فجر خوشبخت می‌شود یا پیکان؟ : دیدار حساس مرحله برگشت پلی آف لیگ برتر فوتبال ...


دیدار حساس مرحله برگشت پلی آف لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود. خبرگزاری ایسنا: دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج‌شنبه یازده اردیبهشت بین دو تیم پیکان و فجرسپاسی برگزار می‌شود تا تکلیف آخرین تیم لیگ برتر در فصل آینده مشخص شود.

این دو تیم در دیدار مرحله رفت که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد در نهایت به تساوی بدون گل دست یافتند، تا در بازی برگشت شانس پیکان برای کسب نتیجه و صعود به لیگ برتر بیشتر شود.

پیکان که در طول فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال عملکرد موفقی را از خود به نمایش گذاشته بود، با 35 گل زده بهترین خط حمله را در میان تیم‌های دسته یک در اختیار داشت و حالا می‌خواهد بازهم در لیگ برتر فوتبال ایران حضور پیدا کند. پیکان در پایان این فصل لیگ دسته یک با 40 امتیاز از 24 بازی(12 برد، چهار مساوی و 8 باخت) در رده دوم گروه ب ایستاد.

البته پیکان پس از قرار گرفتن در رده دوم جدول رده بندی گروه الف به مصاف سیاه جامگان مشهد (تیم دوم جدول گروه ب) رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر یک از سد این تیم مشهدی گذشت تا در نهایت حریف تیم چهارهم لیگ برتر یعنی فجر سپاسی شود.

فرهاد کاظمی که در طول این فصل رقابت‌های لیگ دسته یک با پیکان دچار حاشیه‌های زیادی شد، حالا امید زیادی دارد تا بتواند دوباره نقش ناجی این تیم را بازی کند.

اما در این میان تیم فجرسپاسی عملکرد چندان موفقی را در لیگ برتر امسال از خود نشان نداد و با 29 امتیاز از 30 بازی (6 برد، یازده مساوی و 13 باخت) در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران ایستاد.

دو تیم پیکان و فجر در بازی رفت یک بازی پر برخورد و خشن را از خود به نمایش گذاشتد و با گرفتن یازده کارت زرد بازی را به اتمام رساندند. حالا باید دید در بازی برگشت این دو تیم چه اتفاقاتی می‌افتد و در نهایت کدام یک از این دو تیم به لیگ برتر فوتبال ایران صعود می‌کند.

البته حواشی پیش آمده پس از پایان دیدار این دو تیم و اظهارات سرمربیان و مدیران عامل فجر و پیکان از جمله نکات قابل توجهی است که دیدار بازگشت را تحت تاثیر قرار داده است.

کادر فنی پیکان و فجر پس از دیدار رفت تیم‌های یکدیگر را به وقت کشی متهم کردند و البته از داوری این دیدار گله‌مند بودند.


ویدیو : فجر خوشبخت می‌شود یا پیکان؟