فرمانده ارتش اسرائیل: قدرت ما برای حمله به ایران محدود است : فرمانده ارتش اسرائیل: ...



فرمانده ارتش اسرائیل: قدرت ما برای حمله به ایران محدود است

فرماندهان ارتش ترکیه حمله اسراییل به ایران یعنی آتش گرفتن خاورمیانه طی چند ساعت , ارتش جمهوری اسلامی ایران , قدرت نظامی ایران

فرمانده ارتش اسرائیل گفت توانمندی های ما برای حمله به اهدافی در ایران، محدود است.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه لبنانی السفیر، شبکه دهم تلویزیون اسرائیل اعلام کرد  بینی گانتس رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم اخیرا در نشست غیرعلنی، ضمن مخالفت با حمله نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران گفته است: قدرت اسرائیل برای حمله منجر به نابودی توانمندی های هسته ای ایران، محدود است و قابل مقایسه با توانمندی های آمریکا نیست.

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل همچنین هشدار داد جبهه داخلی این رژیم هم اکنون برای رویارویی با تهدیدات ایران و شلیک موشک از این کشور به سمت اسرائیل، آمادگی ندارد.

او گفته است: این موضوع با وعده های گذشته ما متفاوت است.

شبکه دهم تلویزیون اسرائیل افزود: این هشدارهای رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل، از شدت حجم مقابله ایران برگرفته شده است. در صورتی که پس از حمله به ایران، آسیب وارد شده به این کشور ، کم و بی اهمیت باشد، این موضوع ضرری بزرگ برای قدرت بازدارندگی اسرائیل و عنصر اساسی و مورد توجه در تصمیم سازی استراتژیک تل آویو است.

قبل از این هم شماری از مقامات نظامی - امنیتی اسرائیل ضمن مخالفت با حمله نظامی به ایران گفته بودند نتایج منفی چنین اقدامی بیش از دستاوردهای مثبت آن است.

پیش از این شائول موفاز معاون سابق نخست وزیر اسرائیل هم به صراحت با اقدام نظامی علیه ایران مخالفت کرده و نسبت به شدت آسیب ها و ضررهای حملات موشکی ایران به اسرائیل هشدار داده بود..../عصر ایران


ویدیو : فرمانده ارتش اسرائیل: قدرت ما برای حمله به ایران محدود است