فتح‌الله‌زاده :چرا برای پرسپولیس جنجال نمی‌شود اما برای ما سر و صدا می‌کنند؟ :



با مجیدی تلفنی صحبت‌ کردم تا شرایط بازگشتش را فراهم کنیم

چرا برای پرسپولیس جنجال نمی‌شود اما برای ما سر و صدا می‌کنند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نمی‌دانم چرا وقتی بازی پرسپولیس عقب می‌افتد جار و جنجال نمی‌شود اما برای تعویق یک روزه بازی ما این همه سر و صدا می‌کنند.

 

اقدام جدید پرسپولیس برای جذب خلیل زاده , استیکر جذاب و باحال برای طرفدارای پرسپولیس متن , توصیه های آیت الله بهجت برای ازدواج

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص اتفاقات مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم:

ظاهرا با مجیدی توافق کرده‌اید؟

شب گذشته با ایشان تلفنی صحبت کردم و قرار شد که برای نهایی شدن قضیه فردا به تهران بیایم. همان فردا هم یک جلسه با او برگزار می‌کنیم تا به امید خدا شرایط را برای بازگشت او فراهم کنیم.

ظاهرا نکونام را هم برای ماندن متقاعد کردید؟

نکونام نمی‌خواست برود. این بازیکن سال ها در اسپانیا بازی کرده و به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای رفتار‌های متفاوتی دارد. قبول کنید فوتبال ما حرفه‌ای شده ولی حرفه ای و واقعی رفتار نمی‌‌کنیم. شب گذشته با او صحبت کردیم و سوءتفاهم‌ها رفع شد. نکونام شخصیت ویژه‌ای دارد و به خاطر سال ها حضور در لیگ اسپانیا حرف های خوب و منطقی با ما زد و مطمئن هستم حالا او بهتر از قبل هم در لیگ برتر و هم در آسیا به استقلال کمک می‌کند.

رضایتنامه میداودی را ندادید؟

من دوست ندارم به میلاد رضایتنامه بدهم چون او بازیکن بزرگی است اما مانع پیشرفت او هم نخواهم شد. او باید بداند حق باشگاه استقلال است که درآمد زایی کنیم اما نمی‌خواهد آنقدر هم بابت دریافت رضایتنامه‌اش پول بگیریم که این بازیکن نابود شود.

مصاحبه قلعه‌نویی را خواندید؟

مصاحبه جامعی انجام داده بود و حرف های خوبی داشت.

 اما او اعتقاد داشت که اگر با استقلال هم موفق شود ممکن است به او نیش بزند. فکر می‌کنید چرا قلعه‌نویی چنین حرف هایی را مطرح کرده است؟

او به خاطر شرایط و اتفاقاتی که دیده این حرف ها را زده است. همه ایران دیدند که پرواز ما به خاطر شرایط نامساعد جوی لغو شد. هیچ کجای ایران نمی‌بینید که یک تیم 24 ساعت زودتر به شهرستان‌ها برود اما آن جار و جنجال‌ها درست شد.

در حال حاضر پرسپولیسی‌ها خواستند بازیشان 4 روز عقب بیفتد که آن را هم عقب انداختند اما ما مشکلی با این قضیه نداریم و اتفاقا دوست داریم به آنها کمک شود اما سوال من این است چرا برای تعویق بازی پرسپولیس جار و جنجال نمی‌شود اما برای ما این همه سر و صدا می‌کنند؟ قلعه‌نویی این مسائل را دیده که چنین صحبت‌هایی کرده ولی در مجموع باید به کارمان با قدرت ادامه دهیم./فارس

 


ویدیو : فتح‌الله‌زاده :چرا برای پرسپولیس جنجال نمی‌شود اما برای ما سر و صدا می‌کنند؟