فرزندم را كتك زدم، شكنجه نكردم : تحقیقات قضایی ـ پلیسی مشخص شد، عامل كودك ‌آزاری ...


تحقیقات قضایی ـ پلیسی مشخص شد، عامل كودك ‌آزاری پسر 4 ساله‌ تهرانی، مادرش بوده و پدرش در شكنجه او نقشی نداشته است.
عدم توجه فرزندم به درس , چگونه فرزندم را تربیت کنم , چطور فرزندم به من دوروغ نگویید

شامگاه یكشنبه این هفته زن و مردی جوان، پسر كوچولویی را كه بی‌هوش بود، به بیمارستان كودكان مفید تهران منتقل كردند.

پزشكان در بررسی وضعیت پسر 4 ساله به نام نیما با مشاهده آثار كبودی زیرچشمانش و سوختگی در بدن نحیفش متوجه شدند او شكنجه شده است.

به این ترتیب نیما با تلاش پزشكان به هوش آمد و والدینش به كلانتری قلهك تهران منتقل و جداگانه بازجویی شدند.مادر كودك در تحقیقات، با اعتراف به كتك‌زدن پسر كوچولویش، از رفتار خود ابراز ندامت كرد و گفت، شوهرش در وقوع این حادثه نقشی نداشته است. این در حالی بود كه پدر نیما در بازجویی عنوان كرد من پسرم را شكنجه كرده‌ام و با اظهار بی‌گناهی همسرش، خواست تا او را آزاد كنند.در پی اظهارات متناقض این زن و شوهر، بازجویی‌ها از آنها ادامه یافت تا این كه مرد خانواده روز گذشته واقعیت را فاش كرد و گفت، همسرش ناخواسته فرزندشان را كتك زده است.با مشخص شدن این موضوع، زن جوان دوباره بازجویی شد و به پلیس گفت: من از كاری كه كرده‌ام، بشدت پشیمانم. نیما در نبود برادرش مدام بی‌قراری می‌كرد، از این وضع خسته شده بودم. عصر حادثه وقتی به خانه برگشتم، دیدم نیما و پسر همسایه‌مان خانه را به هم ریخته‌اند و شیطنت می‌كنند. پسر همسایه را از خانه بیرون كردم و در اوج عصبانیت نیما را بشدت كتك زدم.

متهم افزود: شوهرم در كودك آزاری نقشی نداشت. او به‌محض ورود به خانه و دیدن نیما، متوجه ماجرا شد و 2 نفری پسرمان را به بیمارستان رساندیم. مادر گفت: از پسر كوچولویم نیما می‌خواهم مرا ببخشد. آثار كبودی زیرچشمانش نیز به خاطر شیطنت‌های او بوده و چون خود را به در و دیوار می‌كوبید، این آثار ناشی از آن است.

با تشكیل پرونده قضایی این كودك آزاری در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای اطفال و نوجوانان تهران، بازپرس آذرتاش پس از شنیدن اظهارات این زوج، پدر نیما را كه در كودك آزاری نقشی نداشت، آزاد و برای مادر خانواده نیز قراركفالت صادر كرد.گزارش خبرنگار ما حاكی است، تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.نیما، پسر آسیب دیده همچنان در بیمارستان كودكان مفید تهران بستری است.

منبع : خبرگزاری جام جم


ویدیو : فرزندم را كتك زدم، شكنجه نكردم