فرا رفتن صادرات آلمان از مرز هزار میلیارد یورو :       صادرات آلمان در سال ...



 

 

هزار میلیون میلیارد , 94 هزار میلیارد اختلاس , ٢ هزار میلیارد کهکشان در جهان وجود دارد

 

صادرات آلمان در سال ۲۰۱۱ برای نخستین بار از مرز یك تریلیون یورو (۱.۳ تریلیون دلار) عبور می كند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گروه صنعتی صادركنندگان و عمده فروشان بی جی آ اعلام كرد فروش صادرات در سال جاری ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد می كند و به ۱.۰۷۵ تریلیون یورو صعود می كند و در سال ۲۰۱۲ حداقل شش درصد صعود كرده و به ۱.۱۴ تریلیون یورو می رسد. فروش امسال مازاد تجاری ۱۵۶ میلیارد یورو یا سه میلیارد یورو بیشتر از سال ۲۰۱۰ خواهد داشت.

طبق گزارش چشم انداز این گروه صنعتی، بازارهای نوظهور لطمه چندانی از بحران بدهی ندیده اند و همچنان در فن آوری های آینده سرمایه گذاری می كنند و ضعیف شدن فروش در اروپا را جبران می كنند. این گروه از رهبران منطقه یورو درخواست كرده است برای نجات یورو كه صادركنندگان آلمانی از آن سود هنگفتی می برند، مبارزه كنند.

منطقه یورو حدود ۴۰ درصد از فروش خارجی این كشور در سال ۲۰۱۰ را تشكیل داد.

آلمان تاوان اقتصادی سنگینی در صورت فروپاشی یورو پرداخت خواهد كرد و صادركنندگان این كشور از یك ارز رقابتی محروم می شوند. ولفگانگ شویبله، وزیر دارایی آلمان، گفته است قیمت صادرات این كشور در صورت استفاده مجدد از ارز ملی این كشور، صعود خواهد كرد.

صادركنندگان اقتصاد آلمان را كه بزرگ ترین اقتصاد اروپاست، در سال ۲۰۰۹ از ركود خارج كردند. اقتصاد این كشور ممكن است در سال جاری با رشد صادرات كه موجب برانگیخته شدن تقاضای داخلی شد، بیش از سه درصد رشد كند. رشد اقتصادی با كندی تقاضا در منطقه یورو، به یك درصد در سال ۲۰۱۲ كند می شود.

افزایش قیمت های كالا موجب بالا بردن ۱۴ درصدی هزینه وارادات آلمان در سال جاری به ارزش ۹۱۹ میلیارد یورو شده است..... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو : فرا رفتن صادرات آلمان از مرز هزار میلیارد یورو