فدایی: حاضر بودیم به نفع برخی اعضای جبهه پایداری کنار برویم :       عضو شورای ...



 

 

 

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: بنده و آقای زاکانی در جلسات جبهه متحد بارها اعلام کردیم حاضریم از فهرست جبهه متحد خارج شویم تا افرادی مانند آقای زارعی و آقاتهرانی جایگزین ما در لیست شوند.

حسین فدایی در گفتگو با مهر با بیان اینکه روحیه همگرایی و وحدت در شورای مرکزی جبهه متحد بالاست اظهار داشت: حتی برخی از اعضای شورای مرکزی جبهه متحد حاضر شدند داوطلبانه و به این خاطر که افکار عمومی برداشت همگرایی و انسجام بالا را در عملکرد شورای مرکزی داشته باشند به نفع برخی از دوستان جبهه پایداری انصراف دهند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه افزود: بنده و آقای زاکانی در جلسات جبهه متحد بارها اعلام کردیم حاضریم از فهرست جبهه متحد خارج شویم تا افرادی مانند آقای زارعی و آقاتهرانی جایگزین ما درفهرست شوند.

فدایی خاطر نشان کرد: به علت اینکه از زمانبندی مشخص شده عبور کرده بودیم و همچنین اعضای شورای مرکزی اصرار داشتند که بر سازوکار توافق شده انتخاب اعضا پایبند باشیم، با این پیشنهاد ما مخالفت شد.

دبیر کل جمعیت ایثارگران همچنین تصریح کرد: در جبهه متحد تلاش زیادی شد تا همه سلایق و ظرفیت های اصولگرایان جمع  شده و لیست واحدی ارائه شود.../عصرایران


ویدیو : فدایی: حاضر بودیم به نفع برخی اعضای جبهه پایداری کنار برویم