فراز کمالوند تهدید به افشاگری کرد : سرمربی شهرداری تبریز است و یک اتهام بزرگ ...


سرمربی شهرداری تبریز است و یک اتهام بزرگ و سنگین که حالا پاک کردن اش دشوار است گل: سرمربی شهرداری تبریز است و یک اتهام بزرگ و سنگین که حالا پاک کردن اش دشوار است

 فراز کمالوند بعد از حضور تلفنی در برنامه نود به سئوالات سایت گل پاسخ می دهد و تاکید می کند صعود تیمش به لیگ برتر بی اشکال بوده است .  مصاحبه فراز با گل نکات مهم زیادی در خود دارد. بخوانید:

آقای كمالوند در برنامه 90 صحبت‌هایی شد كه شما را متهم به تبانی می‌كرد چه صحبتی در این زمینه دارید؟

در برنامه 90 همه دیدند كه حق با من است اگر چه خیلی‌ها مدعی بودند كه من تبانی كردم اما مردم دیدند كه هیچ كس هیچ دلیل و مدركی نداشت و فقط به ما تهمت زده اند . البته من و باشگاه شهرداری از آنها شكایت كرده‌ایم و دنبال حقیقت هستیم.

چرا مصاحبه نمی کردید؟

من در این مدت خیلی صبوری كردم و به خاطر مسائل مختلف  نخواستم که حرف بزنم. دلیلی هم نبود چون من درحال دوباره سازی تیمم بودم  و تمرکزم را بیشتر در آنجا گذاشته بودم . اما می‌خواهم به سه نكته اشاره كنم كه شاید آنهایی كه به دنبال خراب كردن من هستند حساب كار دستشان بیاید و بیش از این به دنبال تهمت زدن و افترا نروند.  من به آن جریانی كه این كار را انجام داده و به دنبال تبانی جلوه دادن این قهرمانی می‌گویم كه اگر ادامه دهند چیزهایی به زبان خواهم آورد كه دیگر راه بازگشت نداشته باشند. البته من بر خلاف آنها با سند و مدرك حرف می‌زنم و برای تك‌تك ‌های حرفهایم سند دارم.

آقای كمالوند چه نكته‌ای در این مورد هست كه می‌دانید؟

مدیر روابط عمومی باشگاهی كه با یك خبرگزاری خاص هماهنگ است با یکی از هافبك ما در این چند روز ده بار تماس گرفته که پرینت آن هم موجود است.  دوم مدیر آن باشگاهی كه خودش باید حواسش را جمع كند و این تهمت‌ها را ادامه ندهد به او می‌گویم كه فقط حواسش به چك بانك صادرات خیابان جمهوری كه در وجه آقای ...صادر شده بود باشد كه كپی آن چك و شماره آن موجود است. سوم همین آقایانی كه من را تبانی متهم می‌كنند همان كسانی هستند كه در فینال جام حذفی خواستند با رشوه دادن یك اتومبیل 206 نتیجه را عوض كنند. من خیلی صبر كردم تا حرفی نزم كه كار به جاهای باریك بكشد. اما اگر این نامردی‌ها و تهمت‌ها ادامه داشته باشد اسم آدم‌ها و خلاف‌هایی را كه كرده‌اند در جایی می‌برم كه دیگر هیچ وقت نتوانند به فوتبال برگردند .

آقای كمالوند موضوع سكه چه بود؟

موضوع سكه یك موضوع توهم و خیالی بود كه همه  دیدند ادامه پیدا نكرد و فقط به نوعی خواستند با ذهن مردم بازی كنند. امیدوارم مردم از خود بپرسند كه این سكه چه شد و چه كسی آن را داد و چه كسی آن را گرفت. من هم خوشحال می‌شود كه ماجرای آن روشن شود. اما این هم از همان تهمت‌هایی است كه با زدند. من خوشحالم كه خداوند حامی ما بود و آبروی ما پیش نرفت و مردم هم این موضوع را فهمیدند. البته من به زودی حرف‌های خیلی زیادی دارم كه به طور مفصل بیان می‌كنم تا ذهن مردم بیشتر روشن شود.

چرا حرف و حدیث درباره شما زیاد است؟

ما فنی به لیگ برتر صعود کرده ایم . این سومین صعود من در 5سال گذشته است و من حتما چیزهایی هرچند اندک دارم که می توانم به موفقیت برسم. دوستان هم خودشان را قوی کنند ، همان طور که من بعد از شکست پارسال سعی کردم اشتباهات فنی ام را کم کنم . شک نکنید که این حرفها بابت فوتبال پاک نیست که دوستان می خواهند موقعیت صعود به لیگ برتر را از آن خودشان کنند . کاری که چندسال است در آن ناتوانند.

حرف آخر؟

من از مردم تبریز که همیشه حامی من هستند کمال تشکر را دارم که در این روزها هم پشت تیم شهرشان بوده اند. با آنها نمی توانند سر ما را بی محکمه ببرند.


ویدیو : فراز کمالوند تهدید به افشاگری کرد