از پایان تعطیلات کنگره در تاریخ هشتم سپتامبر (18 شهریور) مجلس نمایندگان و سنا درباره حمله به سوریه تصمیم گیری می کنند./مهر

 

 


ویدیو : فرمان اوباما برای افزایش اهداف مورد حمله