فتح‌الله‌زاده کم‌کاری‌اش را گردن دیگران می‌اندازد/ او روی هوا چک می‌کشد! :



فتح‌الله‌زاده کم‌کاری‌اش را گردن دیگران می‌اندازد/ او روی هوا چک می‌کشد!

خبرگزاری فارس: عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده کم‌کاری‌های خود را گردن دیگران می‌اندازد و مردم هم چنین افرادی را می‌شناسند.

 

فتح الله زاده , علی فتح الله زاده , روح الله کاظم زاده

 

حسین فرزامی در گفت‌وگو با فارس، درباره دوره حضورش در هیئت مدیره استقلال و مشکلات حاشیه‌ای که بین او و علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال رخ داد صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

فارس: شما پس از برکناری از هیئت مدیره استقلال سکوت کردید و از مشکلاتی که وجود داشت صحبتی به میان نیاوردید این در حالی بود که فتح الله زاده همیشه می‌گفت شما به قولتان برای جذب اسپانسر عمل نکرده‌اید.

در حکمی که آقای عباسی وزیر ورزش برای ما صادر کرده بود شرح وظایف مشخص شده بود و از جذب اسپانسر و یا مسائل مالی صحبتی نشده بود. این مسئله چه درمورد من و چه در مورد زرینچه صدق می‌کرد و من وظیفه جذب اسپانسر نداشتم، فقط پس از اینکه متوجه شدم باشگاه دچار چه مشکلاتی است برای کمک به این باشگاه که قدمت 60ساله دارد تصمیم گرفتم به این باشگاه کمک کنم.

اما همیشه می‌گفتند شما هیچ کمکی به استقلال نکرده‌اید و حتی آقای فتح الله زاده در مصاحبه‌ای گفت شما حتی یک آدامس هم برای این باشگاه نیاورده‌اید.

به آقای فتح الله بگویید سال قبل اسپانسر پشت پیراهن و بالای شماره را چه کسی گرفت؟ این آقا هر روز یا در تلویزیون است یا سایت‌های خبری و اگر در این دو جا هم نباشد در روزنامه استقلال جوان در دسترس است تا علیه ما صحبت کند اما جواب او خاموشی است. اگر قرار باشد هر روز جواب او را بدهم سنگ روی سنگ بند نمی شود. او می‌خواهد همه چیز را به نفع خود تغییر دهد در حالی که جذب اسپانسر وظیفه مدیرعامل است.

قضیه اسپانسر پشت پیراهن استقلال چیست؟

سال گذشته در جلسات هیئت مدیره عنوان شد که فقط بالای شماره و پشت پیراهن اسپانسر نیاز دارد و من هم شرکتی را به باشگاه معرفی کردم که کار آنها جذب اسپانسر بود و طبق قاعده و قانون باید پس از جذب اسپانسر پورسانت شرکت تبلیغاتی به آنها داده می‌شد. فتح الله زاده چک باشگاه را به مبلغ 16 میلیون تومان به عنوان پورسانت به این شرکت در اختیار ‌آقای طاهری که در آن شرکت مسئول بود صادر کرد اما این چک هنوز پاس نشده است. به نظر شما اگر این شرکت بخواهد این چک را به اجرا بگذارد باید یقه چه کسی را بگیرد؟ من از کدام مشکلات باشگاه استقلال بگویم؟ از آقای اسدی معاون مالی باشگاه بگویم که باجناق فتح الله زاده است یا از اینکه فتح الله زاده روی هوا چکی را برای نکونام صادر کرده‌ است؟ تعدادی از این چک‌ها را فامیل‌های فتح الله زاده خرد می‌کنند.

شما اگر این شرایط را دیدید چرا قول دادید برای استقلال اسپانسر جذب می‌کنید؟

سال گذشته در هفته هفتم یا هشتم بود که هیئت مدیره جدید تشکیل شد و در جلسه اول فتح الله زاده گفت پشت پیراهن استقلال اسپانسر دارد و فقط قسمت بالای شماره مانده است. به قدری از مشکلات مالی گفتند که خواستم کمک کنم. آن موقع چه می‌توانستم بگویم؟ در روزهایی که او علیه من مصاحبه می‌کرد هرچه می‌گفتم تف سربالا بود. به نظر شما در شأن یک مدیرعامل است که در یک برنامه تلویزیونی با شخصی مثل مایلی کهن آنطور صحبت کند؟ حتی به فتح الله زاده گفتیم در شأن تو نیست چنین صحبت های را مطرح کنی. از بس که گفت ما مانع کارش شده‌ایم گفتیم برای امسال خودش به دنبال اسپانسر برود.

این روزها هم فقط وعده داده می‌شود و از پول خبری نشده.

آنها دروغ می‌گویند. این رفتارها برای باشگاه‌های جدید است. البته من امیدوارم پول برسد اما اگر جای عباسی بودم با این وضعیتی که باشگا‌ه‌ها دارند لیگ را تعطیل می‌کردم. فتح الله زاده مدام در جلسات هیئت مدیره می‌گفت که با وزارت ورزش قرارداد بسته‌اند که 50درصد هزینه‌ها را آنها بدهند و بقیه را خود باشگاه تأمین کند اما هیچگاه این قرارداد به ما نشان داده نشد. مدیرعامل اگر می‌خواهد صحبتی کند باید قانونی باشد. او باید طبق مصوبه حرف بزند. هرگاه هر طرحی در هیئت مدیره مطرح کردیم آن را نپذیرفتند.

در یک برهه در فصل پیش جنجال‌های مدیریتی در باشگاه استقلال به جایی رسید که در روند فنی تیم تأثیر گذاشت و فتح الله زاده معتقد بود استقلال خودزنی کرد و مانع قهرمانی خود شد.

اتفاقا در همان برهه در هیئت مدیره به او گفتیم شما مصوبه هیئت مدیره داری که اجازه جدایی فرهاد مجیدی را دادی؟ ‌او می‌گفت مجیدی می‌خواست بچه‌‌اش را ببیند آیا به نظر شما این دلیل منطقی است؟ کسی که با یک بازیکن قرارداد رسمی و حرفه‌ای امضا می‌کند چطور می‌تواند در وسط فصل چنین تصمیمی بگیرد؟ اگر یادتان باشد فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای گفت مسائل را به زودی مطرح می‌کنم. فتح الله زاده فقط شعار می‌دهد و قهرمانی‌های استقلال را به پای خود می‌نویسد. او کم کاری‌های خود را گردن دیگران می‌اندازد و همه مردم هم چنین افرادی را می‌شناسند./فارس

 


ویدیو : فتح‌الله‌زاده کم‌کاری‌اش را گردن دیگران می‌اندازد/ او روی هوا چک می‌کشد!