فرزندان لوس و نازپرورده چهره های ثروتمند : بعضی از بچه ها هستند که خیلی زود ...



بعضی از بچه ها هستند که خیلی زود طعم تجمل و ثروت را می چشند. در اینجا فهرستی از لوس ترین و نازپرورده ترین فرزندان چهره های ثروتمند را آورده ایم که در آن نام هایی همچون کروز، کامز و آنتونی و یک سری از وراث چهره ها با عادات ولخرجی سرگیجه آور به چشم می خورند.

تامارا و پترا اِکلِستون

ولخرجی ها: املاکی در لندن و لوس آنجلس به ارزش بیش از 150 میلیون دلار

ماه چهره خلیلی , تربیت فرزندان , چهره
رتبه اول این فهرست متعلق به تامارا، 28 ساله و پترا، 24 ساله، دختران آقای برنی اکلستون، مدیرعامل Formula One است. این دو نفر در سال گذشته بخاطر ولخرجی لجام گسیخته برای خریدن یک خانه اربابی 85 میلیون دلاری در لوس آنجلس و یک خانه 16000 فوت مربعی به ارزش 70 میلیون دلار روبروی کاخ کنسینگتون لندن، هیاهو و اخبار زیادی ایجاد کردند.

سوری کروز

ولخرجی ها: بارانی 2000 دلاری

چهره ها , افسانه چهره آزاد , چگونه ثروتمند شویم
سوری، دختر تام کروز و کیتی هولمز، هنرپیشه های سینما، با داشتن سوئیت قصر سیندرلا در قلب قلمرو جادویی دنیای دیزنی، زندگی رویایی یک شاهزاده خانم کوچک را دارد. کمد لباس او برای گردش در سرزمین میکی ماوس، با لباس های طراحان معروف دنیا رقابت می کند. گزارش شده است که فقط بارانی برند دالچی گابانای او به قیمت 2000 دلار خریده شده است.

والنتینا پالوما پینول

ولخرجی: ملک 12 میلیون دلاری در لوس آنجلس

فرزندان ترامپ , رقیه چهره آزاد , چهره ها در شبکه های اجتماعی
والنتینا، دختر سلما هایک، هنرپیشه مکزیکی و فرانسوا-هانری پینو، مدیرعامل کمپانی کالاهای لوکس PPR، است. این دختر فقط 5 سال دارد، ولی در همین سن از تعطیلات در جزیره اختصاصی سنت بارتز در دریای کارائیب لذت برده است. او در مراسم فرش قرمز فیلم های مادرش در کنار او گام برمی دارد و وقتی که بزرگ شد، ملک لوس آنجلس خودش را خواهد داشت. این ملک 12 میلیون دلار ارزش دارد و پدرش هر ماه 50 هزار دلار برای این ملک کنار می گذارد.

جاستین کامز


ولخرجی: هدیه اتومبیل مایباخ 360 هزار دلاری

ماه‌چهره خلیلی , ثروتمند , چهره سیامک عباسی
جاستین کامز 19 ساله، پسر رپ استار شان "دیدی" کامز، در روز تولد 16 سالگی اش، یک مایباخ نقره ای 360 هزار دلاری دریافت کرد. ولی برای رفتن به کالج به پول احتیاج ندارد. زیرا با مهارتی که در فوتبال دارد توانست بورس دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس را بدست آورد.


شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم

ولخرجی: یک مرسدس الماس نشان

فرزندان علی نصیریان , افسانه چهره‌آزاد , چهره شناسی
ولیعهد سی ساله دبی، پسر محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات متحده عربی است. او مرسدس الماس نشانی را می راند که 4.8 میلیون دلار قیمت دارد. اگر هم دلش بخواهد روی آب براند، سوار کشی تفریحی 300 میلیون دلاری اش می شود که بزرگترین کشتی تفریحی دنیاست.

اکاترینا ریبولولوا

ولخرجی: گرانترین آپارتمان در منهتن

عکس چهره , اخبار چهره ها , چهره ها در شبکه اجتماعی
این دختر 23 ساله از پدرش دیمیتری ریبولولوا، یک پنت هاوس 88 میلیون دلاری در منهتن – گرانترین آپارتمان نیویورک سیتی – هدیه گرفت که وقتی در این شهر است از آن استفاده کند. او در موناکو و سوئیس هم خانه هایی دارد.

بلو آیوی کارتر

ولخرجی: وان حمام با پوشش کریستالی به ارزش بیش از 5000 دلار

ثروتمند شدن , راز ثروتمند شدن , فرزندان لادن مستوفی
بلو آیوی یک ساله، دختر خواننده مشهور بیانسه و رپر مشهور جی-زی، شاید هنوز فقط یک دختر کوچولو باشد، ولی غرق در تجمل بزرگ می شود. او در یک وان حمام 5200 دلاری با پوشش کریستال های سواروفسکی آب بازی می کند و در تختخواب 3500 دلاری می خوابد.

امی آنتونی

ولخرجی: لباس های شانل به ارزش 5000 دلار می پوشد

چهره آزاد , ثروتمند ترین افراد جهان , بیتوته چهره ها
دختر چهارساله خواننده های مشهور، جنیفر لوپز و مارک آنتونی، یک فشنیستای دیگر است که در فشن شوهای پاریس شرکت می کند. تیپ او در یکی از فشن شوهایی که شرکت کرد شامل بدلیجات شانل به ارزش 2400 دلار، گل سینه 310 دلاری و کیف 2100 دلاری می شد.

حاجی عبدالعظیم، شاهزاده برونئی

ولخرجی: جشن تولد سی سالگی با بیش از 113هزار دلار تزئینات گل

چهره زیبا , زیبایی چهره , کاریکاتور چهره
یک شاهزاده دیگر که از مهمانی و پارتی خوشش می آید، شاهزاده برونئی است که جشن تولد سال 2009 او "پارتی سال" شناخته شد و شایعه شده است که او بیش از 113 هزار دلار فقط برای گل های تزئینی مراسم خرج کرده است. جشن تولد سی سالگی او در سال گذشته هم بد نبود – یک سری از چهره ها از فی داناوی گرفته تا راکل ولش را دعوت کرده بود. ما نمی دانیم که این چهره ها چه چیزی برای نشان دادن دارند! او در بیست و پنجمین جشن تولدش، کیف های بین مهمانان توزیع کرد که در هر یک آیپاد، جواهرات الماس و کرم صورت لوکس Crème de la Mer وجود داشت.

لیزل پریتزکر

ولخرجی: ملک منهتن به ارزش بیش از 8 میلیون دلار

شخصیت شناسی چهره , چهره ها در شبکه‌های اجتماعی , چهره شناسی زنان شهوتی
این وارث ثروت هتل های هایت در سال 2002 خانواده اش را مورد پیگرد قرار داد و با برادرش، 560 میلیون دلار دریافت کردند. این دانشجوی سابق دانشگاه کلمبیا که حالا 28 سال دارد، یک آپارتمان 6.2 میلیون دلاری در آپر وست ساید نیویورک سیتی و یک آپارتمان 2.29 میلیون دلاری در نزدیکی پردیس دانشگاه کلمبیا خریداری کرده است.... / bartarinha.ir


ویدیو : فرزندان لوس و نازپرورده چهره های ثروتمند